miercuri, 9 decembrie 2015

Noutati interne si internationale

In primul rand, datorita unei adrese trimise de FRPB catre ETBF, prin care aducea la cunostinta splitarea federatiei, noi nu mai existam din punct de vedere international.

ETBF-ul mi-a adus mie la cunostinta acest lucru,  iar eu eu am trimis mai departe mailul celor din conducere, in frunte cu Presedintele Ionut Nitu.

In mod neoficial, ei stiu ce se intampla la noi, dar singurele comunicari valabile sunt cele oficiale.

Ungerea pentru etapa 3A/2B este medie si va fi anuntata vineri.
Catalin a zis ca mediile sunt 37-41

Turneul individual 3, de la IDM, a fost amanat pentru a doua saptamana din ianuarie, 8-10.01, pentru a face loc turneului Septimia de Craciun, care fusese anuntat cu mult inainte de inceperea campionatului si care a devenit o traditie, ca si openul IDM lunar.



2 comentarii:

  1. "nu mai existam din punct de vedere international ....."
    Dar din punct de vedere national nu este acelasi lucru ?
    De fapt nu existam.....

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna ziua,
    Deoarece ETBF ne-a instiintat privind adresa FRPB care ii anunta despre separarea de bowling (cu toate detaliile legale), solicitandu-ne clarificari, am intocmit deja si trimis un raspuns prin care ii informam si noi despre stadiul noii Federatii Romane de Bowling, despre intentiile de viitor si despre continuarea activitatii competitionale.
    Multumesc pentru ajutorul acordat cu ocazia acestor comunicari.
    Numai bine,
    Ionut Nitu
    Presedinte ales
    FEDERATIA ROMANA DE BOWLING

    RăspundețiȘtergere