vineri, 13 decembrie 2013

Turneul de duo si trio

a avut loc azi, cand au concurat primele echipe la duo.

Primii au terminat Johnny si Mihaita, cu 189 media.
la 50+ primii sunt Ududec- Tanasescu si au deja asigurata o medalie.
in afara podiumului la 50+ sunt Pelicanu cu Tarase, care sunt pe 4.

rezultate complete AICI

Sambata

azi conditiile au fost similare.
au stralucit Romeo cu Catalin , cu 200 media (primul 208).
probabil ca va fi necesar ceva peste 180 media pentru calificarea in finala de la duo.
la fete conduc Raluca si Maria, cu 182 media (fara handicapuri), urmate de Laura si Roxana, cu 167.
Finalul concursului de duo se termina cu o mare surpriza, titlul la duo feminin fiind obtinut de Raluca si Maria, cu 6 popice in fata Luminitei si Odette.
 La 50+ castiga Ududec- Tanasescu

la trio, primul squad il castiga "Dor de acrisor si ceva fermecator", (adica eu, Laura si David), cu 203 media, urmati de campionii en-titre, Luminita, Romeo si Catalin, cu 193

in squadul 2 cel mai bine dau Raluca, cu Piciu si cu Calagiu, cu 200 media.
in finala de la trio cut-ul a fost la 182 media.






cei pe fond roz sunt campioni.
ei sunt de la cluburile Constructorul, Micadan Force si SC Bowling Miercurea Ciuc.
surprize  pe toata linia, as zice...

la duo masculin si la trio se va desfasura un turneu final.

12 comentarii:

  1. Raluca si Maria ! Felicitari !
    In afara de asta dati-mi voie sa fac si o gluma : daca in 2013 ati luat titlul 2014, poate prin ianuarie - februarie fac astia alt turneu de duo-trio , luati titlul 2015 si in felul asta pana in vara sunteti in mana sa-l luati si pe 2016 si asa iesiti la pensie.... )))))
    Florin Popescu

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

      Ștergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  3. nu public anonimi, cine are ceva de spus trebuie sa se semneze

    RăspundețiȘtergere
  4. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  5. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  6. habar n-am cine esti, dar procedura de contestare a rezultatelor e foarte clara.
    discutiile pe blog nu ajuta la nimic, daca exista probe si/sau martori,iar procedura e respectata, rezultatul va fi conform.
    am avut si 3 arbitri la squadul respectiv.

    eu nu avantajez pe nimeni. Raluca a contestat un spare al echipei mele anul trecut, a castigat, iar eu n-am comentat nimic.
    la europenele din 2009 mai aveau putin si ma linsau cand m-am dus la arbitru, dupa ce Vicky daduse spare din sant.

    iar metehne de-astea cu "inchis ochii" se tot perpetueaza, ne facem de ras si pe afara, in continuare, chiar la Sofia am mai avut un caz.

    chiar nu stiu daca a fost cum zici tu sau nu,dar barfele nu folosesc, contestatiile si probele sunt extrem de utile.

    RăspundețiȘtergere
  7. Catalin si Romeo nu confirma si spun ca ar fi reclamat o astfel de situatie,iar camerele nu filmeaza popicele.
    totul este corect, in lipsa unei probe contrarii.

    RăspundețiȘtergere
  8. nu mai public niciun idiot care nu se semneaza.
    nu-i mai public niciun idiot care se semneaza.
    public numai oameni normali, care se semneaza.
    daca nu, sa ma faca cine vrea pe mine cum vrea, ca prea mi-am pus lumea in cap aiurea.

    RăspundețiȘtergere
  9. Felicitari castigatorilor probelor Duo feminin, Duo juniori si Duo 50+.

    RăspundețiȘtergere
  10. Gasit ceas pierdut, gasitorului buna recompensa. :-)))

    RăspundețiȘtergere
  11. Ultimul meu joc de la Trio este modificat doar in clasamentul pe squad-ul respectiv! Se poate modifica si in clasamentul general? Multumesc.
    Liviu

    RăspundețiȘtergere