vineri, 7 februarie 2025

Ceva exceptional de prin Romania!

Dupa o prima editie de succes, in 2024, editia 2025 se anunta fulminanta, numarul de inscrisi ajungand la 100!
Fondul de premii garantat e de 17.050 de lei si poate ajunge la 20.050. Adica 4.000 euro!
Numarul de participanti si valoarea premiilor a depasit cu mult openul lunar IDM, devenind cel mai succes open de bowling din provincie!
La mai mare!

Federatia a dat chix cu individualele, cu tot cu tombola si tambalaul aferent, doar 78 de inscrisi la individuale. Nicio surpriza aici.

Adrian Balos a dat azi primul lui 300 la Poiana.
Bravo!

A inceput Valentine's Cup luni. Scorurile sunt mici.
Liderul zilei e Adi Balos, cu medie 185, inclusiv handicap 4, ca junior 16-18.
U16 au handicap 8.
Interesanta propunerea. Eu as fi dat si mai mult pentru U14, respectiv U12.
Mai ciudata e lista premiilor, nu toti finalistii sunt premiati, doar primii 8.

Marti Adi Balos da 214, Andrei Danila 200 si Cezar Feliu 199.

La ce reactie puternica vad pe piste si la ce jucatori vin, cred ca va fi un cut de peste 210.

Atentie, ca jucatorii de B si C nu intra automat in clasamentul Open, trebuie sa dea un squad la care se inregistreaza special pentru Open.

Miercuri Adi Balos urca la 220, Cezar Feliu la 202 si Andrei Stanciu da 197.
La C, Gabriel Grigore da 275 in ultimul joc, facnd 170 medie!!!!

Joi au venit multe vedete, care au demolat clasamentele!
Supriza s-a numit Alexandru Stanciu, care  a dat 227 media!
Am facut si eu o vizita blitz, ca sa aduc onorurile mele patronului Adi Filip si echipei organizatoare, Dragos Dragan si Cristi Balos, personalul bowlingului Wolf si restaurantului "La Lupi", care fac o treaba de senzatie!
Sunt gazde minunate, iar turneul e o reusita exceptionala, cu o atmosfera incandescenta, pe alocuri.
Big shout-out!

Am jucat slab, ca sunt accidentat, la cura de slabire, batran si nevolnic.
Dar asta chiar nu conteaza, m-am simtit minunat ca am putut sa aduc si eu o mica contributie.
Acolo sunt oameni minunati si sufletisti, si merita sa participam!

Asta arata cum trebuie sa fie competitiile de bowling: ca o sarbatoare in familie sau cu prietenii, unde gazdele au grija de oaspeti si-i trateaza cu consideratie.
E ceva ce federatia face pe dos, ne trateaza pe toti cu sictir, batandu-si joc de noi.

La baza bowlingului ca sport a fost bowlingul ca joc distractiv, cu prietenii si cu familia, unde buna dispozitie era cel mai important lucru.
E ceva ce in Romania nu e prea des intalnit, IBIBO fiind modelul care-mi mai vine in minte, dar acolo nu e chiar asa de personalizat totul, eforturile sunt indreptate mai ales catre jucatorii straini.
Dar IBIBO e  casa noastra, si mergem de fiecare data cu bucurie!

La Bran toti suntem straini si tratati ca niste oaspeti de seama, poate de aia ne place asa de mult.
Nici nu stiu daca e vreun jucator chiar din Bran!
PS: Niciunul!

Partea de customer service e top la Valentine's Cup, intr-o buna traditie romaneasca, de mult uitata, unde oaspetii sunt primiti cu paine si sare.
Ieri am fost regalati cu bruschete cu untura, ceapa rosie si boia, alaturi de țoiuri cu horincă și afinată!

Si inca ceva neobisnuit, a fost muzica in timpul squadurilor!
Credeti ca s-a plans cineva?
Nu!
Viva la fiesta!

Din păcate, Mate nu va mai participa la turneu fiind afectat de eforturile federației de a-l trimite cu orice preț la Cupa Mondială U21 pe Mihai Dragnia, în ciuda faptului că Mate este de departe cel mai bun U21 din țară și campionul de juniori și de adulți al României.
O lucrătură foarte urâtă, care lovește cel mai bun jucator pe care-l avem, care e și junior.
Dar îl asigur că nu e singur și se va face dreptate, mai devreme sau mai târziu.

Nici Piticariu nu mai vine la Bran.
Clasamente vineri
Mihai a renuntat la Cupa Mondiala, asa ca se va duce Mate.
Foarte urata toata povestea!

Balan da 220 , iar Mihai Dragnia isi creste media la 211  si duce cutul la A la 197.
Tot pe la 210 vad cutul la A si 185 la B. Sa vedem.

La C, juniorul Pal Csanad da de senzatie, 189 media si trece primul!
La urmatoarea editie va fi de A, ca si toti concurentii de B care au dat peste 180!

Sambata, de la 15, Mihai Dragnia joaca exceptional, are solutie si executie si pare ca va face o medie fenomenala. 
In primul joc a dat 246 si in al doilea a inceput cu  6 legate.
E si pe perechea 5-6, care mi se pare cea mai echilibrata din sala.
279 in jocul 2, cel mai mare joc al turneului!
face 955, adica medie 238 si trece pe primul loc.
Flori face 204, dar nu e suficient, cutul e acum 207, la Piciu Bogdan
La B cutul e 183.
Mai sunt 3 squaduri.
In penultimul David Orlanda face 224 media, cu ultimul joc 277. Ii prieste cu 2 maini!

Înaintea ultimului squad, cutul la A este 208,5, iar la B 186,3.
Ultimul squad incepe dupa miezul noptii!
Nu se mai schimba nimic, doar Cezar Feliu isi mai imbunanatateste media, dar ramane sub cut.
Avea nevoie sa dea 2 strikeuri in ultimul frame, dar n-a facut-o.
A jucat mult lumea in calificari. 
Recordmen pare a fi Sergiu Cojocar, cu 9 squaduri, urmat de Popav cu 8

Finala de la A incepe cu o avalansa de splituri si ratari. 
Mihai rateaza 2 dintre primele 3 izolate, la fel si David, Catalin incepe cu 2 splituri samd
Adi Balos incepe senzational, cu 242, fara handicap, urmat de Arbi, cu 230.
In jocul 2 Adi da 3 splituri si se duce la vale.
Dupa 181, Catalin incepe cu 7 legate.
Si Arbi da splituri la greu., are reactie foarte slaba

Catalin are 9 legate!
279
E alta poveste in finala, cu 9 2handeri, si un jucator de o mana si 2 degete...
Catalin pare cu 2 clase peste oricine, joaca cel mai din stanga si da de rupe!
Tavi rateaza si el multe izolate, David e haos, Popav nu are solutii samd.

Mihai e o masina de aruncat bile, dar incepe sa rateze, cand nu are solutii. Dar cand are, rupe!
Balan pare si el favorit sa faca semifinalele, alaturi de Catalin si Mihai.
Mihai câștigă 2-0 semifinala cu Balan și finala cu 279, în fata lui Tavi. Pe 3 Balan.
La B câștigă Alex Balan.


luni, 3 februarie 2025

Federația română de bowling a devenit loterie!!!

 

Decizia BF, publicata pe siteul FRB:
E una dintre cele mai ridicole decizii ale BF luate vreodata!
Ce bate la ochi este ca nu sunt premiati castigatorii! Deloc!
Cele mai multe premii se trag la sorti!
Se mai dau premii pentru scoruri pe un joc sau 3 jocuri, dar nu premii pentru castigatori!
Denumirea de tombola e improprie, ca la tombola se acorda mai ales premii in obiecte. 
De fapt sunt premii trase la sorti, e loterie.

Deci bowlingul nu mai e sport, e loterie!!!

In plus:
- aceasta "tombola" poate fi supusa legislatiei jocurilor de noroc, si se face o analiza pentru fiecare caz in parte daca se aplica prevederile legii jocurilor de noroc sau nu. Sunt absolut convins ca nimeni nu a luat in calcul acest aspect.
- Pentru unii dintre castigatori trebuie sa li calculeze si sa li se retina impozitul pe premii, cf. legii. 
Nu va dau detalii, studiati legislatia. IDM-ul stie legislatia, ca o aplica de mult timp la turneele lor.
- Nu se precizeaza daca e vorba de castiguri brute sau nete.

Dupa aceste reguli, daca ar fi fost ca in finala CNI, de exemplu, toti turistii puteau castiga la tombola, Romeo castiga, ca a dat 300, dar nu Mate, care a devenit campion!
Din noaptea mintii!

La finala CNI e alta discutie, secreta.
Nimeni nu a anuntat cuantumul premiilor sau regulile de acordare.
Mucles, ca e federatie secreta!

Altfel, distractia obisnuita, cu treaba de slaba calitate de la competitii.
Au aparut listele cu jucatorii legitimati, div A si div B

E nostim ca e plin de jucatori de categoria A, desi ei nu au medii de A si nu apar ca ar fi solicitat sa fie de A!
Aici intra toate aproape toate jucatoarele, in afara celor 4 de A, Diana, Luminita, Flori si Dana, precum si aproape toti jucatorii cu medii sub 185, inclusiv sefu' de la competitii, Liviu Stan Onu!
Doar la 3 sportivi am vazut ca au solicitat sa fie de A si apar notați ca atare in evidente.
E vorba de zeci de jucatori, sa ne intelegem, nu e vorba de unul sau doi. 
Inclusiv IDM 1 are mai multi de B. 
La ei e si Dorel, a carui categorie trebuie decisa de CC, ca el n-a jucat anul trecut si la el trebuie notat: decizie a CC
Evidenta varza, ca deobicei!

Macar a corectat mediile lui Ana Maria si Levin, de care spusesem anterior.
Multumirile cu flegme, ca intotdeauna, probabil!

 A venit Cristi Orlanda marti sa-mi dea peste nas ca nu m-am informat bine si ca bat campii, dar a avut niste surprize.

Cica se impoziteaza doar premiile de peste 600 de lei, dar la tombola premiul e doar 150, asa ca sunt in eroare!
Numai ca mai sunt si alte premii, de peste 600!
Aceasta se poate intampla cand un jucator da serie de 800, premiata cu 800 de lei,  sau cand da cineva 2 de 300 si mai castiga si la "tombola", sau in diverse alte combinatii ale acestor situatii.
Evident ca mintile inguste nu sunt in stare sa gandeasca scenariile la limita, nu e prima data cand se intampla asta.

Apoi mi-a explicat ca tombola nu e loterie.
Ba este, numai ca trebuie scris un regulament prin care organizatorul sa fie FRB, care e entitate non-profit, iar competitia sportiva trebuie sa fie subliniata ca fiind activitate non-profit. 
Astfel nu intra sub incidenta legii jocurilor de noroc.
Bine, el singur recunoastea ca FRB incearca sa schimbe, sa dea inscrieri gratuite la urmatorul turneu, in loc de premii.
Cristi Orlanda, stiti cum e el, sfatos.

Dar am tipat la el de s-a zguduit IDM-ul, ca sustinea si alte aberatii, iar eu sunt alergic la prostie:  ca la turneele individuale nu e un clasament adevarat, ca se joaca in mai multe squaduri diferite, nu toti odata, si ca nu exista o finala.

Adica ca la europene, mondiale, PBA, unde se joaca mai multe squaduri diferite si face clasamentul. 
Si mai exista finala sau nu. Ca difera formatele.
Nu mai zic de USBC Open, unde se joaca luni de zile, se da doar o data si face clasamentul definitiv, fara finala. Zeci de mii de participanti, cel mai mare turneu din lume!
Dar e prea ignorant ca sa stie. 
Ca majoritatea romanilor, care inventeaza  chestii noi si proaste an de an!
Apropo, n-au tombola la USBC Open, vin aia si joaca ca prostii!

Am aflat, cu subiect și predicat, de la un o lider cu o inteligenta mult peste medie, ca e o federație de amatori si de hobby, de fapt, ca de ce sunt hater? Ca e bine cu tombola, ca incurajeaza participarea!
Nu, nu e bine cu tombola, iar participarea nu va creste, sportivii vin la concurs de dragul competitiei, iar tombola e din alt film. 

In schimb reputatia organizatorului e decisiva, daca oamenilor li s-a luat de FRB, greu ii mai aduci inapoi. 
Asta ma face sa cred, ca, desi s-a revenit la formatul de succes 4/6, pe care eu l-am propus, numarul de participanti nu va creste cine stie ce, sau chiar deloc. Cu sau fara tombola.

In loc de premii aiuristice, mai bine ar premia primii 3 juniori la fiecare turneu, ca ei sunt viitorul, nu batraneii care viseaza tombole ca la revelioanele de pe vremea lui Ceausescu.
Promovati copiii, nu batranii! 
500/300/200 la juniori, ar fi 1.000 de lei/turneu si ar face o diferenta pentru copii.
Nu minim 3.000 aruncati in vant!
Si nu invatati copiii cu loteria, ca nu e ceva de dorit in educatia unui copil.
Cea mai de prost gust imagine posibila:
Asa că ma scuzați, dar nu vreau sa va mai încurc, sunteti prea mulți si prea ignoranti.
Votați aberații, fara expertiza, fara analiza critica si sunteți pasivi, doar o masa de manevra.
În ciuda încălcărilor și a schimbarilor repetate de regulamente și de statut, sunteti mamaligi și nu faceti nimic, mergeti inainte orbeste.

Nu vreau sa fiu singur împotriva tuturor, fiindcă nu mai exista nicio miza pentru mine referitoare la FRB. 
Eu am ramas doar cu motivatia proprie, care ma impinge sa fac bine ceea ce fac, dar totul are o limita.
N-are rost să mai scriu despre FRB, că publicul țintă e prea mic. 
Prea putini oamenii educați, care sa fie si sportivi, sa aiba si gândire critică si coloana vertebrala! 
Prea putine progrese si prea lente.

Excelenta e o rara avis în Romania și nu merita să-mi consum nervii și timpul încercând să schimb mediocritatea pasiv-agresiva într-o mediocritate care caută excelenta.
Mission impossible!

Așa că o să mai scriu și eu din când în când, dar doar despre chestii excepționale.
Mai rar despre România, că aici e satul celor mai mai deștepți oameni din lume si nu vreau sa-i incomodez!
😂😂😂

duminică, 26 ianuarie 2025

Open IDM ianuarie

 
Regulamentul e AICI.
Rezultate AICI
Ungerea
Primul squad aduce catastrofe in serie, doar Balan a dat onorabil, 198, foarte multi jucatori fiind in zona 140-160 media si jocuri de 96, 110, 115 etc.
190 media va fi ceva grozav la acest turneu. Nu e PBA aici, clar!

Seara Romeo da 234 media!
Deci se poate!
Atentie, ca finala este sambata, nu duminica, ca nu poate veni Nae duminica, ca are treaba pe la biserica.
Pe mine ma enerveaza maxim aceste modificari din motive religioase, care se faceau si de dragul lui Simut, pe vremuri. 
Religia nu ar trebui sa interfereze in niciun fel in programul unei societati moderne.

Imi place maxim ca europenele de juniori sunt plasate deobicei de Pastele catolic. 
Anul asta cel catolic si cel ortodox coincid. 
Ia sa vedem, nu va duceti la europene ca se joaca de Paste?

In campionatul national, insa, sarbatorile religioase sunt sacrosancte.
Romania inca e doar un sat medieval imens, in care e pacat sa faci diverse chestii, ca te pedepseste Doamne-Doamne!

Balan face vrăjitorii marți, are medie de peste 250 în primele 3 jocuri!
termina cu 239 medie!
Miercuri
JOI
Se intampla fenomene paranormale la openul asta, datorita scorurilor foarte polarizate. Eu m-am calificat din scorul zilei de luni, cu 149 media!
Daca se mai retragea cineva, se califica Andrei Stanciu cu medie 72, care a jucat doar 2 jocuri!
Pai mai jucam eu ca prostul (si prost) atatea squaduri, daca stiam ca 149 e suficient?

La A are loc o premiera, David Orlanda il invinge, jucand cu 2 maini, pe Arbanas,
 in pasul 2 al stepladderului! 
269 la 178!!!!
269 este scorul record al turneului, Balan a mai dat unul.
O supriza majora la B, unde Ovidiu Marin il invinge pe Adi Balos in finala.
Primul titlul pentru un jucator legitimat la clubul Croma, cladit pe structura lui Vinci Old Boys!
Bravo!
David Orlanda castiga primul lui titlu ca 2hander!
217 vs 178 impotriva lui Nae
Acum vreo 7 ani il frecam la creier sa treaca pe 2 maini, dar el: Batman, Batman!
I-a venit mintea la cap, in sfarsit!


vineri, 24 ianuarie 2025

Cristi Barbu cere demisia BF

 

Un amanunt interesant e ca apare ca a primit 300 de lei pentru 6 sedinte ale BF din 2024, dar el a participat doar la 3, dupa cum apare in procesele verbale. 
Asta ne duce la ideea ca au fost mai multe sedinte, care nu au procese verbale, sau ca sedintele au fost numarate ca steagurile din Caragiale: 2 in ianuarie, 2 in februarie, 2 in ianuarie. 
Si asta probabil ca e valabil pentru toti. Adica au umflat si numarul de sedinte.

Pare o gluma, dar Marinescu Cristel a aflat de pe blog acum 2 zile ca a fost premiat si a gasit banii in contul clubului, pe numele lui.
I-a donat inapoi federatiei.
Pana acum stiu doar 2 care au facut asta.

Pentru cei care nu prea inteleg la ce se refera Barbu e vorba de regulamentul de transferuri care a fost manevrat in interesul PBM2 pentru Elena, care a jucat simultan in aceeasi etapa si A si in B, dar a fost considerat regulamentar, desi nu era.
Adica e vorba de Sandu Dragomir, in primul rand, si cine i-o mai fi cantat in struna pe-acolo.

Europenele de seniori 50+ ESC 2025


Participam cu ambele loturi complete, la masculin sunt Catalin Gheorghe, Marius Piticariu, Mihai Tufan si Lucian Paraschiv, iar la feminin Roxana Buga, Mirela Tibuleac, Alina Orlanda si Dana Nitu.
Romania mai participat doar in 2023, cand am obtinut aur la All Events masculin, prin Catalin Gheorghe, bronz la echipe masculine, prin Catalin Gheorghe, Vali Fatu, Mihai Tufan si cu mine,  locurile 12 la All Events, 14 la individual si 18 la Masters feminin, prin Luminita Dogaru.

Editia de anul asta e mai competitiva, cu 108 concurenti la masculin si 96 la feminin.
Concursul propriu-zis incepe duminica, cu individualele masculine. S-a schimbat ordinea fata de acum doi ani, acum e individual, dublu, echipe, ca la europenele de adulti, atunci a fost duo, echipe, individual.
Ungerile sunt diferite intre masculin si feminin.
Succes!

Politica federatiei continua sa surprinda, contribuie financiar mereu la deplasarile seniorilor, dar lotul feminin nu a primit nimic anul trecut. 
Fetele n-au valoare, cica, dar doamnele 50+ au, se pare!

Ungere masculin
Ungere feminin
Informatii neoficiale spun ca Romania n-a platit taxa de inscriere si jucatorii nu si-au inregistrat bilele, inca.
Mai vedem, poate e doar o întârziere.
Deocamdata e un pic de scandal si de perplexitate.
340 de euro e taxa de inscriere, iar suma devine considerabila, pentru cei 8.
Dar sunt programați la antrenamente mâine, bilele sunt înregistrate, orice-ar fi fost, pare ok.

Mirela lipsește de la antrenamentul oficial, nu știu ce s-a intamplat
Am aflat, a venit târziu din Bucuresti
La individual joaca duminica Lucian cu Mihai și Catalin cu Marius, de la 11 și 15.15.
Ei sunt pe la 180 medie dupa 4 jocuri. 
Locul intai are 247 medie, neamtul Kramer. Sunt 6 sunt peste 220.

Lucian termina cu 181 medie, iar Mihai cu 179.
6 cu medii peste 220, dintre care 2 peste 230.
Kramer a stabilit un nou record de seniori pe 6 jocuri, cu 1424, adica 239 media!

Piticu incepe cu 250, iar Catalin cu 202.
Dupa 3 jocuri, Piticu 651 si Cata 571.
Dupa 4 au 839 si 815.

Arata destul de bine, cred ca au o sansa buna de medalii la duo.
Sa vedem pe cat termina la individual.
Piticu pe 17, cu 1235, iar Cătălin pe 23, cu 1200. Ceilalți 2 pe 71 și 75.
La Masters se califica primii 16 de la All Events.

Doamnele joaca luni, Alina si Dana de la 11.00, iar Roxana cu Mirela de la 15.15

In primul squad Dana da 155 media și Alina 144.
Prima e nemtoaica Antje Materne, cu 216 media si joc de 278, record european. Sunt 3 medii de peste 200.
După 4 jocuri,  Roxana și Mirela sunt aproape cap la cap, la 165 media.
Termina cu 165 media Roxana și 166 Mirela.
Cu 998 Mirela a dat fix la fel că in primul squad de acum 2 ani, de la ESC 2023. 
Ungerea de atunci era ceva mai grea
Roxana a dat cu vreo 20 și ceva de popice mai bine acum, cam tot aia, adică.
Doamnele au terminat individualele pe 64, 66, 81 și 91.
Marti joaca domnii la duo, in aceeasi combinatie si la cealeasi ore ca duminica

După 4 jocuri amândoi sunt pe la 190 medie, on creștere notabilă.
Termina cu 192 Lucian și 175 Mihai.
Au terminat pe 17 in squadul 1.
Mediile au fost foarte mari, primii 4 au peste 209 media.
S-au doborât din nou recorduri europene pe 6, e 1441 (240 media) la individual si 2754 la dublu (229 media)

Piticu incepe fabulaos azi, cu 247 si 4 legate.
Catalin 181 in primul joc.

Sunt la bataie pentru medalii!
245 Piticu și 203 Cătălin. Sunt pe 4, după medii!
In jocul 3 au 4 gauri in primele 4 frameuri.
178 și 175.
Au coborât pe 11.

Nici jocul 4 nu arata bine, au 6 deschise.
Cătălin o ia la vale rău.
Piticu 210, Catalin 146.
Nu se mai pune problema de medalii, cred.
Sunt pe 17.

Jocul 5 e foarte mare. Sa vedem cat.
Maxim pot face 504, daca leagă tot în 9 și 10.
Piticu 237, Cătălin 245, 482, adică 241 medie!!!
Au medie 206 și le-ar mai trebui încă un joc ca asta. Medaliile sunt la peste 210medie, probabil. Sunt pe 7.
Piticu e in top 8 la All Events

Și ultimul joc va fi mare, dar nu suficient pentru medalii.
Piticul 192, 1309, adică 218 media azi 
Cătălin 233, 1183, 197 media.

Cu media 207 au terminat pe 8. 
Cutul a fost la 213.
Piticu a urcat pe 8 la All Events, cu 212 media, iar Cătălin e pe 26, la 83 de popice de cut, care e la 205 media.
Proba de dublu a fost castigata de olandezi!
 Doamnele joaca miercuri, in aceleasi perechi si la aceleasi ore ca la invidual.
Alina 977, 162 medie, Dana Nițu 938, 156 medie. Au terminat pe locul 16 in squad.
987 Mirela, 164 media, Buga 1024, 170 medie.
Au terminat pe 32 la duo și pe 37.
Echipele de domni joaca joi de la 10 , iar doamnele la 14.15.
Concursul pe echipe e mereu suprinzator, ca pistele se joaca diferit si conteaza enorm dupa ce echipe urmezi.
Sa speram ca surprizele vor fi pozitive pentru noi.
Mediile de echipa  de pana acum sunt 194 la masculin si 161 la feminin, dar au fost mai mari la duo, 196 si 164.

Cam pe-acolo  e orizontul de asteptare, cu potential de crestere la masculin. 
Medaliile cred ca vor fi in jur de 202=206 media la masculin
Succes!
Primul joc nu arata bine, au 8 deschise în 5 frameuri. Cam pe la 180 media.
Jucam cu olandezii pe pistă, iar aia sunt și mai pilaf!

Ai noștri fac 171 medie în primul joc, olandezii il scot la 183.
Medaliile sunt la 205 media, iar noi suntem pe locul 22/25.

Al doilea joc pare uriaș, toată lumea leagă si e un singur frame deschis în primele 4.
Pot sa sara de 220 media in jocul asta.
206 până la urmă, fiindcă Mihai mai da încă un joc de 150 și nici Piticu nu sare de 200. 
Lucian și Cătălin duc greul, 424 și 406 pe 2 jocuri.
Cred că urcam masiv, cel putin vreo 10-12 locuri.
Suntem pe 10 acum, în spatele olandezilor.

Jocul 3 pare similar cu 2, poate o idee mai slab.
Dar Cătălin e pornit pe 279!
814, 203 media, până la urmă, că Piticu și Cătă lasă deschis în 10.
Urcam pe 9, cu 193 media.
Locul 4 e la 204 media.
Piticu e pe 12 la All Events, la 36 de popice deasupra cutului și Cătălin pe 18, la 22 sub cut.

La doamne e mai interesanta concurenta interna, cine termina prima dintre romance la All Events si cine nu termina ultima.
Daca reusesc sa intre intre primele 15 echipe, ar fi remarcabil.

Dupa 2 jocuri sunt toate 4 intre 317 si 321, cu medie 159, pe locul 17/22.

Ultimul joc arată că e destul de greu de făcut 160 medie, totuși, că sunt 12 frameuri deschise în prima jumătate a jocului.
Cred că și antrenorul Piticariu și-o fi dat demisia, că nu-l văd pe nicăieri😂

Leagă Roxana și Mirela cate 4, s-ar putea sa iasa peste 160, deși Dana a dat 116.
Mai leagă Roxana încă unul-203, Mirela 191 și Alina 161. Joc de 167!
162 media azi, locul 18.

Vineri doamnele joaca de la 10 si domnii de la 14.15.

Vineri doamnele incep cu un record negativ, un joc de echipa de 143 medie, cu Mirela 116 și Alina 139, Dana 156 și Roxana 164.

Mă încearcă un sentiment înălțător de mândrie patriotică când văd cum turistele românce reprezintă cu succes Romania la un campionat european!

M-au privit cu o duioșie necenzurata când le-am spus înaintea unui "antrenament" pregătitor cu "lotul" că se antrenează de pomana, că dacă n-au jucat nimic pana la 50 de ani, n-o sa se întâmple acum.

Asta se întâmplă când se iau decizii care sunt impotriva sportului de performanta, de oameni incompetenți și subiectivi. 
A dat Nițu niste telefoane și le-a întrebat care vor sa se duca, că asta înseamnă să reprezinti Romania, să aduni ce găsești prin ograda, să le numești lot national, să le imbraci in chestii tricolore, ca să facă tara de ras pe-acolo. 
La ESBC fenomenul e chiar de masa, e mai rău ca aici!
Or să mai aibă și cazare ieftina in Poiana la hotelurile sportivilor, că sunt jucătoare de lot national, puii meii.

Convocarea o fi început-o cu doamna Nițu, probabil, că îi era mai aproape...

La lotul masculin la fel, au votat aia ca gâștele in BF sa nu-l convoace pe Vali Fătu, decizie menținută chiar și când Vali a devenit campion național de seniori. 
Așa se întâmplă când aduci rezultate și medalii, te trag aia pe dreapta când unul și altul zic cate ceva.
I-a pus Cătălin o vorba "buna", că Vali e bătrân și joaca prost. Colegul și prietenul lui, cica.

Cu ocazia asta am aflat și că Gabor Csaba e selecționer la 50+, habar n-am de când și cum, că nu apare pe lista selectionerilor la 50+, dar rolul lui e unul singur, să-i ridice mingile la fileu lui Piticariu, care e omniprezent, la toate loturile, si inclusiv acum figurează ca antrenor la ESC la ambele loturi.

Ultimil lui mandat a fost la EWC, unde Ana Maria a terminat pe locul 100, dar a primit mulțumiri oficiale călduroase!
Eu, in schimb, eu am fost convocat în ședința BF, când am venit cu medalii de la ESC 2023, și făcut cu ou și cu oțet, cum de mi-am permis sa preiau conducerea loturilor și să am si succes cu ele!
Asta înseamnă piramida inversată a valorii în România, eșecurile sunt aplaudate și apreciate, iar cei care aduc succes sunt torpilati și marginalizați.

Efectele sunt catastrofale, vizibile mai ales in bowlingul feminin, unde lotul a fost practic desfiintat, fiindca presedinta FRB, sustinuta de BF, a considerat in 2024 ca fetele nu au valoare, dupa cele mai bune rezultate din istorie de la europene, cele din 2022. 
Marea majoritate a jucatoarelor valoroase nu mai participa nici la individuale, care au ajuns la un nivel ridicol, cu 170 si ceva media pe challenge s-a castigat titlul!

Jocul 5 la doamne e "stratosferic", fac 702, 175 media, cu Alinda Orlanda 191.
Jocul 6 pare ca va fi normal, pe la 160. 
Mirela e plecata pe 200, dar se duce in cap Alina si nici Dana nu e cu mult mai bine.
Mirela 199, clean game, restul 140 si 150. 645, 161 media.
Termina concursul cu 161 media de echipa, undeva in jurul locului 18.
Pe locul 16 au terminat.
La All Events au terminat pe 56, 66, 79, 86
Sa vedem ce fac domnii, care mai au sanse la medalii, dar au nevoie de o zi de exceptie, peste 210 media.
Miza este mare si pentru Masters, unde se pot califica si Piticu si Catalin
Succes!

Nu stiu ce e cu Piticu, daca e bolnav sau ceva, ca nu l-am vazut nici azi pe la lotul de fete.
Inceputul e mai bun decat ieri, doar 2 deschise in primele 4 frameuri. 
Par foarte motivati, au energie mare.
Dar rateaza Piticu un decar si nimeni nu leaga. Pe la 180 in prima jumatate a jocului...
Leaga Mihai 2, dar dupa aia da un split in 7.
Leaga Piticu 3, dar mai da Lucian un split.
Toti pot face peste 200 jocul asta, daca leaga 9 si 10.
Dar nu leaga, va fi pe la 190, probabil.

Lucian 189, exact ca ieri, in primul joc.
Mihai 169,  rateaza spare in 10.
Alunceca inconstant, n-a reusit intr-o saptamana sa-si regleze slideul. Asa e cand joci in IDM, apoi te duci intr-o sala normala si nu esti in stare sa-ti reglezi timingul
Piticu 200, Catalin 178.
184 medie.

Cu medalia la echipe e cam gata, suntem departe.
Acum sa vedem cu Mastersul cum e, daca si cati se califica.
Nu cred ca am coborat prea mult al echipe, ca doar nemtii au dat mult, dintre cei din spatele nostru.
Suntem pe 10, la 210 popice de locul 4.
Adica ne trebuie medie de peste 225 in ultimele 2 jocuri.
Cutul a coborat la All Events, ceea ce e o veste buna pentru romani, ambii pot face Mastersul
Piticu are nevoie de vreo 360/2, doar, Catalin de vreo 430.
Piticu leagă 2 gauri in mijlocul jocului și acum își face de lucru.
Cătălin are o legătură, e in grafic
Lucian și Mihai 191, Piticu 169.
Cătălin 244!
Acum a și Cătă în poziție de Masters, are doar 5 popice sub Marius!
Am urcat până pe 8 la echipe.
Cutul la Masters e între Marius și Cătă, care sunt in lupta directă acum!
Piticu se afunda, are 2 gauri in 4 frameuri, iar Cătă leagă ca animalul!🔥
Pare că va fi un joc gigantic, că Lucian și  pot da 279.
Mai baga Piticu o gaura și-și ia adio de la Masters.
Cătă e pe 279, iar Paraschiv și Tufan pot face 250-260.
Încă mai avem o mică șansă la echipe.
Dar nu, că Lasă deschis Cătă, Tufan și Piticu.
219 Lucian, 221 Mihai 
Piticu 134!!!!
Nu știu dacă nu e accidentat sau bolnav, că e prea suspect.
Cătă 221
Echipa a dat fix media de pana acum, 193,8 si a terminat pe locul 9.
Cătă face Mastersul de pe ultimul loc, deci practic el i-a luat locul lui pe Piticu.
Maine toata tara voteaza Ca(ta)lin!!!!
🇷🇴🇷🇴🇷🇴
Piticu a fost si antrenorul fetelor la concursul pe echipe, dar era in spate, le-a lasat in legea lor.
La ESC si-a dat singur cu stangu-n dreptul, incercand sa fie jucator si antrenor pentru ambele loturi.

Eu sunt singurul caruia i-a iesit asta, luand si medalii, dar am avut o strategie buna si o concurenta mai permisiva. 
Culmea e ca la sosire am fost bagat in sedinta si mi-a explicat Nitu ca poate dadeam mai bine daca nu eram si antrenor.
Eu am incercat sa-i explic ca noi ne-am calificat de pe 2, iar cel mai bun joc al meu a fost in semifinale, adica am prins varful de forma exact cand trebuia.
Dar ca sa inteleaga, ar trebui sa aiba habar de sport, si atunci s-ar prinde ca asta e o sincronizare exceptionala, sa ai varful de forma fix in finala.
Toata lumea teoretizeaza sincronizarea varfului de forma, dar obtinerea acestei sincronizari e exceptionala.
Cam cum a fost si antrenorul Iordanescu cu Steaua, in finala Cupei Campionilor, pe care a si castigat-o
E ceva ce-si aduc aminte generatii intregi!
La bowling, in schimb, te trag de urechi, fiindca nu inteleg exceptionalitatea unui astfel de moment!

Si asta dupa ce adusesem FRB 2 medalii in rucsac, una de aur si una de bronz, medalii atribuite special de EBF federatiilor, primele medalii pe care le-a obtinut vreodata FRB!
Recunostinta?
Nu, flegme!

Pot sa va tin cursuri de perfectionare, sa va invat si pe voi, dar sunteti mult prea mandri ca sa acceptati.
Preferati sa ma injurati!
Mult succes pe mai departe!

Si sa veniti la aeroport, sa aplaudati sportivii care au reprezentat cu succes tara, multumiti-le, laudati-i pe facebook, online samd!
Si niste prime pentru BF, va rog!

Mastersul masculin incepe maine la 11.45.
Catalin joaca cu aurul de la All Events, celebrul Gery Verbruggen, campion european, mondial si de 4 ori castigator al EBT, primele 4 editii, 2000-2003. 
Are 12 titluri EBT, fiind depasit doar de Paul Moor cu 17, de Barrett si Osku, cu 13.
Misiune dificila pentru Catalin, dar nu imposibila!
Succes!

Am uitat sa va spun cat de placut m-a surprins Lucian Paraschiv, care a jucat exceptional la echipe.
Ma asteptam sa se arda unul dintre cei 3 heavy rev la echipe, Piticu fiind principalul candidat, ca el devine hiperanalitic si hiperconfuz in astfel de situatii.
Si Lucian mi se parea a fi vulnerabil, fiindca si el are triggere, care-l enerveaza si declanseaza furii si scoruri mici. Au fost mai multe episoade in trecut, odata a si spart un monitor in MGM, intr-o finala.
Dar n-a fost cazul acum, a fost mereu in control si cold blooded. 
Probabil si faptul ca a fost sotia cu el l-a ajutat in obtinerea unei detasari si a unui calm suveran, ca sa zic asa. 
Ca el e dintr-un alt film fata de cei din echipa, e un multimilionar foarte ambitios si talentat, care nu prea are multe in comun cu ceilalti.
S-a si vazut ca echipa nu prea e sudata, desi fiecare isi vedea de treaba lui, nu era un corp comun. 
Cel mai stingher era Tufan.

Piticu a jucat bine la individual si exceptional la dublu. 
Dar la echipe s-a confruntat cu nemesisul lui obisnuit, situatii dificile pe piste arate de altii, cand e greu de vizualizat solutia de joc, situatie care il predispune la haos si la scoruri mici. 
Cam si cum ar fi daca i-ai da ecuatii de rezolvat unui hiperactiv, iar rezultatul e ca se incinge procesorul si ia foc.
Cam asa a fost toata cariera lui la competitiile internationale, de-aia n-a produs nimic memorabil, in ciuda talentului lui imens.
Faptul ca a dat 167 media in ultima zi a concursului arata cat de vulnerabil este.

Faptul ca le-a lasat singure pe fete la echipe este o bila neagra inacceptabila, depasita doar de faptul ca a abandonat lotul national de juniori in 2012, chiar in ziua plecarii. 
A trebuit sa ma duc eu pe nepregatite a doua zi la Aalborg, sponsorizat de Mihai Ionescu. 
El cica a preferat sa se antreneze cu Slowinski, care facea figura de mare guru prin Romania, ca antrenor al nationalei.
Rezultatul a fost ca juniorii au obtinut in 2012 cele mai bune rezultate pana atunci, iar adultii cu mult mai proaste decat la europenele din 2009, cand am fost eu sef de delegatie si antrenor informal. 
Si unele dintre cele mai proaste din istorie, de aceea "gurul" american a fost concediat de Ion Grecu in timpul turneului. Piticu s-a si accidentat, tot incercand sa creasca viteza dupa indicatiile lui "guru"

Neplacut m-a surprins Mihai Tufan, pe care eu il vedeam mult mai sus, pe la 190.
Din pacate, l-a surprins alunecarea mult mai mare decat cea cu care era el obisnuit in IDM, Leipzig fiind renumit pentru acest approach, care e peste medie de alunecos.
El oricum are un timing early, cu alunecare in timpul releaseului, care e amplificat incontrolabil de un approach normal de alunecos. Normal insemnand alunecos, nu sticky.
Mihai a fost destul de bullish, a tinut-o pe-a lui, dar nu i-a iesit decat in ultima zi.

Nu sunt chiar cititor in stele, asta-i clar, ma insel in unele predictii.
#babapiros

La Catalin se vede ca imbatraneste si ca nu se mai antreneaza. 
S-a vazut asta si in timpul sezonului national, traieste din talent si nu din antrenament, e un batran "meserias".
Desi nivelul i-a scazut mult, ramane redutabil.
Din punctul meu de vedere, e cel mai bun bowler roman pe care l-am avut. 
6 titluri nationale!
Speram sa mai ia o medalie ESC azi!

Câștigă la mare lupta meciul cu Gery, 2-1!
Încă o victorie și are medalie!

Joaca cu italianul Reviglio, tot un stangaci.
Castiga primul meci 193-189.
Il castiga si pe-al doilea!
Medalie!!!!
Catalin castiga si primul joc din semifinala, 217-201, cu neamtul Kramer!
Pierde jocul 2, 205-148.
Pierde si decisivul, 225-203.
Cum ar zice antipaticul nostru secretar: a terminat pe 4 si a luat bronzul!
Ca asa l-a laudat Nitu pe Dragnia la ECC, a simtit nevoia sa precizeze ca a terminat pe 4...
Pentru mine, Catalin e de aur, chiar daca a luat bronzul!
Bravo!

miercuri, 15 ianuarie 2025

Nu mai e MASTERS 2024, ci Open IDM Ianuarie

 
Clasamentul anual este AICI
Regulamentul este AICI
Mastersul se desfasoara in perioada 27.01-02.02, pentru jucatorii de categoria A si B.
Sunt deja calificati  primii 4 din clasamentul anual al fiecarei categorii, restul se vor concura pe cele 12 locuri ramase.
Intrarea e de 130 lei per squad.
Fondul de premii e de 18.900 lei, adica aproape 3800 euro.
Succes!

In rest, liniste si pace. 
Federatia are activitati incognito, de care stiu numai cei de-ai casei, se fac loturi pe spranceana, se modifica regulamente. 
Ultimul PV de sedinta de BF publicat e din octombrie, acum aproape 3 luni!!! 
Serviciile sunt secrete in bowling, nu trebuie sa circule informatia la liber!

Iar vor fi inscrieri cu hei-rup, ca doar asa stiu oamenii sa lucreze.
La inceputul lui februarie vor sa inceapa campionatele, peste 3 saptamani, iar sportivii vor trebui sa se conformeze de urgenta, sa se pregateasca cu banii, sa-si ia liber, ca nu se stie unde se tine primul concurs. 
E o maxima criza si o maxima surpriza fiecare inceput de sezon, ne prinde nepregatiti, că iarna nu-i ca vara.
Un regulament nou, care nu e analizat public timp indelungat, va provoca noi surprize neplacute, candva spre sfarsitul anului, fiindca tot timpul se inoveaza cate ceva autentic, romanesc.
Sa vezi haos în prima etapa, că nimeni n-are timp să citească noile regulamente, jucători, cluburi și arbitri deopotrivă.
De la mine, personal, nu mai ajunge niciun leu la federatie, mi s-a luat.

Ce e clar e că mărirea tarifelor la IDM va migra multe competiții in provincie. 
Adica tot ce nu tine de echipe: individuale, duo, trio, finale samd.
Poiana e in pole position, că acolo e rost si de cazare ieftina și de diurna.

Componentele lotului de 50+ se antrenează la greu. E vorba de Roxana Buga, Mirela Tibuleac, Alina Orlanda și Dana Nițu. 
Mirela se antreneaza cu Telejman și restul cu Piticu.
La masculin doar pe Mihai Tufan l-am văzut mai des, dar nu le știu chiar pe toate.
Pe 24 loturile pleacă la Leipzig la ESC.
Lotul la masculin a rămas același, Vali Fătu, campionul național de seniori și component al echipei medaliate cu bronz acum 2 ani la ESC, nu face parte din ea. 
Asta înseamnă "pe spranceana".

Mastersul se amana pentru februarie, fiindca sunt plecati unii la ESC si  se mai si asteapta masina noua de uns.
Detalii si regulament vor aparea luni.
S-a publicat repede  calendarul propus.
Calendarul e provizoriu, locatiile sunt precizate doar pentru prima parte si e cum am banuit, evenimentele au migrat masiv din IDM.

Apar tot felul de anomalii, avem Pastele trecut in calendarul sportiv (iarasi), dar nu si Rusaliile, Craciunul si alte zile libere legale. 
N-au ce sa caute sarbatorile religioase in calendarul unei federatii sportive.

Se lasa loc liber pentru ESBC, care nu e campionatul european al EBF, e mai mult prilej de distractie si turism pentru ai nostri, asa ca in iunie stam si fluieram. Adultii stau 3 luni pe bara!!!!

ESC-ul, campionatul oficial al EBF  de seniori nu e trecut in calendar, desi e motivul principal pentru care se incepe in februarie.
Lipseste din calendar turneul ISBT Reinvent, din IDM, primul turneu romanesc "profesionist" 50+ din istorie!
ECC e o saptamana mai tarziu decat e trecut acolo.
IBIBO are 3 randuri cu mov, inclusiv noiembrie!

Lipsesc din calendar Cupele Mondiale de adulti si U21 si sigur la ambele or sa fie doritori, ca aia de adulti e in Germania si aia U21 in Suedia.
De lipsa mondialelor 50+ n-as zice nimic, ca sunt in USA si vacantele sunt cam scumpe acolo, dar ar trebui sa apara in calendar, ca poate vor unii sa mearga.

Se pune finala de duo juniori in iulie, cand majoritatea sunt in vacanta, si cel putin unul in sezon de examene. 
La fel, o etapa de CNE la sfarsitul lui august, in vacanta.
Barajul e la sfarsitul lui noiembrie, in vacanta de 1 decembrie, pe 30 de Sfantul Andrei! Pacat mare!

Competitii de para bowling?
Nu vedeti asa ceva!
Para bowlingul e activitate oarecum impusa de ANS, cu buget separat.
As zice ca e foarte semnificativ ca primul Craciun organizat de FRB a fost pentru copiii cu deficiente, iar acoperirea pe social media a fost in timp real, in timp ce pentru Gala Campionilor fotografiile si filmarile au aparut dupa 5 zile!

Treaba de amatori, ca deobicei!

Iar procesele verbale ale BF asteapa 3 luni in cap, ca sa se dospeasca.
Federatie cu activitate secreta, pe Whatsapp!

Regulamentul Openului IDM din ianuarie e AICI.

A terminat si Danila noul site al FRB, dupa un an si jumatate. 
Mai bine mai tarziu decat niciodata!

Siteul arata binisor si se misca bine, dar prima pagina iti arde retina, cu galbenul ala....
Iar numarul de acesari e cat China, n-am mai vazut asa ceva...
PS: de fapt e numarul de popice doborate, dar nu e scalat corespunzator primul ecran pt. laptop, nu vedeam nimic sub numar. Pe mobil e clar ca buna ziua
E un site modern si placut ochiului, mult mai usor de navigat, o imbunatatire stelara a primului site.
Nu sunt multe federatii care au ceva comparabil.

Inscrieri cu hei-rup, pana pe 31 ianuarie. Poate cititi si regulamentul pana atunci.

In regulament nu sunt subliniate schimbarile facute anul asta, ca deobicei.
Or sa invete si ei sa faca regulamente peste 20 de ani, cum zicea Brucan.

La transferuri sunt prevederi noi, asta am observat. Adica 3.14.e
Aleluia transferuri temporarea aka imprumuturi. 
Nu ne place, desfiintam conceptul, ce conteaza ca e un fenomen universal in sport?

3.1.5 a.1  de fapt, doar primele 7 jocuri sunt conform grilei(tabelei) Berger si apoi al 8-lea e 1-8, 2-7 etc.
Lipseste modul de alocare a numerelor din grila Berger
3.1.21 au interzis iar pantalonii scurti deasupra genunchiului si treningul. Nu ne mai facem bine!

Aveti mai jos pantaloni scurti de la Cupa mondiala 2025 si trening de la mondialele de paralimpici 2025.
Nu stiu ce inseamna "exlus", care apare la sort si bermude...

A ramas prostia cu ungerea facuta cu minim 15 minute inainte de meci, care lungeste aiurea durata concursurilor.

S-a revenit la individual la cele mai bune 4 rezultate din 6 turnee. 
Surpriza, n-am vorbit de pomana toti anii astia!
Poate ne facem un pic bine, totusi!
Dar greu...

S-a redus tabloul final la feminin si la juniori la 12, ceea ce e logic si era de asteptat.
E finala de 8 la categoria B, feminin si masculin. Si asta e de salutat!

La documentatie/regulamente a ramas vechiul regulament, nu a  fost updatat
Arhiva e doar pe 2024
Regulamentul jocului de bowling figureaza ca anexa a regulamentului 2023...

Apare și lista cu antrenori ETBF!
Se numește EBF de mult si nu toți sunt antrenori, fiindcă nu toti sunt certificați, unii sunt doar participanti la cursurile de antrenori, nu au ore de practica suficiente si nu au diplome de antrenori.
Oficial sunt candidați de antrenor!
Lista EBF oficială e AICI
Mai cititi si voi, ca nu mai e treaba mea!

Sunt greseli prin clasamentul mediilor.

2 le-am gasit eu: Levin are medie 184, iar Ana Maria Acatrini 170, de fapt, nu 180 si 164.
La fete trebuie adunat handicapul  la individuale, iar la juniori trebuie scazut cel de la echipe si de la juniori. 
La Ana Maria s-a pierdut pe drum handicapul de la individuale, iar lui Levin i-a scazut 8 si la individuale si duo.
Cred ca sunt mai multe greseli, dar nu e treaba mea sa fac clasamente. 
(Comisia lui) Onu se ocupa!

Si o mica bomba nucleara: voi stiati ca membri ai/membrii BF au fost remunerati, in functie de prezenta la sedinte?
Nu stiati, ca Adunarea Generala nu a aprobat asa ceva!
Platile s-au facut, deja!
Interesul poarta fesul!
Pam-pam!


Biroul Federal poate propune cuantumul remuneratiilor membrilor BF (Adunarii Generale, se intelege), dar nu poate stabili remuneratiile, asa cum apare clar in statut la atributiile Biroului Federal, cap.58. 
Nu-si poate aloca singur remuneratii, cat vrea el.
Cuantumul e stabilit de Adunarea Generala
Mai clar de atât nu se poate, nu?

Procedura a fost așa: remunerațiile au fost denumite "premieri", iar cuantumul a fost de ordinul zecilor de lei/ședința😂
Sursa banilor e statul, desigur.
Ce mă distrează e că se fac găinarii pe bani putini!

Conform statutului, secretarul general este cel care poate propune acordarea de premii, dar nu e clar cine le aprobă.
Sumele au fost acordate ca premii pentru "excelenta in dezvoltarea activității sportive bowling"!
Asta în condițiile în care numarul de legitimați si de sportivi activi a scăzut!!
Excelenta e direct proporțională cu numărul de ședințe BF, desigur, nu cu numărul de jucatori!

Acum pare clar mecanismul: ANS a suplimentat bugetul pe anul asta cu o suma din care s-au efectuat premierile de la sfârșitul anului, de la Gala Campionilor.
Și ce si-au zis: să ne dăm și nouă niste premii, în funcție de numărul de ședințe la care a participat fiecare!
Pai sa ne dam, cum nu?
Premii, nu retribuții!
😂
E o mica problema aici, că retribuțiile sunt in funcție de prezența, iar premiile în funcție de rezultate...

Macar unii dintre membrii BF au avut bunul simt sa-i doneze inapoi FRB. Nu stiu exact care.
Promit sa public numele tuturor membrilor BF care si-au donat inapoi primele, daca ei sunt de acord si produc si dovada.

E un scandal similar cu ala de la federatia de canotaj, unde functionarii si-au propus prime de sute de mii de euro, dupa olimpiada, de i-a scos Novak pe nas lui Lipa.
Tot asa si noi, dar sute de lei!
😁😁😁

Ma bucur sa sportivii au primit premii in bani anul asta, e o premiera laudabila si meritul e clar al conducerii.
Dar cu gainarii de-astea nu sunt de acord, desi poate voi aveti alta parere.
Macar acum stiti ce se intampla, ca oricat de secreta e activitatea, mai transpira cate ceva...
Se intampla lucruri caraghioase, am auzit un membru din BF azi ca nu stia ca a primit prima, pana cand n-a verificat in cont, dupa ce a citit pe blog!!!!

Sunt mai multi care au dat banii inapoi, astept numarul sa ajunga la 9, ca toti trebuie sa dea banii inapoi, e imoral.  Adica sa sponsorizeze federatia.
A fost initiativa lui Nitu, BF nu a aprobat aceste prime.
Ungerea IDM ianuarie
Este ungerea pe care saptamana asta s-a dat recordul PBA pe 12 jocuri, cu 257 medie.
In IDM daca dai 200, esti bun!