marți, 10 martie 2015

Rezultatele si clasamentele campionatului pe echipe, la zi

la B s-a intamplat ceva, fiindca scorul lui Kelemen Geza, (Bobowling 2) apare cu 0.
PS: si a lui Bogdan Dascalu (Miercurea Ciuc 2).
se pare ca au jucat in etapa 2 retur, si la A si la B.

Situatia nu prea e clara, fiindca etapele sunt numerotate 1-14 la A si 1-10 la B, nu cu 1 tur, 1 retur....
si nu stiu cine le-a anulat scorurile

Update
Scorurile au fost anulate de Gabi Dumitrascu, cel care tine rezultatele, fiindca a constatat, cand facea clasamentele mediilor individuale, ca aveau deja scoruri inregistrate in et. 2 retur.
Mircea Nicolescu s-a opus anularii, dar deocamdata nu avem CCB si rezultatele nu sunt omologate.
Vor fi omologate cand vom avea CCB.

Divizia B, etapa 7
Divizia A, etapa 10
Clasamentul Diviziei A
 Clasamentul diviziei B
Medii individuale in campionat

12 comentarii:

  1. Kelemen Geza cat si Dascalu Bogdan a jucat in etapa 2 in divizia A ....... , deci nu aveau drept de joc in etapa 2 in divizia B

    RăspundețiȘtergere
  2. Cine a decis acest lucru????cine are dreptul sa interpreteze regulamentul pe placul sau?
    Varga Győző

    RăspundețiȘtergere
  3. Sper totusi sa fim anuntati in timp util cand se ia o decizie oficiala sa putem macar contesta. Sa nu ajunhem in situatia echipei Bobowling1 de anul trecut... Kinga

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu am calitatea sa ma opun. Doar mi-am dat cu parerea... etapele fiind numerotate in felul in care sunt in calendar, comune sunt de la 1 la 10 indiferent de tur sau retur. Problema e ca se poate spune si faptul ca etapa 6 si 7 tur nu exista in divizia b astfel ca nu pot fi etape comune... Deci problema de interpretare si cum bine ai spus, viitorul CCB o sa lamureasca prroblema. Pana una alta, mi se pare normal ca pana la solutionarea problemei jucatorii sa NU fie punctati cu 0, nimeni nu are calitatea sa hotarasca momentan. Mircea

    RăspundețiȘtergere
  5. eu cred ca pot fi posibile 3 interpretari penmtru "aceeasi"
    - etapa 1 cu 1, 8 cu 8, 10 cu 10 etc, dupa numerotarea din calendar, unde A are 14 si B-ul 10.
    - etapele care se desfasoara simultan, in cazul de fata 7 la B cu 10 la A .
    - 1 tur A cu 1 tur B,, 5 retur A cu 5 retur B etc (pe asta l-a folosit Gabi), Problema ca acesta numerotare nu apare nicaieri, in mod oficial

    primele doua ii scot nevinovati pe cei doi jucatori, dar primul criteriu cred ca ar putea baga in culpa alti jucatori

    RăspundețiȘtergere
  6. Nu mi se pare normal sa se interpreteze dupa ce au trecut 10 etape...in afara de dl. Dumitrascu care are baza de date facuta pe tur/retur nu cred ca poate cineva tine evidenta cu numerotare separata. Si Ccb-ul ales de acum incolo va decide retroactiv? Asta unde se mai practica totusi? Ca nu este legal...Kinga

    RăspundețiȘtergere
  7. In fisierul cu programari si cel cu rezultate, etapele sunt numerotate de la 1 la 14 in Div. A si de la 1 la 10 in Div. B.
    Prin urmare lucrurile ar trebui sa fie destul de clare in privinta asta, asa ca cei 2 nu au jucat in ambele divizii in aceeasi etapa!
    Adevarat, ca ar putea fi altii in situatie de joc dublu in aceeasi etapa - asta tot Gabi ne poate spune.

    Eugen

    RăspundețiȘtergere
  8. Etapele ,in orice sport, sunt numerotate in tur si retur, adica 1-7 tur si 1-7 retur
    Daca vrem noi sa fim mai tari....

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. unde ati vazut ca o etapa este numerotat cu etapa "2" retur??? in ce sport??? asa ceva nu exista in nici un sport!!!! Geza

      Ștergere
  9. nu stiu ce inseamna orice sport, dar cred ca forbalul nu e sport, ca tocmai se joaca etapa 20, nu 3 retur...

    RăspundețiȘtergere
  10. Nu am postat nimic pana acum pe Just Bowling referitor la problema discutata si vreau sa precizez cateva lucruri:
    1. In regulament scrie ca un jucator nu poate juca in aceeasi etapa si in Divizia A si in Divizia B punct.
    2. Nu precizeaza nimeni cum se numara etapele avand in vedere ca in A sunt 14 etape iar in B doar 10.
    3. Cand am facut clasamentul general al mediilor am descoperit ca Dascalu Bogdan de la Miercurea Ciuc jucase in A contra IDM si acum jucase in B contra Constructorul.
    4. M-am consultat cu Mircea (asa cum am facut-o de fiecare data de cand tin aceasta statistica) si mi-a spus, dupa ce s-a consultat cu domnul Gabor Bonifert care si-a recunoscut greseala, ca scorul lui este 0 (acum spune ca era o parere).
    5. Am ajuns si la Kelemen Geza si am descoperit acelasi lucru (deoarece avea casuta etapei a 2-a din retur deja completata).
    6. M-am consultat din nou cu Mircea si mi-a spus intai ca se aplica acelasi lucru ca la Dascalu Bogdan, a revenit apoi ca scorurile sa le pun cele reale pentru ca nu avem nici o sesizare din partea echipelor adverse (nu am gasit in regulament acest lucru) si ca nu asta este interpretarea regulamentara.
    7. Avand in vedere ca CCB nu exista (era necesara o interpretare a acestui punct din regulament de persoane oficiale) am completat scorurile si clasamentele dupa “parerea” mea.
    8. Alta interpretare a acestui punct din regulament este ingreunata de faptul ca se amana multe meciuri. De asemenea a fost un weekend in care s-a jucat doar in A.
    9. Mentionez ca aceasta statistica o fac oricum (am eu boala asta pe langa bowling!) si am pus-o la dispozitia CCB care trebuie s-o valideze.
    10. Daca CCB-ul (care va fi!) decide o alta interpretare a acestui punct de regulament eu ma conformez si modific scorurile si clasamentele.
    11. In acest moment scorurile si clasamentele sunt facute (referitor la ce discutam) dupa “parerea mea”, deci NEOFICIALE!
    Multumesc si sper ca am fost bine inteles de toata lumea.
    GABRIEL DUMITRASCU

    RăspundețiȘtergere
  11. Cat timp avem 2 numerotari ale etapelor, una in calendar si una in rezultate, nu vad cum se poate decide corect cine are dreptate.
    Iar Gabor nu inteleg cum sa-si recunoasca greseala, daca regula nu e clara.

    RăspundețiȘtergere