duminică, 28 ianuarie 2024

Program CN 2024

 
Pe site-ul federației au apărut informații formale privind campionatul, formulare, taxe, dar nimic legat de regulament.

Nu stiu cum poți sa propui inceperea campionatului în mai puțin de 2 săptămâni și cluburile/echipele să se înscrie în lipsa regulamentului.

Iată anunțul FRB 
Va invitam sa consultati urmatoarele documente postate pe site pentru sezonul 2024:

- formulare actualizate

- informare privind politica de prelucrare a datelor personale

- propunere calendar competitional 2024

- taxe si cotizatii 2024
Calendarul ignora europenele de juniori, europenele feminine, mondialele de tineret, nu mai apare Cupa Romaniei (fie-i țărână usoara) dar apare, pentru a doua oara, Gala Campionilor. 
Prima editie am organizat-o eu, in 2013.
Ma bucur ca a revenit.
La fel si prezenta GDPR-ului, ca am tot sesizat ca apar date personale pe siteul FRB, dar nada.

Calendarul preia niște tradiții păguboase, cum ar fi suprapunerea unor competitii interne cu unele internaționale, sub pretextul ca nu afectează mai mult de un jucator de echipa.
La unele echipe 1 jucator poate face mare diferenta, cum e Mihai pentru Lake View, de exemplu.

Nici sărbătorile religioase nu au ce sa caute în calendarul sportiv. 
De ziua nationala poti sa joci, dar de Paște nu!

Europenele de juniori sunt mereu în saptamana Pastelui catolic de exemplu.
Poate ar trebuie sa mai invatam si noi câte ceva.

Pe 31 federatia a trimis proiectul de regulament AICI. Cica avem 3 zile sa facem observatii si propuneri.
Mie mi se pare o bataie de joc, au asteptat aiurea adunarea generala ca sa faca regulamentul, adunarea generala a durat din august pana in decembrie ca sa fie convocata si apoi au mai trecut inca vreo  6 saptamani pana s-a schimbat regulamentul
Si doar 3 zile ca sa-l citesti si sa faci propuneri, dupa ce n-au fost in stare luni de zile ca sa-l modifice?
Si nu sunt in stare sa marcheze modificarile facute fata de anul trecut. Nu sunt in stare!!!
Exceptand chestia legata de ungeri, care e cu cu bold peste tot.

6 comentarii:

  1. Hello!
    Am crezut ca schimbam ceva la organizare anul trecut! Din păcate este ca-n politică(Socaciu): Pleaca-i noștri, vin ai noștri, noi rămânem tot ca proștii!
    Ai urlat, ai trâmbițat ca vezi domle' o fi si-o păți,ca ide-misti...ca securiști....acu am plecat de unde au plecat și aia de dinainte...ai zis ca ai un om deștept tare acolo care o sa miște lucrurile...mai repede este altfel....aia e sa ne mai luam după tine...mare cap ai!
    Mai sunt doua săptămâni și nici măcar un regulament nu avem...bun prost cum o fi!
    Poate e mai bine acum ca nici măcar nu-i cunoaștem pe cei care trebuie sa facă ceva! Injuram în vânt!
    JB

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Din câte știu eu, regulamentul e făcut deja de Barbu, dar nu e aprobat de BF.
      Sa nu uitam ca BF are aceeași troica la conducere si cam același ritm de lucru.

      Ștergere
  2. Cu o floare nu se face primăvară....oricum sunt curios dacă se schimba ceva în legătură cu bonusul copiilor...pentru asta ai făcut revoluție în principal...de acolo a plecat râca...sa vedem dacă oamenii noi realizează că aia era o greșeala(tu ai zis)!
    Dacă,,troica" învinge din nou înseamnă că nu s-a schimbat nimic în bine!
    JB

    RăspundețiȘtergere
  3. Cred ca pana la urma se rezolva si cu regulamentul si cu tot ce e nevoie pentru sezonul asta.
    In ciuda comentariilor mele malitioase de mai sus am incredere ca e o echipa faina la BF si o sa faca treaba foarte buna.
    JB

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu am zis niciodată ca sunt buni sau rai...spun ca nu prea vad schimbarea, aici e durerea! Vreau sa combați asta cu argumente!
      Același lucru ca înainte....
      Cu ocazia asta mi-am dat seama ca vă "zgândăr" cu adevărul...știu ca doare cel mai tare!😂
      Regulament...? Care regulament...canci regulament....si pe deasupra sa vedem schimbările din el!
      Îmi place ca răspunde-ți de sub "acoperis" (pseudonimul meu)!
      Tare BF-ul ăsta!😂😂😂
      JB[the real one]😂

      Ștergere