Are loc la Oxygen, incepand de azi.
rezultatele vor fi AICI
Dupa prima zi, primul este David, cu 211, urmat de Romeo, cu 210.
Sambata, Bebe e primul, cu 194. La fete, Rethi e prima, cu 191.
Cel mai bun din squad a fost pacerul, cu 206. Arbi.
In squadul 3, Sebi trece primul in clasament, cu 211 media
vineri, 15 aprilie 2016
miercuri, 13 aprilie 2016
Openul IDM aprilie
Incepe saptamana viitoare
Regulamentul este AICI.
Ungerea este house, Stone Street, 42 ft, una dintre cele mai usoare din lume.
Fondul de premii a fost majorat, este peste 2000 de Euro.
Regulamentul este AICI.
Ungerea este house, Stone Street, 42 ft, una dintre cele mai usoare din lume.
Fondul de premii a fost majorat, este peste 2000 de Euro.
marți, 12 aprilie 2016
Despre sala de bowling din Galati si problemele cu masinile AMF Express
dupa un week-end in Galati, am venit cu multe informatii utile despre bowling.
Asadar:
- in momentul de fata, sala din Galati (Five Stars) este cea mai moderna din Romania (exceptand masina de uns -AMF Express).
- sunt 8 piste Brunswick Anvilane Glow Pro, masini GS-X
- soft modern QubicaAMF BES X , cu console independente, tip tableta (8), si monitoare flat tip LCD (11 ) si vitezometre la toate pistele- investitie de aproximativ 60.000 euro .
Sistemul functioneaza via wireless, cu posibilitatea interactionarii cu site-urile de socializare, poti sa-ti faci fotografii in timp ce joci, sa-ti postezi scorurile pe internet si multe alte optiuni diverse
- folosesc numai consumabile QubicaAmf
- numarul de defecte/recall este incredibil de mic, o singura repozitionare de popice in doua zile de concurs(!), un singur defect important- piesa rupta, rezolvata in 10 minute
- amabilitatea si solicitudinea gazdelor a fost exemplara, cam ca peste tot in tara
referitor la conditiile de joc, observatiile mele sunt urmatoarele:
- approach-ul este in stare buna, cu unele diferente de alunecare pe stanga/dreapta pistei si intre piste, rezonabile, pe ansamblu
- topografia pare omogena, diferente mici intre piste.
totusi, pare ca marginile sunt concave si daca joci cu santul, e foarte probabil ca bila sa si ajunga in sant (probleme similare la Sf. Gheorghe si la Ploiesti -mai putin accentuat, similar si la MGM/ Lake View, unde bilele spre decar ajung in sant, pe cateva piste)
- masina de uns e in stare buna, debitul de ulei e corespunzator.
-Curatarea pistei este buna (concentratie cleaner 4:1), dar, datorita faptului ca lamela de burete care curata pista este neoriginala si mai inalta, lasa niste dare de cleaner pe pista, fortandu-ne sa facem separat spalarea si ungerea, cu pauza de uscare dupa prima (cam 10 minute)
- desi folosesc ulei Visflo 32,5, a carui caracteristici, pe hartie, il fac pretabil pentru jocul in competitii, de facto este substandard, singura optiune rezonabila fiind uleiul Reactor LL, care este mult mai scump (de vreo 3 ori?).
In practica, Visflo 32,5 s-a comportat foarte slab, cu carry imens, ungerea 30/34 a facut carry pana in popice.
Acest fenomen a fost agravat sambata la pranz, cand a fost foarte cald afara (peste 25 grade Celsius)
Aceleasi probleme cu carry-ul le-am intalnit si la Sky Center Ploiesti, care foloseste Visflo 19,5, un ulei cu viscozitate si mai mica, utilizat si de Sf. Gheorghe.
In teste, pentru lungimi mai mari ale bufferului, carry-ul a scazut, dar zona mediana s-a uscat extrem de rapid, generand alt gen de probleme, rezultatul fiind tot low-scoring.
Solutia, din punctul meu de vedere, este ca, pentru competitiile organizate in astfel de sali, sa se cumpere un set complet nou de bureti si ulei Reactor LL, solutie folosita cu mult succes de catre Septimia (multumesc Lori, pentru informatii).
Si ei au avut la inceput aceleasi probleme, cand au deschis sala.
Eu le recomandasem Visflo 39 sau Visflo 48, dar acestea nu au dat rezultate, asa ca au trecut, din proprie initiativa, la Reactor LL si la utilizare unor bureti mai duri, conditiile schimbandu-de fundamental, sala devenind high-scoring- cele mai mari scoruri din Divizia B anul acesta (desi cu unele probleme de topografie)
Masina Summit este, ce-i drept, ceva mai performanta, dar are la baza aceasi tehnologie.
Asadar, pentru viitor, bureti noi, ulei performant, si un tehnic, care sa fie acolo cu o zi inainte, care sa testeze si sa experimenteze combinatii de bureti si lungimi, astfel incat ungerile sa fie predictibile si scorurile "normale".
O varianta de lucru ar fi ungerea cu doua treceri, cu lungimi diferite, dupa sistemul folosit de Summit, astfel incat sa asigure un profil longitudinal mai bun al uleiului si o reactie mai previzibila.
Blamarea salilor, in ciuda investitillor imense, nu aduce niciun rezultat, cautarea solutiilor, da.
Si nu e nici macar prea costisitor
Asadar:
- in momentul de fata, sala din Galati (Five Stars) este cea mai moderna din Romania (exceptand masina de uns -AMF Express).
- sunt 8 piste Brunswick Anvilane Glow Pro, masini GS-X
- soft modern QubicaAMF BES X , cu console independente, tip tableta (8), si monitoare flat tip LCD (11 ) si vitezometre la toate pistele- investitie de aproximativ 60.000 euro .
Sistemul functioneaza via wireless, cu posibilitatea interactionarii cu site-urile de socializare, poti sa-ti faci fotografii in timp ce joci, sa-ti postezi scorurile pe internet si multe alte optiuni diverse
- folosesc numai consumabile QubicaAmf
- numarul de defecte/recall este incredibil de mic, o singura repozitionare de popice in doua zile de concurs(!), un singur defect important- piesa rupta, rezolvata in 10 minute
- amabilitatea si solicitudinea gazdelor a fost exemplara, cam ca peste tot in tara
referitor la conditiile de joc, observatiile mele sunt urmatoarele:
- approach-ul este in stare buna, cu unele diferente de alunecare pe stanga/dreapta pistei si intre piste, rezonabile, pe ansamblu
- topografia pare omogena, diferente mici intre piste.
totusi, pare ca marginile sunt concave si daca joci cu santul, e foarte probabil ca bila sa si ajunga in sant (probleme similare la Sf. Gheorghe si la Ploiesti -mai putin accentuat, similar si la MGM/ Lake View, unde bilele spre decar ajung in sant, pe cateva piste)
- masina de uns e in stare buna, debitul de ulei e corespunzator.
-Curatarea pistei este buna (concentratie cleaner 4:1), dar, datorita faptului ca lamela de burete care curata pista este neoriginala si mai inalta, lasa niste dare de cleaner pe pista, fortandu-ne sa facem separat spalarea si ungerea, cu pauza de uscare dupa prima (cam 10 minute)
- desi folosesc ulei Visflo 32,5, a carui caracteristici, pe hartie, il fac pretabil pentru jocul in competitii, de facto este substandard, singura optiune rezonabila fiind uleiul Reactor LL, care este mult mai scump (de vreo 3 ori?).
In practica, Visflo 32,5 s-a comportat foarte slab, cu carry imens, ungerea 30/34 a facut carry pana in popice.
Acest fenomen a fost agravat sambata la pranz, cand a fost foarte cald afara (peste 25 grade Celsius)
Aceleasi probleme cu carry-ul le-am intalnit si la Sky Center Ploiesti, care foloseste Visflo 19,5, un ulei cu viscozitate si mai mica, utilizat si de Sf. Gheorghe.
In teste, pentru lungimi mai mari ale bufferului, carry-ul a scazut, dar zona mediana s-a uscat extrem de rapid, generand alt gen de probleme, rezultatul fiind tot low-scoring.
Solutia, din punctul meu de vedere, este ca, pentru competitiile organizate in astfel de sali, sa se cumpere un set complet nou de bureti si ulei Reactor LL, solutie folosita cu mult succes de catre Septimia (multumesc Lori, pentru informatii).
Si ei au avut la inceput aceleasi probleme, cand au deschis sala.
Eu le recomandasem Visflo 39 sau Visflo 48, dar acestea nu au dat rezultate, asa ca au trecut, din proprie initiativa, la Reactor LL si la utilizare unor bureti mai duri, conditiile schimbandu-de fundamental, sala devenind high-scoring- cele mai mari scoruri din Divizia B anul acesta (desi cu unele probleme de topografie)
Masina Summit este, ce-i drept, ceva mai performanta, dar are la baza aceasi tehnologie.
Asadar, pentru viitor, bureti noi, ulei performant, si un tehnic, care sa fie acolo cu o zi inainte, care sa testeze si sa experimenteze combinatii de bureti si lungimi, astfel incat ungerile sa fie predictibile si scorurile "normale".
O varianta de lucru ar fi ungerea cu doua treceri, cu lungimi diferite, dupa sistemul folosit de Summit, astfel incat sa asigure un profil longitudinal mai bun al uleiului si o reactie mai previzibila.
Blamarea salilor, in ciuda investitillor imense, nu aduce niciun rezultat, cautarea solutiilor, da.
Si nu e nici macar prea costisitor
Abonați-vă la:
Postări (Atom)