sâmbătă, 22 septembrie 2012

WSC 2012 baieti- ziua a doua


Romeo joaca de la 10, iar Catalin joaca de la 14.
Succes!
 eu nu prea pot posta azi, asa ca o sa va rog sa urmariti aici:

Scoruri live
Video Live
Clasamente

Catalin da bine, are +104 pe 5 jocuri (220 media).
si Romeo a dat bine azi, 211 media, mai bine ca Tommy Jones cu 8 popice, care a dat slab azi, a coborat la 229 media, de la 250.
Catalin da 236 in ultimul joc, 1340 azi, 223 media  si e aproape sigur calificat al Masters, are 214 media pe 12 jocuri.!

Bravo, Cataline!

Chris Barnes a preluat stafeta de la Tommy Jones, dand peste 250 media azi., dar la total condunce Jones, urmat la un popic de Paulsson si la 38 de Barnes.

3 comentarii:

  1. Acum 2 zile am avut o zi de bowling in care nimic nu iti iese,noroc cu sperul ca a functionat si am dat 190.Dupa ce sa terminat jocul am primit sms de dl.Grecu care m-a incurajat si mi-a spus cum sa juc,ce tarchet sa joc etc.Azi am jucat exact ce mi-a spus si a mers excelent.Am mai primt sms de la Alex de la Bulan si de la Raluka de incurajare si tin sa le multumesc foarte mult si in special dl.Grecu pentru ce face pentru noi.Felicitari Cata si bafta in master.Romy

    RăspundețiȘtergere
  2. Felicitari baieti. 200 medie ne este la indemana oricui.
    Multa bafta Cata.
    Vio

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu cred ca motivul pentru care ati dat bine,se datoreaza voua in primul rand si pentru ca nu ati avut acel antrenor"gold"cu voi sa ca zapaceasca la creiei.Bravo baietii, suntem mandri de voi!!!

    RăspundețiȘtergere