miercuri, 15 aprilie 2020

S-a mai inchis o fabrica de bile

Fabrica 900 Global, din San Antonio Texas, s-a inchis definitiv si productia s-a mutat la fabrica Storm din Brigham City, Utah.
900 Global apartine de mai multi ani lui Storm.



marți, 14 aprilie 2020

Somorai Denes a plecat dintre noi

Bowlerul echipei Septimia a decedat subit azi, acasa.
Decesul nu pare a avea legatura cu COVID-19.
Implinise 67 de ani in ianuarie.

Odihneasca-se in pace!
Condoleante familiei, prietenilor si colegilor de echipa!

miercuri, 8 aprilie 2020

Adunarea generala a FRB, 28 aprilie, pe ZOOM

ADUNARE GENERALA ORDINARA A FEDERATIEI ROMANE DE BOWLING -
 28.04.2020,INCEPAND CU ORA 11:00 
(RECONVOCARE IN CAZ DE LIPSA DE CVORUM IN ACEEASI DATA LA ORA 12:00), 
IN MEDIUL VIRTUAL, EXCLUSIV IN REGIM ONLINE, PRIN VIDEOCONFERINTA UTILIZAND PLATFORMA ZOOM

Biroul Federal (“BF”) al Federatiei Romane de Bowling (“FRB”), in sedinta din data de 03.04.2020, in temeiul Art.36 al Statutului FRB (“Statutul”),
convoaca Adunarea Generala ordinara a membrilor FRB (“AG”) in data de 28.04.2020, incepand cu ora 11:00. 

Avand in vedere situatia epidemiologica determinata de pandemia cu virusul SARS-CoV-2 la nivel national si mondial, precum si Decretul Prezidential nr. 195/16.03.2020 privind instituirea starii de urgenta pe intregul teritoriu al Romaniei, Adunarea Generala se va desfasura in mediul virtual, exclusiv in regim online, prin videoconferinta, folosind platforma Zoom. 

Inscrierea ca participant in cadrul Adunarii Generale se face pana in data de 28.04.2020 ora 10:30 (conform procedurii speciale ce va fi comunicata in cel mai scurt timp). 
In cazul neintrunirii cvorum-ului de 2/3 din numarul delegatilor cu drept de vot desemnati, Adunarea Generala ordinara este reconvocata pentru data de 28.04.2020, ora 12:00, in acelasi mod in care s-a realizat si prima convocare, cu aceeasi ordine de zi. 

Ordinea de zi propusa pentru AGO este:
1. Verificarea indeplinirii cvorum-ului si a participarii membrilor cu drept de vot in AGO, conform Art.35 al Statutului.
2. Nominalizarea a 2 (doua) persoane care formeaza comisia de validare a voturilor, conform Art.36 al Statutului.
3. Supunerea la vot a publicitatii (deschise sau restranse) modului de desfasurare a AGO, conform Art.34 al Statutului.
4. Adoptarea subiectelor de pe ordinea de zi, conform Art.36 al Statutului.
5. Alocutiunea presedintelui.
6. Raportul BF pentru perioada parcursa de la ultima Adunare Generala.
7. Prezentarea bilantului contabil al FRB pentru 2019 in formatul depunerii sale la Ministerul Finantelor Publice si aprobarea, prin vot, a acestuia.
8. Aprobarea planului de activitate şi a bugetului de venituri şi cheltuieli pe perioada următoare.
9. Introducerea unei taxe de 300 de lei care va fi achitata de organizatorul unei competitii care doreste ca respectiva competitie sa fie luata in considerare la stabilirea calendarului Campionatului National de Bowling.
10. Analiza cazurilor de neparticipare integrala sau partiala la turneele de play-off ale Campionatului National pe Echipe 2018-2019, a echipelor CFR Constanta, 300 Bowling si Bobowling, in conditiile in care acestea au fost inscrise in mod oficial de catre membrii FRB asociatiile/cluburile sportive CFR Constanta, Bowling Miercurea Ciuc si Bobowling Sfantu Gheorghe, cunoscand drepturile si obligatiile asumate si concurand pe tot parcursul anului conform Regulamentului Campionatului National de Bowling 2018-2019. Supunerea la vot a penalizarii asociatiilor/cluburilor mentionate anterior, conform Regulamentului Campionatului National de Bowling 2018-2019 (Anexa “Taxe si cotizatii 2018-2019”) si in temeiul Statutului FRB.
11. Discutii si propuneri privind alternativele de incheiere a CNB 2019-2020.
12. Diverse .
---------------------------------------------
Prevederi statutare privind convocarea Adunarii Generale:
Art. 41 – Adunarea Generală este statutar constituită în prezenţa a 2/3 din numărul delegaţilor cu drept de vot desemnaţi. În situaţia în care nu se întrunesc 2/3 din numărul delegaţilor cu drept de vot, Adunarea Generală va fi reconvocată în termen de cel mult 15 zile. În acest caz Adunarea Generală se va desfăşura şi va avea putere de decizie indiferent de numărul delegaţilor cu drept de vot.
Art. 35 – Adunarea Generală se compune din membrii afiliaţi, câte un reprezentant al fiecărui club sportiv sau asociaţie sportivă judeţeană afiliată, fiecare membru care are toate obligaţiile financiare achitate la zi având dreptul la un vot in Adunarea Generală. Cei care au obligaţii financiare restante le pot achita pe loc, altfel neavând drept de vot. Ei pot particpa la Adumarea Generala, contribuind la formarea cvorumului de participare, dar prezenţa lor nu e luată in considerarea la vot.
Numele reprezentantilor trebuie comunicat la secretariatul general al federaţiei cu minimum 5 zile înainte de data desfăşurării Adunării Generale. Acestia se vor prezenta la Adunarea Generală cu delegaţie scrisa, în original, emisă de membrul afiliat respectiv, şi cu actul de identitate.
Numai reprezentantii prezenţi şi abilitaţi să voteze vor putea să decidă asupra chestiunilor supuse la vot. Votul prin corespondenţă sau prin împuternicire (procură) nu este admis.
Art. 36 – e) În cadrul Adunării Generale se stabilesc reprezentantii membrilor care au drept de vot. La inceputul sedintei, Pesedintele va nominaliza doua persoane care vor forma Comisia de validare. Aceasta va avea ca atributii intocmirea şi semnarea procesului verbal oficial, precum şi orice alte actiuni cu privire la organizarea şi supravegherea sedintelor Adunarii Generale.
Art. 34 – Adunarea Generală poate fi publică numai cu acordul membrilor cu drept de vot prezenţi (jumătate plus unul).
Art. 36 – c) Pot fi introduse propuneri pe ordinea de zi a Adunarii Generale numai de către Biroul Federal şi de către membrii afiliaţi, cu condiţia ca acestea să fie înaintate Secretariatului general al federaţiei cu cel puţin 10 de zile înainte de data desfasurarii Adunării Generale.
Art. 36 – c) Pot fi introduse propuneri pe ordinea de zi a Adunarii Generale numai de către Biroul Federal şi de către membrii afiliaţi, cu condiţia ca acestea să fie înaintate Secretariatului general al federaţiei cu cel puţin 10 de zile înainte de data desfasurarii Adunării Generale. Numai acele propuneri şi cereri transmise la timp şi incluse pe ordinea de zi vor putea fi discutate în cadrul Adunarii Generale.
Situatia financiara a federatiei e de maxima importanta, asa ca mai jos aveti bilantul pe 2018, cand situatia era catastrofala. Cam la fel ar trebui sa fie si acum.

Ma mir si eu, ca prostul, cum de nu apar angajati in 2018, cand au fost 2, in permanenta?
AG o fi votat prostia asta?
Cascati ochii la ce votati!