miercuri, 31 august 2011

Am plecat!!!! Dar era sa nu....


am fost intorsi de la boarding, pentru a ni se desface bagajele de cala (care contineau bombe, evident- sau bile de bowling)

asa ca toate gentile, care erau si infoliate, au fost deschise.

ce a fost interesant a fost ca ni s-a comunicat ca avionul nu ne asteapta, iar daca depasim timpul de decolare, ratam cursa.
a fost nostim

am alergat ca sa ajungem la timp, iar poarta nostra era evident cea mai departe posibil, am traversat tot aeroportul.

am depasit oricum, dar ne-au asteptat.

am castigat detasat la cross, urmat de Raluca si Laura.
Janos ramasese planton la bagajele de mana...

Cici si Luminita au fost ultimele (tocuri peste 10 cm, deh!).
asadar toate bune.
acum suntem in Paris.
urmatoarea corespondenta de la locul faptei: Hong Kong!!

5 comentarii:

  1. pe tine te a ajutat aerul de propulsie :))

    RăspundețiȘtergere
  2. hev a nais flai catre Hong Kong!asta e un dialect de engleza baltica.adica din tarile baltice.....
    cu ce de fete frumoase ai plecat bai Vali!
    bafta multa ,fetelor!

    Vali P.V1

    RăspundețiȘtergere
  3. SUCCES, SUCCESURI, BAFTA !! ....
    si o spun din suflet.
    aveti numai de CASTIGAT !

    insa ce "pasarica" a aratat fotograful de zambeste toata lumea in ultimile doua poze ?
    :D

    Vali, esti TARE daca ai reusit sa duci atmosfera la cum se vede

    RăspundețiȘtergere
  4. Succes si sa va intoarceti cu bine.....in alta ordine de idei....cand sunt calificarile pentru Qubica AMF?

    RăspundețiȘtergere