joi, 1 septembrie 2011

Am ajuns

dupa un drum extrem de greu, care a durat intre 22 si 28 de ore (pentru Luminita).
de la Paris am plecat cu mare intarziere, stand o ora jumatate pe loc, la poarta.

bagajele au ajuns intr-o stare foarte proasta, 2 dintre trollere fiind distruse, cel al Laurei fara o roata si cel lui Cici cu tijele strambe.

am ajuns la hotel si toti au cazut lati la pranz, dormind cate 3 ore.

dupa amiaza au facut un antrenamaent de 2 ore, fiecare cautand sa-i regaseasca ritmul.
lucrurile au decurs promitator, pe ungerile de antrenament toata lumea suferea de surpra-reactie, pistele fiind AMF-SPL.
Laura  a fost dotata cu o manusa tip  "Robocop", Cici cu pantofi noi samd..

ajutorul driller-ului din pro-shopul local este Robert Smith!!!!
el e rezident in Hong Kong de circa un an.

ne-am intalnit si cu "prietenul" Rod Ross...

am trecut cu brio de verificarea bilelor (Maria si Eugenia au mai avut de dat niste mici gauri, nimerind la o balanta electronica, care masura eronat, dupa parerea mea.).
principalele  preocupari sunt referitoare la  recuperare si la acomodarea cu fusul orar, ambele trebuind efectuate in mai putin de 2 zile.

atmosfera e optimista.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu