am observat aceste particularitati pe 2 masini diferite, in doua sali diferite.
daca vrei sa faci ungeri care au cantitate mica de ulei la dreapta cu Kegel Kustodian, iar aceasta se intampla dupa ce ai avut inainte ungeri cu cantitati marila drapta, pur si simplu ai prea mult ulei, iar zona de joc, care se presupune ca ar fi pe langa sant, a disparut.
am observat asta pe ungerea Istanbul 2010- 37 ft., care ar trebui sa aiba primele trei boarduri practic uscate, pe Easy Street - 38 ft., iar echipa Split a patit acelasi lucru pe Beijing- 35 ft, la Cernavoda, care ar trebui, tot asa, sa aiba 3 boarduri uscate.
in plus, in niciuna dintre ungerile Kegel nu am observat ca boardul 1 sa fie uscat, desi teoretic este, practic are o groaza de ulei.
exista si o explicatie- Kegel pune ulei pe rola de transfer, care acesta pune uleiul pe pista, de aici exista o inertie a cantitatii de ulei, innacceptabil de lunga.
asta face ca jucatorii sa nu poata juca prin locul pe unde ar trebui sa se joace, sa ramana fara solutii si sa improvizeze.
anunti o ungere, dar dai pe altceva.
si ce sens are o ungere scurta fara uscat la dreapta?
mai bine jucam pe plat de la inceput si gata.
La Brunswick e alta poveste, desi la margine ai ulei 4-8% din maxim, vezi cum "zidul" uscat exista si bila ricoseaza din el.
as vrea si eu sa vad Comisia tehnica a CCB cum rezolva acesta problema, daca tot s-au hotarat sa transforme Campionatul National intr-o liga cu ungeri sport.
fiindca pur si simplu jucam pe altceva decat pe ungerile anuntate!
cum trebuie setate masinile ca sa puna EXACT ungerea anuntata?
cum verifici?
si nu e doar teorie.
scorurile Splitului s-au dus de la plus 200 (pe aceasi ungere pusa de Brunswick Authority 22) la 160, iar in meciul nostru cu Extreme de maine, o ungere care e relativ usoara, daca e prezent uscatul la dreapta (cut-ul la Istanbul a fost 230, cea mai mare medie 265), devine practic plata si high volume, iar mediile de echipa nu cred ca vor depasi 160 (la antrenamente cea mai mare medie din ambele echipe: Laura Piros-170 cu tot cu handicap)
alo, Comisia tehnica?