duminică, 3 septembrie 2023

Turneul 5 de individuale

 
Turneul 5 calificari CNI va avea loc in perioada 07-10.09.2023 la M. Ciuc, sala 300 Bowling.
Inscrierile se fac numai pe adresa de email: competitii@frbowling.ro cu mentionarea categoriei si a squad-ului in care se inscriu jucatorii.
Incepand de luni ora 10:00 sunt acceptate inscrierile jucatorilor din Constanta, Cernavoda, Galati.
In intervalul marti ora 10:00 - miercuri ora 10:00 sunt acceptate si inscrierile jucatorilor din Bucuresti, Iasi, Ploiesti si Brasov.
Incepand de miercuri ora 10:00 sunt acceptate inscrierile tuturor jucatorilor.
Termenul limita pentru inscrierea in competitie este joi 07.09 ora 12:00!


Numarul de inscrieri e mic, pana miercuri seara sunt doar 74, un record negativ al ultimilor ani.
Am prevazut de la publicarea regulamentului ca se va produce o scadere a numarului de participari anul asta
Se iau in considerare toate turneele acum, iar la ultimele turnee cei deja calificati si cei fara sanse nu vor mai participa. 
Alte povesti cu regulamentele au dus si ele participarea in scadere, multi jucatori nu mai vor sa participe la competitiile FRB sau o fac extrem de rar.

Anul trecut au fost 778 de intrari/7 turnee la individuale si 180 de participanti.
Anul asta avem  540 de intrari/5 turnee si 173 de participanti, daca nu se mai inscrie nimeni maine.
Si mai e un singur individual, la MGM.
Am inceput cu 140 de participanti la T1 si am ajuns aproape la jumatate la T5.

Recitind "furiile" de la inceputul campionatului am constatat ca avem o problema in clasamentele 50+, fiindca jucatorii care fac 50 de ani anul acesta nu pot puncta in clasamentul 50+ decat dupa ziua lor de nastere. E vorba de cei nascuti in 1973.
Eu am identificat 2 jucatori in situatia asta: Nagy-Simon Laszlo si Mihai Tufan.  
Primului trebuie sa i se stearga punctele din clasamentele 50+ de la CNI 1 si lui Mihai de la CNI 1, 2 si 3.
In plus trebuie reactualizate clasamentele pentru toate cele 3 turnee, cei din spatele lor vor urca.
Se va schimba serios si clasamentul general la 50+.

Situatia e destul de neplacuta, mai ales ca eu cu Mihai suntem prieteni si-o sa considere ca i-am infipt un cutit in spate. 
Dar cred ca se va califica usor in finala, a castigat un turneu si poate obtine usor peste 100 de puncte din ultimele 2.
Nagy-Simon Laszlo  e in pericol mare sa nu faca finala, in schimb.
Se vor bucura mult cei care erau in spatele lor, in schimb...
Imi cer scuze, nu eu am facut regulamentul, eu doar il citesc.
PS: Ziua lui Mihai Tufan e de fapt maine, deci nu contează  nici turneul 5.
In primul squad Victor Dumitrascu da 222 media,  urmat de Mihai Tufan, cu 210 si Gheorghe Nicolae, cu 209.
In squadul 2 Viorel Pavel da 201
In squad 3 general e Răzvan Mocanu, cu 215
In squadul 4 Mate da 214.
In ultimul squad de sambata se schimba liderul la feminin, acum e Birta Barbara, cu 165, urmata de Raluca Piciu Gindac cu 161
Duninica dimineața Călin Andra trece prima la feminin, cu 166.
Benke sr. da 200
In ultimul squad Piticariu castiga la masculin, cu 231 media si Ana Maria Acatrini la feminin, cu 183.
Doar 72 de participanti, pana la urma

5 comentarii:

  1. Mihai Tufan este născut în 9.august. Așa zice federația.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iar Mihai Tufan zice ca e nascut pe 8 septembrie.
      Poti sa-i spui "La multi ani!"

      Ștergere
  2. Nu pot intelege cum a ajuns sa apara o astfel de "blasfemie" in regulament (textul dintre paranteze) !,
    am propus de multe ori in BF sa accepte anul in care implinesti varsta de 50 ca fiind OK., daca ai competitia pe an calendaristic, si esti nascut pe 31 Decembrie (ex: situatia lui Marius Gheorghiu - Reinvent) sa poti participa !, daca ai campionat toamna-primavara (cum am avut acum ceva vreme in urma sa consideri 1 Septembrie ca fiind 1 Ianuarie si 31 August anul urmator ca fiind 31 Decembrie. si cred ca sunt zeci de ore de dezbatere pe tema asta in BF
    dpmdv ce avem acum e gresit ! argumentul pentru cei care vreodata vor mai incerca sa gandeasca la asfel de interpretari este acesta:
    Mihai Tufan este medaliat european cu bronz la seniori +50 cu echipa. Concursul a avut loc anul acesta in luna Ianuarie. Alborg-Danemarca cand Mihai avea 49 ani si 4 luni .... deci, la nivel European se poate la noi NU .... haammm
    si mai am un argument !, daca privim in oglinda si mergem catre juniori ar insemna ca oricare junior odata ce a implinit varsta de 18 ani sa nu mai aiba drept de joc !, adica Mihai Dragnia incepand cu 1 Octombrie sa nu mai dispute nimic la juniori !, nici macar finala
    haammm x 2
    si DA, eu am pierdut un an de Seniori +50 (nascut in luna Mai) se juca toamna - primavara si inteleg bine care e sentimentul la o astfel de nedreptate

    Catalin Gheorghe

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tu ai fost membru BF, ar fi trebuit sa stii cum a ajuns aberatia aia in regulament.
      Eu sunt adeptul copierii definitiilor internationale, acolo unde ele exista. Si la categoriile de varsta, si la dressing code, la regulamentul de joc samd.
      La 50+ la EBF se accepta cei care fac 50 in cursul anului, dar la juniori nu se accepta cei care fac 19 in timpul anului.
      Atentie, e o diferenta, 19, nu 18!

      Ștergere
  3. La ce nivel au ajuns individualele feminine…. Păcat!

    RăspundețiȘtergere