sâmbătă, 24 august 2024

Ultima saptamana de vacanta

 
Pe 30 se termina vacanta si sezonul de transferuri din mijlocul sezonului.
Calendarul il gasiti AICI

Singurele transferuri din div. A pe care le-am remarcat sunt cele al lui Cezar Feliu, la IDM si al lui Radu Tufan, la Split.
Vinci isi cauta un nou drum acum, dupa ce lotul s-a subtiat serios.

Eu nu mai particip in CNE, am ajuns la finalul unei perioade neintrerupte de 8 ani cu Vinci, plina de experiente si lucruri pozitive. 
A fost si clubul la care am debutat in 2008, sub conducerea capitanului Dan Gota, care nu mai e printre noi, din pacate.
Nu caut activ nicio alta echipa, daca cineva are nevoie de mine, bine, daca nu, nu.

Nu e clar daca transferurile temporare se pot transforma in transferuri definitive in aceasta perioada, ca e inexistenta  situatia in regulament in regulament si devine o chestiune de decizie a BF.
Daca ar fi dupa capul meu, ar trebui sa se poata.

La Sofia are loc un turneu, Sofia Hammer Open, la care participa si cativa romani.
Nu sunt multi participanti, dar calificarea pe tablou este destul de dificila, ca sunt multi jucatori buni, iar ungerea e house, Easy Street 39 ft. 
Momentan cutul e la 225, pentru A.
Catalin Gheorghe a dat 233 din prima si e ca si calificat, iar Marius Gheorghiu s-a calificat la primul desperado, cel de vineri, ca la turneul asta sunt doua. O inovatie bulgareasca, cred, care e foarte interesanta.
Cezar Feliu a dat 220 din prima, dar nu e suficient.
Ungerea din CN  pentru saptamana viitoare va fi de 46 ft

La Sofia a facut finala si Cristi Gheorghiu la Desperado 2, cu 245.
Razvan Gheorghiu a facut finala la B, la desperado 1B.
Gheorgiu e familia de Desperados!
Ar trebui sa se numeasca Gheorghiu Desperado squad, de acum!

Finala la B incepe la 10.30 si la A la 12.30

Razvan Gheorghiu termina pe 8 la B, cu 174 media.
La A Catalin se califica in primii 10 de pe 3, in spatele pustiului maltez Malia si a lui Radoslav Tenchev, castigatorul calificarilor. Malia a dat 252 medie, cu handicap 8.
Marius Gheorghiu termina pe 17 si Cristi pe 19.

Cătălin termina pe 4, la 3 popice de stepladder. 
5 jucători au dat peste 230 in pasul asta.
Finala e intre Tenchev si Stanchev, care nu sunt nici stangaci, nici 2 handeri!
I-auzi!
Practic primii 3 din calificari au fost si in stepladder.

Castiga Stanchev, cu Purple.
Daca tot e turneu BBBS/Hammer, era pacat!
Cred ca e primul turneu international neorganizat/spomsorizat de Sivissidis la bulgari, din ce-mi aduc eu aminte, e o premiera. Au fost jucatori din 7 tari.
Meciul Reinvent-Vinci se joaca pe 9 septembrie, la cererea Reinvent.

Pe 28.09-06.10 se desfasoara Mega-Extreme Sofia Open, care acum este in circuitul EBT, nivel satelitte, si care are premii mult micsorate, sub IBIBO, si cu taxe de intrare mai mari decat la IBIBO.
Site turneu AICI
La noi turneul se suprapune in calendar peste CNE si CNI, asa ca nu cred ca vor fi prea multi participanti romani. 
Deocamdata doar Sandu Dragomir e inscris.

Ungerea din CNE de saptamana asta e AICI

2 comentarii:

  1. Ma mir ca nu iti explodeaza capul la cate tampenii ai in el!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mi-as dori sa am doar cititori inteligenti si civilizati, dar statistica imi spune ca n-am nicio sansa, in Romania.
      Vezi testele Pisa.

      Ștergere