sâmbătă, 24 noiembrie 2018

Singur impotriva tuturor, din nou!

De data asta, la nivel mondial!
Aseara ni s-a comunicat ca trebuie ca jucatorii sa-si agate de spinare cate un numar tiparit pe hartie, prins cu ace de siguranta de tricou.

Am fost singurul care a ridicat problema aspectului inestetic al numerelor si a inutilitatii lor.
Mi s-a raspuns ritos de la Prezidiu, de catre Directorului de turneu, ca trebui purtate, ca sa poata fi identificati jucatorii!
Nici nu stiam daca sa ma enervez sau sa rad...
Dimineata am depus un protest oficial, fiindca noi nu aveam loc pe spate unde sa ne punem hartiile alea si nu era nicaieri in regulament ca trebuie sa le pastram astora de la WB un A5 liber pentru ei.
Iar daca vor sa identifice jucatorii, acestia au legitimatii cu poza, nu le trebuie numere.
Spre stupefactia mea, contestatia a fost aprobata, asa ca maine toti jucatorii vor avea fotografiile pe monitor, pe pista pe care vor juca!

O mica victorie pentru Romania!

3 comentarii:

  1. De ce generalizezi? Eu nu ma simt victorios. Și eu sunt România și țin cu directorul de turneu....e mișto acolo?...trimite și tu niște poze, povestește...

    RăspundețiȘtergere
  2. Bun si "nebunul" nostru la ceva :)))).
    Buna contestatia
    Bun rezultatul final!
    Bun Vali
    Hai campioniiiii!!! Sunteti frumosi foc cu tot cu blonda bowlingului romanesc :))))
    Pit

    RăspundețiȘtergere