vineri, 10 septembrie 2010

Liga de bowling ca vector de dezvoltare si profit. IDM reduce tarifele.

o liga de bowling care isi desfasoara jocurile in dupa amiezile si serile din timpul saptamanii sau in diminetile de week-end are avantaje pentru toata lumea:

- datorita formatului scurt - 3 jocuri, care dureaza 1 ora- 1 ora jumatate-necesita cheltuieli minime pentru jucatori si practic nu are cheltuieli de administrare- cate un voluntar in fiecare sala. nu necesita asociatii, acte , forme legale, nu se vehiculeaza taxe sau orice alta forma de plati.

- permite participarea oricarui jucator cu orice nivel de pregatire, cu sanse egale, datorita sistemului de handicapuri

- permite amatorilor sa desfasoare competitii intr-un mod relaxat si placut, fara restrictii legate de echipament, arbitri, regulamente restrictive

-aduce avantaje indiscutabile salilor care dezvolta si-si fidelizeaza baza de clienti pentru viitor

- jucatorilor le de posibilitatea sa se exprime conform dorintelor si nivelului de performata dorit, pot migra spre sport sau pot ramane la nivelul de hobby

- ESTE UN FORMAT CARE SI-A DOVEDIT EFICIENTA DE ZECI DE ANI IN TOATA LUMEA.

pe responsabilii salilor care doresc sa-si organizeze competitii dupa formatul propus de mine le rog ii rog sa ma contacteze, acord asistenta gratuita tuturor care doresc sa-si organizeze o liga in sala proprie.

daca se atinge o masa critica de ligi, putem organiza la sfarsitul anului o finala nationala.

in alta ordine de idei, CLUBUL IDM A REDUS TARIFELE CU 10%, acestea fiind acum intre 30 si 80 lei/ora, minus 15% (crescut de la 13) discount acordat tuturor jucatorilor legitimati.

Despre seminarul Brunswick

A fost sustinut de Pat Mitchell, expert Brunswick in piste, racolat dupa 5 ani la Kegel, cu background de jucator si de mecanic de piste.
din echipa Brunswick deplasata special cu acesta ocazie au mai facut parte Bill Hartofillis, Presedintele BBBS, distribuitorul autorizat pentru 9 piete din estul si sudul Europei- inclusiv Romania- si Andrea Bisi, directorul de vanzari si marketing pt. Europa.

Seminarul a avut un continut foarte tehnic si a fost centrat pe partea de piste si uleiuri, prezentand sistematic produsele Brunswick, adeseori in comparatie cu competitorii sai, fiind la un nivel destul de complex pentru auditoriul roman.

au participat managerii sau tehnicienii din principalele sali Brunswick- Oxygen, IDM, Unirea, Galati, Constanta, plus cativa jucatori bucuresteni , in total cam 30 de persoane- pentru cele 2 zile.

de mare succes a fost prezentarea robotului de aruncat bile de bowling, dezvoltat de Brunswick- Throbot, precum si partea practica de intretinere piste si masini de conditionat pistele (sau de uns, cum se mai spune prin Romania). aici tehnicienii au fost in elementul lor.

participantii au primit diplome, cataloage si cate un tricou.

seminarul a fost o reusita, fiind primul dintr-o serie mai larga de manifestari prin care sa se intareasca legaturile Brunswick cu Romania.

una din legaturi va fi si proiectul de sponsorizare a FRPB cu echipamente si know-how pentru urmatorul an competitional, inclusiv a loturilor nationale.

proiectul a fost propus de Bill Hartofillis si sustinut de mine, inclusiv dupa schimbarea conducerii CCB.

de el va beneficia intreg bowlingul competitional, corectand pe alocuri niste deficite de echipamente performante si de know-how in Romania.

mai jos aveti filmuletul cu Throbot, dezvoltat de Brunswick in 1996, cu costuri de 1 milion de dolari.
acesta n-a dat niciodat 300, datorita faptului ca nu poate da 12 strike-uri pe exact aceeasi trasa, fara sa se mute.
iar el nu stie sa se mute!