joi, 3 decembrie 2009

Cupa Funland joi

6 comentarii:

  1. Salutare...chiar daca nu am mai vorbit demult voiam sa va salut si sa stiti ca mi s-a facut dor de bowling si de atmosfera de la sala...Chiar daca este tarziu citesc de vreo 2-3 ore la blogul tau Vali si te felicit chiar mi se pare foarte tare ce ai facut! Te salut si poate o sa ne mai vedem la o bila. Horia.

    RăspundețiȘtergere
  2. O, Osku Palermaa, copia originala!
    si mie mi-e dor de tine...

    RăspundețiȘtergere
  3. mai baieti
    daca va este asa dor - luati-va o camera,
    cu strungarul vin eu
    (pentru verighete)

    RăspundețiȘtergere
  4. parca erai pizza-boy, nu codoasa de strungari...

    RăspundețiȘtergere
  5. iar te-ai inselat in privinta mea,
    chestia cu pizza-boy,cade,
    cu strungarii - merge,tot timpul m-am inteles cu muncitorii simpli sau mujici.
    tot muncitori sunt.
    ca fac verighete,ca fac bloguri...

    RăspundețiȘtergere
  6. vezi ca ai o virgula intre subiect si predicat...

    RăspundețiȘtergere