luni, 20 februarie 2023

Cu licența românească de antrenor am închis cercul!

Azi mi-am dat examenul final și am absolvit CNFPA, aka Școala de antrenori, cursul de 2 ani.
Așa am devenit primul antrenor de bowling recunoscut de România.
Mulțumesc FRB, precum și lui: Raluca Gîndac-Pîciu, Marius Piticariu, Sebastian Arcuși, Laura Piroș și Ovidiu Marin, pentru sprijinul acordat.

Astfel am închis cercul licențelor posibile din bowling: americană-USBC (Silver 2011), europeană- EBF (level 3, 2013) și românească (2023).

In plus sunt Instructor level 2 pentru EBF (antrenor de antrenori de lot), din 2020.

Anul ăsta am devenit și primul antrenor român medaliat cu aur european, alături de senzaționalul Cătălin Gheorghe.

Vă aștept să-mi călcați pe urme și să mă depașiți!
Poarta a fost deschisa!
PS: Maria Ursu a fost primul antrenor român de/ din bowling, dar titulatura a fost atunci "antrenor de popice-bowling", la FRPB.
Eu am avut onoarea să-i fiu profesor.

3 comentarii:

  1. Felicitari pentru certificare si timpul dedicat bowling-ului!!! Iti multumesc si pentru ca m-ai nominalizat!! Sebastian

    RăspundețiȘtergere