sâmbătă, 10 septembrie 2022

Cupa României 2022

Concursul se va desfășura doar duminica, fiindcă sunt doar 12 echipe înscrise.
Fiasco total, datorită lipsei de viziune.
Rezultatele vor fi AICI

Pana la urma au fost doar 11 echipe, cu o singura echipa care nu e rezidenta in IDM.
46 de jucători!!!
Cupa Romaniei a fost aproape un "turneu de casa",  iesenii de la AVVA fiind singurii din provincie care au onorat competitia. Bravo lor!

"In mod surprinzator" a reusit sa castige IDM 1, la a treia editie,  pe 2 Split si pe trei PBM, care a invins Vinci in finala mica. 

9 comentarii:

  1. Mie inca nu imi vine sa cred ca tu nu faci parte din conducerea Federatiei.
    Mi se pare o lipsa totala de viziune sa nu te co-opteze pentru a ajuta la imbunatatirea lucrurilor. Nu pot sa inteleg cum un om cu atatea idei si atatea cunostinte nu este implicat in tot ce inseamna activitatea de bowling in Romania. Esti idolul oricarui jucator care isi doreste sa faca performanta.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am fost ales Secretar General si mi-am dat demisia, dupa un timp, fiindca viziunea mea era in raspar cu a majoritatii. Am ales sa fac ce stiu mai bine: sa antrenez si sa scriu pe blog. Uneori esti mai util cand esti independent, poti sa-ti expui oarecum liber ideile si opiniile.

      Ștergere
  2. Mie cel mai mult imi place ca regulamentele sunt obligatorii pentru unii si optionale pentru altii.Andrei

    RăspundețiȘtergere
  3. Sa se faca publice cheltuielile cu aceasta Cupa a Romaniei si cat a ramas pentru fondul de premiere.
    Din cat s-a incasat, par putini bani la premii.
    11X500=5500 lei
    Premiile au fost aproximativ 1300-1500 lei.
    A costat 4000 lei turneul?
    Semnat - unul de pe podium

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Fara sa fac parte din federatie, mi se pare destul de simplu. Daca dai la o parte cheltuielile cu pistele aproximativ toata ziua, arbitrul, cupele si medaliile si partea de catering, cred ca iesi fix acolo. Ma gandesc!

      Ștergere
    2. Chiar daca iese federatia pe plus, eu nu vad nicio problema aici.

      Ștergere
    3. Piticariule, esti flamand ma? :))))))))))))

      Ștergere
  4. Cred că majoritatea nu vin la bowling pentru bani,iar dacă sunt câțiva care vin să joace pentru bani să știți că ați greșit țara băieții mei! dacă vrei să faci bani din bowling și ești tare pe vână mergi în PBA!
    Semnat:unul din afara podiumului

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La un moment dat PBA avea 4000 de membri si numai 1% dintre ei erau pe profit intr-un an, fiindca taxele si costurile de transport si cazare sunt imense, e greu sa iesi pe plus

      Ștergere