miercuri, 13 iunie 2012

Cupa de vara Lake View - o mica revolutie care a trecut neobservata

Mai jos avem rezultatele calificarilor si ale finalelor.





Ce a trecut absolut neobservata a fost prestatia celor 3 juniori prezenti la turneu, Mihai Pavel, Alex Arbanas si David Orlanda.

cei trei s-au calificat cu medii peste 200, lasand in afara tabloului 5 actuali si fosti membri ai lotului national.

in finale, Mihai Pavel a jucat senzational, dand scoruri mari si eliminand-ul in meci direct pe Johnny Fatu, clasandu-se astfel in fata lui si a lui Mihaita Gogoasa, ambii din lotul de seniori.



in fruntea clasamentului i-am avut pe Romeo, Piticariu si Catalin Gheorghe, jucatorii fanion din bowlingul romanesc din ultimii ani, 2 vulpi "batrane"- Vali Fatu si Pelicanu, cu titluri multe la activ si cu experienta enorma, iar pe 6, juniorul Mihai Pavel.
de remarcat ca si la nationalele de seniori Mihai Pavel a avut doar 3 titulari din lot in fata lui (s-a clasat pe 9).

In concluzie: juniorii vin din urma, sarind peste nume mai promitatoare sau mai consacrate, bulversand ierarhiile, iar asta este o mica revolutie, pe care trebuie sa o salutam.
in plus, filierele pe care vin sunt diferite, localitati, antrenori samd.
asta reprezinta o crestere naturala si puternica a bowlingului romanesc, de jos in sus.

o salut cu toata inima.
mult succes copii!

5 comentarii:

  1. Foarte frumos articolul!Sunt foarte bucuros ca se mai gandeste cineva si la juniori in afara de domnul Grecu,Marius si inca 1-2 persoane!Apropo la individuale m am clasat pe locul 8! Sa ne vedem sanatosi si plini de energie pentru un sport frumos,bowlingul.Pavel Mihai

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. parca nu ne-am cunoaste, Mihai.
      in rezultatele pe care le am eu, ai iesit pe 9 la CNI, dupa Simut.

      Ștergere
    2. Mea culpa aveti dreptate am uitat sa ma uit pe clasament,am confudat locul cu cel obtinut la Cupa de Vara.

      Ștergere
  2. intr-adevar Mihai Pavel a jucat excelent la Constanta, daca nu l-ar freca constant la cap tatal lui ar fi si mai bun de atat.

    RăspundețiȘtergere
  3. Pana una alta "tatal lui" are pretentii mari la cat a investit in "el".
    Este normal ca fiecare investitor sa-si protejeze investitia.

    RăspundețiȘtergere