duminică, 21 noiembrie 2010

Finalele de la Oxygen

In ultimii 4 la A au ajuns Bogdan Obada, Gabi Deaconu , Marius Piticariu si Cristi Calagiu.
La B sunt Gabor Csaba, Negru Laurentiu, Bogdan Beata si Istrate Claudiu


in turul 5 au fost eliminati Piticariu si Bogdan Beata.
in finala sunt Bogdan Obada (A) si Gabor Csaba (B), care mai asteapta un tur ca sa-si afle finalistii.


Finalistii sunt Gabi Deaconu (A) si Istrate Claudiu (B).
pe 3 au terminat Cristi Calagiu si Negru Laurentiu.


Au castigat Gabi Deaconu si Gabor Csaba.


Turul 1




Finalele




7 comentarii:

  1. NU SE POATE!
    au invatat si au castigat fraierii!!
    case closed!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Si le-am spus: nu-i elegant sa mergeti toti 3 acolo. Lasati-le si lor un loc pe podium...
    Multumesc Romeo! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Expresia apartine unuia pe care il cheama Soric! Craciun fericit, saracule !

    RăspundețiȘtergere
  4. simt cum te roade pizma....si eu am mincat bataie, dar asta nu inseamna ca ii ofensez pe altii..

    RăspundețiȘtergere
  5. pentru toti "comentatorii" malitiosi de mai sus:
    atmosfera a fost complet destinsa, iar jucatorii s-au comportat ca o mare familie, indiferent de echipa sau de sala in care joaca.
    noi toti, cei care am participat, am castigat o experienta de joc si de viata importanta.
    pacat ca nu au venit mai multi...

    RăspundețiȘtergere
  6. Cata frustrare zace in unu(unii) ,incearca sa dai cu stanga de maine ca esti praf pe partea dr.dl Soric
    "craciun fericit,saracule" ::)))


    Alex M.

    RăspundețiȘtergere