miercuri, 8 noiembrie 2017

Cupa Mondiala QubicaAMF - ziua a treia

Siteul turneului
Transmisie video live

Eu joc de la 19, iar Laura de la 1.30.
e penultimul squad de calificari.

Eu am jucat foarte bine azi si am dat 1179, adica 196 media.
Mi-a mai intors spareul, cateva mici probleme la prima bila, dar bine, pe ansamblu.
3 jocuri de peste 220 si 3 de 160-170.
In jocul 4 mi-am prins mana stanga intre bile, cand eram pe joc de 265, de m-a secat la suflet. Am terminat cu 233, totusi, dupa degete prin gheata etc...
Unghia de la degetul mijlociu o sa cada, peste vreo 2-3 saptamani.

N-am venit chiar sa fac figuratie, asta e ideea.
Acum am medie 179/18.
Sper sa termin undeva pe la 185 media la turneul asta
E o editie foarte neobisnuita, cu mai putini participanti ca deobicei, doar 64, fata de 80-90, cati erau deobicei.

Dar, dintre cei 64, vreo 40 sunt realmente foarte buni si concurenta e acerba, avand in vedere dificultatea ungerii, mai ales pentru baieti, care raman fara ulei in ultimele 2 jocuri.

Laura da doar ceva mai bine decat ieri, 990/6, adica 165 media.
acum are 3153, adica  175 media.

Probleme de tot felul, practic nu a inchis nimic primele trei jocuri, apoi a inchis perfect, dar nu a mai dat strikeuri.

Greu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu