duminică, 16 noiembrie 2014

Individualele cu nr.2

Au loc la IDM, de vineri pana duminica, 21-23 noiembrie.

Nici de aceasta data CCB-ul nu-si face treaba, ungerea nu a fost anuntata la timp, desi trebuia anuntata cu 5 zile inainte, adica azi la pranz.
Presedintele Subcomisiei de Competitii, Mircea Nicolescu da vina pe Presedintele Subcomisiei tehnice, Catalin Gheorghe.

UPDATE la oa 18 s-a anuntat pe Facebook(!!!!) ungerea:
Kegel Turnpike 2441
e bine si cu 4 zile si 18 ore inainte....

tragerea  la sorti s-a facut din 5 ungeri medii si una lunga.
pot sa inteleg de ce nu era niciuna scurta pe acolo...

UPDATE LUNI
inscrieri pe comisiacentralabowling@yahoo.com, pana pe 20.11, ora 18.00
situatie inscrieri AICI

2 comentarii:

  1. Poate sa-mi spuna cineva care sunt criteriile de selectie pentru jucatorii lotului national de bowling ? Intreb acest lucru deoarece pentru sezonul 2014-2015,ca jucator de bowling legitimat si platitor de taxe si sustinator din fonduri proprii al tuturor cheltuielilor aferente participarii mele la toate competitiile de bowling organizate de Federatia popice-bowling, mi-am propus urmatoarele obiective sportive:
    - promovarea cu echipa Triple Strike in divizia A
    - castigarea Campionatului National individual categ.B
    - castigarea Campionatului National 50+
    - participarea la Campionatul European din Danemarca/ iunie 2015

    Multumesc mult.

    Cristian Orlanda

    RăspundețiȘtergere
  2. am si eu o intrebare..... care este rostul individualelor??? oricum echipa o face Grecu... de ce trebuie sa mai platim taxe la Federatie cand oricum nu ne baga in seama??? parerea mea este ca ne mintim singuri de atata timp si nu e nimeni care sa puna pucntul pe i.... Grecu are tot interesul sa o tina tot asa ca sa dicteze el ......

    RăspundețiȘtergere