duminică, 15 noiembrie 2015

S-a semnat Actul Constitutiv pentru FR Bowling

Pentru cei pe care ii intereseaza ce s-a hotarat ieri la sedinta:

S-a votat mandatul alesilor de 4 ani. S-a dorit sa fie un mandat scurt, de 2 ani, l-a inceput dar s-a renuntat la idee pt ca ulterior ar fi trebuit sa schimbam Actul Constitutiv.
S-au ales urmatorii membri:
Nitu Ionut - presedinte
Lorant Verzar - Vice presedinte
Secretar - ramane sa ne propuna Nitu Ionut pentru ca propunerile facute la sedinta nu au fost interesate de aceasta functie (fiind cea mai intensa din cate se intelege).
Membrii Consiliului:
Pavel Viorel
Mircea Nicolescu
Catalin Gheorghe
Zoltan Rackoszi
Bogdan Beata
Alexandru Dragomir
S-a stampilat / semnat actul constitutiv in proportie de 70-80% (restul acum sunt in curs).

singurul club care nu participa la infiintarea Federatiei Romane de Bowling este Club 69 (aka IDM)

informatii furnizate de Tavi Babiciu (Vinci)
PAGINA OFICIALA A FEDERATIEI ROMANE DE BOWLING

10 comentarii:

  1. S-au discutat mai multe, printre care si principii de functionare a institutiei ca atare. Asteptam acum procesul-verbal ce va fi intocmit de Raluca. As vrea, ca participant la adunare, sa-mi exprim respectul pentru toti ce-i ce au fost prezenti, pentru ca in ciuda discutiilor oarecum contradictorii, s-a gasit un numitor comun intr-un mod exceptional de educat si de echilibrat. Daca la inceput ma asteptam la altceva, dorind doar sa fiu prezent la rugamintea Ralucai, am constatat ca oamenii ce si-au propus sa fie fondatori merita seriozitate si efort, asa cum si ei au dat dovada participand si comunicandu-si solicitarile in mod foarte educat, fara subterfugii si manifestari politicianiste. Si chiar cu putin umor, as zice, la un moment dat. Eu nu pot decat sa multumesc pentru increderea acordata atat la alegere, cat si ulterior in cadrul discutiilor punctuale ulterioare, in legatura cu institutia ca atare. In legatura cu celelalte aspecte tehnice competitionale, toti au inteles sa le discute separat cel putin in acest moment, adica sa separe subiectele pentru a le rezolva mai eficient. Si asta inseamna mult pentru comunitatea bowling-ului, fie ea prezenta acum sau potentiala pentru viitor. Eu sunt sigur ca seriozitatea si consecventa va atrage pe toata lumea, in final, din toate punctele de vedere, atat competitional cat si institutional. Ideea de baza este ca fiecare sa fie stimulat sa-si faca treaba bine, atat jucatorii, cat si cei care si-au cheltuit banii si timpul pentru a se informa si perfectiona si care acum pot initia si perfectiona pe altii despre cum se arunca bilele intre si prin popice. Sa fie intr-un ceas bun, zic...

    RăspundețiȘtergere
  2. Deci di trei cluburi din Constanta
    Doi membri de la
    Un club
    Foarte respectabili
    Dar cam mult
    Toti platim la fel

    RăspundețiȘtergere
  3. Ca sa ma simt confortabil si oarecum protejat propun ca secretar pe Pirosenie
    Il iubim sau nu ne-a adapat ani de zile cu informatii
    Bebe

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. v am asteptat la adunarea la care mi ati confirmat ca, desi nu aveti stampila la dvs veti veni... Propunerile dupa cum bine cunoasteti s au facut inainte de sedinta... Din partea clubului pe care il reprezentati nu am primit nicio propunere...restul...asa au votat cluburile ...seara buna la toata lumea

      Ștergere
  4. Noi vom fi primul club afiliat! 😊
    Club IDM

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna seara tuturor,

    In primul rand ii salut si felicit pe cei care s-au implicat si au facut acesti prim pasi!

    Ca si unul care am zis ca voi ramane observator, nu mai comentez, etc, totusi as avea o rugaminte, atat la tine Vali, cat si la comunitatea de bowling.

    In primul rand, tu, Vali, ca proprietar al acestui blog, iti respect decizia de-a publica ce informatii vrei si in forma care o vrei, insa pentru binele bowlingului romanesc, as dori sa-mi exprim o jalba personala: merita bagata zazania intre unii si altii prin acceptarea de commenturi anonimi? Stiu ca este un mod special de-al tau prin care speri sa obtii un pas inainte, insa nu intotdeauna iese asa - sincer in ultimii 3 ani eu am vazut mai multe certuri din cauza asta decat progres. Eu sincer imi doresc sa dispara conturile de facebook facute la oha doar pentru a injura unul sau altul, posturile anonimi de pe Just Bowling si in principiul comunicarea aceasta fara respect pentru ceilalti!

    Pentru ceilalti impatimiti ai jocului, chiar este greu sa ne semnam? Ne este rusine daca avem pareri diferite sau opinii diferite?
    Eu zic ca am fi cu totii mult mai castigati daca am incerca macar pentru un minut sa vedem nu dusmanul unul in celalalt, ci in primul rand un alt impatimit al jocului de la care poate putem invata ceva. Nu neaparat bowling... eu m-am bucurat sa vad ca a existat un moment in care s-au strans vreo 80-90 de persoane si au facut o poza impreuna - este pe facebook la noua pagina a noii federatii. Imi pare rau ca a trebuit sa plece cineva dintre noi ca sa se intample asta. Dar poza aceea spune ceva.
    Faptul ca facem sute de km pe drumurile patriei sa aruncam cu bila, sa ne intalnim, sa dam cu binete sau serata, ar trebui sa spuna ceva despre noi... despre noi toti...
    De ce nu putem lasa orgoliile la munca sau la viata profesionala? Pana la urma 99% facem asta din placere, sau ma insel eu?

    Cineva a pus un comment legat de 3 din Ct, 2 de la un club, care-i problema? Cred ca au fost acolo niste reprezentanti ai nostrii, ai tuturor, si ei au votat, au hotarat. Daca vroiam sa ne asiguram ca vrem ceva pentru noi insine, atunci cred ca trebuia sa ne deranjam sa mergem pana acolo si sa ne ridicam vocea sau sa ne asiguram ca cineva ne reprezinta. Cel putin mie asa mi s-ar parea corect. Mai ales de aci din fata monitorului. Iar de platit toti platim... cred ca nimeni inca n-a plecat cu bani acasa - in afara de fonduri de premiere sau sponsorizari de la cluburi/persoane juridice/persoane fizice. Atunci pentru ce e cearta asta? Nu suntem la fotbal sau F1 sa curga milioanele de verzisori.
    A, si din cate am vazut eu, nici nu cred ca sunt oameni asa multi in bowlingul romanesc care sa necesite un suport financiar... poate doar cateva exceptii, dar in principiu, toti ne platim patima pentru acest joc. Atunci de ce vedem la fiecare doua postari cate o cearta? Poate nu stiu eu si de fapt strikeurile's pe bani? :)

    In speranta ca nu-mi iau prea multe injuraturi si ca intr-adevar se va intampla ceva bun in sfarsit si in ograda bowlingului,
    va doresc seara linistita.

    Imi (Imre Csoma)

    RăspundețiȘtergere
  6. Da Raluca n-am ajuns
    Era aproape imposibil
    Mi-am cerut scuze si am promis ca voi semna documentele asa cum o fac si ceilalti constanteni
    Nu-i un motiv sa te superi
    Era doar o propunere facuta presedintelui care am inteles ca numeste secretarul
    E necaz asa mare
    Daca da pot uita caile astea de comunicatie
    Cu respect
    Bebe

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu m-am suparat deloc... Eu stiam doar ca veniti si nu am mai reusit sa iau legatura cu dvs... era un mesaj care raspundea si anonimului care postase inaintea dvs... In ceea ce priveste actele ma bucur ca ati luat legatura cu Cata ca sa le semnati, sub rezerva ca au fost cluburi din Constanta prezente la sedinta care au semnat actele :) O sa comunic si procesul-verbal imediat ce este gata..Aveti dreptul sa ii sugerati Presedintelui orice, dar nu cred ca blogul acesta e o solutie pentru propuneri. O seara buna

      Ștergere