joi, 28 aprilie 2022

AGO FRB si rezultate CNI 3

Aseara a avut loc Adunarea generala ordinara a FRB, care a fost online si publica.
Nu am fost prezent si nu stiu detalii, dar se pare ca s-a votat tot ce era pe ordinea de zi, s-a completat BF si s-au stabilit salariile Secretarului General si ale Presedintelui.
Pentru informatii exacte asteptam procesul verbal.

Nu prea m-a interesat mai deloc AGO, n-am fost delegat si (nu mai) am niciun fel de preocupare personala legata de conducerea FRB, e o democratie functionala, care merge pe un drum propriu, cu optiunile ei, care uneori coincid cu ale mele, alteori nu.
Cand am ceva de spus, spun. 
Acum n-am.

E o problema cu softul, asa ca nu prea avem scoruri online in primul squad.
In squadul 2 Sergiu Cojocar da 199 și trece locul 1 la masculin.
Squadul 3 confirma faptul ca ungerea e aproape sport, nivelul scorurilor maxime fiind tot ceva sub 200. Sa vedem daca reuseste Mihai Dragnia sa sara peste.
Da, reuseste, si cu 204 e pe primul loc in clasamentul general masculin!
Catalin Gheorghe doar 184.
Eu inca astept medii de 220 pe ungerea asta.
Val Fatu nu participa, fiind prezent la turneul francez ISBT de la Wittelsheim (din Turul European de 50+, adica)
Rezultate AICI
Squadul 4 este gastigat de Mehmet, cu 200 media, cu care trece pe locul 2 la general masculin.
Piticariu doar 168 media, accidentat la genunchi în jocul 1.
In squadul 5 Romeo da 219 media si Patrisia 197 și preiau conducerea la masculin si feminin.
Vali Fatu da excelent, 231 medie, și se califica de pe locul 5 in finala turneului francez ISBT.
In squadul 6Tavi Craciun da 200 media si e pe 3, iar Dana Lacatusu urca pe 2 la feminin, cu 193 media.
In squadul 7 Luminita Dogaru urca pe 4 la feminin, cu 184
In ultimul squad Victor Dumitrascu da 197, suficient pentru locul 6
La masculin turneul e  castigat de Romeo, care a fost cu o clasa peste oricine.
La feminin castiga Patrisia Ene, la 50+ Luminita Dogaru si la juniori Mihai Dragnia, care e si pe locul 2 la masculin.
Vali Fatu termina pe 19 turneul ISBT, cu 205 media in semifinale.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu