luni, 8 octombrie 2012

Calificarile pentru Cupa Mondiala QubicaAMF

vor avea loc duminica 14 octombrie, incepand cu ora 11, la Tequila Bowling, din AFI Cotroceni

ungerea va fi Autobahn 2542, din catalogul Kegel.
taxa de inscriere va fi de  maxim 100 de lei.
inscrierile se vor face la Andra Mehes, cel tarziu pana joi seara.



formatul va fi anuntat dupa aceea, astfele incat sa ne incadram pana la ora 17.
ungerea va fi disponibila de maine in IDM, Elcomex si Lake View.

nu vor participa  Catalin Gheorghe, Romeo Gagenoiu, Luminita Farkas, Vali Fatu, Marcel Tarase, Ion Grecu, care participa la diverse competitii externe.

8 comentarii:

  1. si pentru necunoscatori..... cum se joaca si cu ce bila? pe unde?

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu zic sa se faca un sondaj mai intai: Cine este dispus sa renunte la Idm International pt Cupa AMF? ( perioadele coincid)
    Si apoi vezi daca se mai inscrie cineva.....

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. dintre romani sau dintre straini?
      eu zic ca participarea la Cupa Mondiala ca reprezentant al Romaniei e mult mai importanta pentru romani.
      iar acolo participa cate 2 jucatori din fiecare tara, asa ca musterii straini pentru IDM or sa fie.
      anul trecut au participat foarte putini la calificarile pentru World Cup si ma indoiesc ca anul asta vor fi mai putini

      Ștergere
    2. Pai...crezi ca se pot inscrie straini la calificarile astea de duminica?La ce crezi ca m-am referit?

      Ștergere
  3. IDM - Ultima zi de calificari pe 24, Finala pe 25
    AMF - Antr neoficial pe 24, antr oficial pe 25, prima zi de concurs pe 26 ora 8.00

    RăspundețiȘtergere
  4. deci pe unde se joaca???? astia mai cu experienta..... da-ti si voi un sfat ca nu muriti...ciudosilor si secretosilor !!!! oricum nu va luam locul

    RăspundețiȘtergere
  5. Pe langa deal, pe langa drum...pe langa deal,pe langa drum :))))

    RăspundețiȘtergere
  6. Buna ziua. Ma numesc mihai anton si sunt un umil jucator de bowling. Mi-am depus cererea de inscriere pe adresa de mail a doamnei Andra M si nu am primit inca un raspuns. Pe aceasta cale ar vrea sa imi fac recunoscut demersul pe aceasta ungere provocatoare. Nu de alta dar ma simt in forma si as vrea sa ma calific la mondiale. Pe care sa le si castig mai apoi. De abia dupa aceea o sa merg in PBA. M-am antrenat mult si nu as vrea sa pierd aceasta ocazie unica anuala.
    Va multumesc anticipat.
    Al dumneavoastra coleg de joc, mihai anton, anonim.

    RăspundețiȘtergere