joi, 27 septembrie 2012

IDM Open - joi


4 comentarii:

  1. Ma numesc GABRIEL DUMITRASCU (DUMI56), sunt din Constanta, joc bowling din pasiune (mare!), deci ca amator, in special la Lake View! Am participat la toate turneele organizate de Lake View incepand din aprilie 2011! Avand in vedere ca site-ul Lake View nu functioneaza (se pare ca este virusat) va rog sa-mi permiteti sa postez pe site-ul BowlingRomanesc un comentariu, de fapt o contestatie, referitor la turneul Constanta Bowling Open organizat de Lake View si care are ca mare premiu 3 vouchere la categoria A si unul la categoria B la Openul International IDM.
    Turneul de la Constanta a fost anuntat in perioada 27-30 septembrie 2012 cu calificari in zilele de 27-29 septembrie 2012 ! Dar, spre suprinderea nu numai a mea, organizatorii au acceptat ca doi jucatori, GHEORGHE NICOLAE si IFTIMIE MIHAI, sa ‘’dea’’ in ziua de 26 septembrie 2012 deoarece nu aveau timp sa participe la calificari in perioada 27-29 septembrie 2012.
    Din punctul meu de vedere participarea lor este ‘’in afara de concurs’’!!!
    Am contestat si verbal acest lucru la organizatori dar …
    Nu vreau sa se inteleaga ca sunt frustrat de participarea celor doi la Constanta! Nu! Am tot respectul pentru valoarea lor! Sunt cu mult peste mine! Eu sunt, sau cel putin am pretentia, un om principial! In momentul in care postez nu vreau sa ‘’dau’’ in acest turneu pentru ca ar fi in contradictie cu cele scrise mai sus! Cred, totusi, ca voi ‘’da’ maine (si taxele aferente!) pentru ca imi place sportul acesta! Este deja o ‘’boala’’! Cred, pentru ca nu sunt hotarat! S-ar putea sa ma duc maine sa ‘’dau’’ cu bila pur si simplu ca orice client al salii (daca am loc!)!
    Oricum am tinut sa postez aceasta contestatie! Sunt constient ca in Romania principiile nu conteaza! Conteaza banul! Multumesc si scuze pentru deranj!

    GABRIEL DUMITRASCU (DUMI56)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. REVIN CU SCUZELE DE RIGOARE! AM TASTAT GRESIT! ROG A SE CITI ''sa postez pe site-ul Just Bowling un comentariu'' in loc de
      ''sa postez pe site-ul BowlingRomanesc un comentariu'' GABRIEL DUMITRASCU

      Ștergere
  2. Apreciem eforturile organizatorilor OPEN-ului, insa deontologia, moralitatea si regulamentul acestui concurs au fost incalcate grav, modificand intentiile noastre de a participa la acest eveniment.
    Toleranta fata de incalcarea repetata a regulamentelor competitiilor de catre cei doi reprezentanti ai bisericii a atins maximul de suportabilitate fata de care iubitorii bowlingului se manifesta iata si in alte orase decat Bucuresti si politica de cotropire a tuturor evenimentelor adresate amatorilor de catre cei doi consiliati de un amator asa zis profesionist, ne rezervam dreptul de a considera si aceasta competitie ca fiind perceputa la fel ca si LIGA DE BOWLING OXYGEN un proiect de marketing ATAT SI NIMIC MAI MULT.
    Din pacate LAKE VIEW nu are nimic de castigat de pe urma incalcarii regulamentelor in favoarea reprezentantilor clericului bisericesc jucatorii evitand pe viitor gaselnitele organizatorilor in a atrage fonduri in vederea promovari unor turnee mmincinoase.
    In speranta ca pe viitor regulamentul va fi respectat indiferent de numele si prestigiul concurentului vom fi mereu de partea organizatorului, participand la aceste evenimente.
    Asigurandu-va de intreaga mea consideratie va urez o premiere in ton cu interesele organizatorului,
    teo aprozeanu

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu, personal, nu am nimic de impartit cu ''cei doi reprezentani ai bisericii''. Pe domnul Iftimie nici nu il cunosc! Eu am vorbit de principii!!! Fraza dumneavoastra ''Vom fi mereu de partea organizatorului, participand la aceste evenimente'' m-a convins, domnule Teo! ''Dau'' si eu maine! GABRIEL DUMITRASCU

      Ștergere