miercuri, 10 octombrie 2012

Programul 2012-2013, regulamente si calificari Cupa Mondiala

pentru Cupa Mondiala participarea se anunta fabuloasa, 2 inscrisi pana acum (probabil eu si Misa).
se pare ca asistam la un boicot similar cu cel de anul trecut, astfel incat sa fie nominalizati jucatori, sa nu ne mai obosim atata cu calificarile.
conditiile tehnice sunt sub semnul intrebarii fiindca IDM-ul nu vrea sa mai puna la dispozitie masina pentru 2 jucatori.

o sa afisez imediat programul si regulamentele pentru 2012-2013.
Divizia A incepe in noiembrie...

regulamentele le gasiti in dreapta












37 de comentarii:

  1. eu am trimis email catre Andra pt a participa la Qubica..... trebuie sa o sun sau este alta metoda de inscriere, fiindca eu din ce ai scris tu pe site inteleg ca inscrerile se fac pe email catre Andra.

    multumesc

    Lucian

    RăspundețiȘtergere
  2. Vedeti ca in tabelul cu meciurile, programarea ungerilor este gresita.
    In prima etapa este LA 36ft, si turul se termina tot cu LA 36ft, iar returul incepe tot cu LA 36ft. Astfel o echipa joaca acasa si in deplasare cu aceeasi echipa adversa, pe aceeasi ungere si in tur si in retur.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. avem si individuale de ziua Nationala, avem etape si in week-end-ul de dinaintea Craciunului samd.


      Ștergere
  3. As dori sa clarificam putin situatia. IDM-ul s-a oferit sa ajute acest turneu de calificare, benevol si chiar cu costuri ridicate. Transportul masinii de uns este foarte dificil si cu riscuri mari. In conditiile actuale de participare, extrem de redusa, toate aceste actiuni nu-si au rostul, acesta fiind motivul real si nu lipsa de bunavointa.

    RăspundețiȘtergere
  4. Rugam ca cei responsabili cu acest calendar competitional sa faca corectiile necesare!

    RăspundețiȘtergere
  5. CFR joaca cu Miercurea Ciuc la Cernavoda de 2 ori, pe 16 februarie si pe 14 aprilie.
    pe 16 februarie ar tb sa fie meciul CFR- Galati

    RăspundețiȘtergere
  6. scurt si la obiect.
    1) Boicotarile definesc starea noastra cea mai profunda. Chiar daca nu avem ce sa boicotam, boicotam lipsa unui motiv de boicot. Eu am luat plasa la individuale. A doua oara nu mai pun botul la nimic.
    2) Anul trecut Marius nu a facut mare lucru la mondiale. Adica sunt foarte multi jucatori in tara care pot obtine rezultatele alea. Poate ca ar trebui sa plece Romeo din oficiu, insa daca politica AMF este de a organiza calificari nu vad care e problema. Mi se pare corect sa fie respectata politica lor.
    3) Tot la mondialele de anul trecut a fost un jucator din Hawai parca, care a dat o medie de 120. Credeti ca se scufunda statul din cauza asta? L-am vazut si era foarte relaxat. Dar noi nu! Nu avem niciun campion european, niciun campion de open international macar, nicicun jucator de PBA dar pretentiile sunt maxime. Culmea culmilor. O lipsa de bun simt si de decenta iesite din comun.
    4) Si asta este pentru AMF si doamna Andra Mehes. Daca vine un singur jucator va rog sa organizati calificarea. Asa e corect! Fara masina de uns daca e prea complicat.
    atat am avut de spus pentru moment.
    multumesc, o zi buna tuturor
    mihai anton

    RăspundețiȘtergere
  7. eu fiind la inceput in acest gen de competitii, intreb:
    cine se poate inscrie la aceste calificari?

    RăspundețiȘtergere
  8. Start Duminica ora 11.00
    Avand in vedere ca sunt piste libere iar rezervarile sunt deja facute, inscrierile continua la Andra, pana Vieri ora 24.00!

    Inscrisi pana acum:
    1. Mihai Anton
    2. Vali Piros
    3. Piciu Bogdan
    4. Vass Arpad
    5. Lucian Paraschiv

    1. Gindac Raluca
    2. Orlanda Alina

    Avand in vedere participarea restransa, regulamentul va fi simplu:
    - 6 jocuri total popice
    - Primele 2 rezultate (1 baiat + 1 fata) pleaca in Polonia
    - Ungerea: ce poate scoate masina, 38 picioare cu buffer pana la 40
    - Profil "house", cantitatea de ulei creste din 5 in 5 borduri pe 3 zone in fiecare parte, definite de buretii masinii de uns: (1-7, 7-15, 15-25, 25-32, 32-39). Este o ungere in trepte! Bafta

    PIT

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. buffer de 2 picioare?
      in mod normal, va fi o balta imensa de ulei, exceptand cazurile in care masina e defecta sau padurile sunt terminate.

      un buffer tipic pentru masina asta (la 40 de picioare lungime) e de 15 picioare, iar pentru ungerile "comerciale" poate ajunge si la 25...

      iar padurile n-au cum sa fie cum spui tu mai sus 1-7, 7-15, fiindca ar insemna ca pe pe 7 ai 2 paduri diferite..
      poate 1-7, 8-15, sau 1-6, 7-15.

      si oricum, nu sunt deloc din 5 in 5....

      sa speram ca masina e defecta, sau padurile sunt uzate, ca sa putem juca in conditii decente.

      Ștergere
  9. da de ce nu participa lumea chiar daca nu vrea sa plece macar pt a ii sustine financiar pe cei doritori sa plece??

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. tot timpul a existat teoria ca daca taxa de intrare e mai mica, or sa participe mai multi.
      anul asta e 100 de lei si participa 7, anul trecut a fost 250 si au fost 8.
      adevarul ca numarul celor care vor cu adevarat sa se duca acolo e foarte mic,
      fiindca acolo sunt jucatori foarte buni, fiindca dureaza 9 zile, fiidca Luminita si Romeo sunt la Cupa Campionilor si nu pot participa, fiindca Catalin e in Olanda cu treburi samd.

      fiindca turneul a toto fost amanat, in vederea unei iluzorii deschidere a salii din Cernavoda.

      cam asa arata bowlingul romanesc, ca organizare si ca participare.

      anul trecut am reusit, cu 8 participanti sa acopar un bilet de avion.

      sunt curios anul asta, ca biletul costa jumatate, deci ar trebui ambii castigatori sa aiba transportul asigurat.
      cazarea o asigura organizatorul, deci presiunea financiara n-ar trebui sa fie prea mare.

      Ștergere
  10. Am scris din 5 in 5 si apoi mi-am dat seama ca nu sunt asa. Da ai dreptate, buretii nu se suprapun (1-7 8-15...), Am scris de pe telefon si nu am mai putut modifica. Daca imi aduc bine aminte, primul burete este de 7 borduri iar al doilea cred ca are 3. a fost masina deschisa 2 secunde si nu am putut vedea bine cat de mari sunt buretii. O deschidem atunci pe loc sa va uitati si voi!
    Am testat ungerea si am aruncat cateva bile, balta nu e! Suruburile nu sunt stranse foarte tare astfel incat preiunea pe bureti sa fie mare si sa curga mult ulei! Sunt stranse decent.
    Jucata 12 cu 7 ajunge unde trebuie avand "hold" in 14 si "recovery" in 5
    Altceva?
    PIT

    RăspundețiȘtergere
  11. Lipsa de interes poate fi si din cauza ca nu este o cupa mondiala cu adevarat ci in realitate este o cupa mondiala organizata de producatorul de echipament AMF.

    RăspundețiȘtergere
  12. La aceasta editie participa 80 de tari, cum nu s-a vazut la niciun campionat mondial. Este foarte prestigioasa si orice bowler vrea s-o aiba in palmares, chiar daca e o competitie sub sigla unui sponsor. Daca ar fi promis selectionerul primele de la europene sa vezi ce inghesuiala era.

    RăspundețiȘtergere
  13. Salut Vali,
    Nu stiu de ce nu pot sa fac inscrieri de pe laptopul meu. Te rog, daca se poate sa n-e inscrii si pe noi:
    -Iancu Petrisor
    -Popescu Cristian
    -Dan Stefan
    Multumesc anticipat.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cu drag, dar inscrierile s-au terminat joi si nu se fac la mine, ci la Andra.

      Ștergere
  14. Răspunsuri
    1. pai o sa vedem maine.
      teoretic inscrierile s-au terminat ieri.
      nu stiu cum se va proceda daca vor mai fi si alti doritori.
      de inscrieri s-a ocupat Andra si de organizarea efectiva Piticariu.
      nu avem niciun fel de regulament de organizare, iar toata povestea asta e de un amatorism feroce, IDM s-a oferit sa puna la dispozitie masina de uns, dar fiind putini si prosti putem juca si asa...

      Ștergere
  15. azi sunt pe la AFI, sa ma antrenez pe ungerea de concurs.

    ea este de fapt in doua trepte, 1-10 si 11-20, deoarece padurile de pe 1-7 si de pe 8-10 sunt identice ca grad de absorbtie.

    in plus, tehnicienii de pe aici nu sunt instruiti pentru concurs, desi sunt foarte saritori ai amabili.
    nivelul de ulei din masina este totdeauna sub minim, ca sa nu absoarba "buretii" prea mult ulei!!!
    eu am gasit nivelul pe 0!
    dupa ce au pus 2 litri a ajuns pe minim.
    ei nu puneau niciodata mai mult de 1/2 de litru si de aceea unele piste erau uscate.
    azi au intles si de ce.

    asta explica si de ce a fost multumit Piticu de ungere, ca nu avea ulei destul in rezervor, deci era uscat!
    am facut si eu o ungere de proba si am constatat ca ulei sufletul.

    cand s-a adus rezervorul la nivel, ulei ca la supermarket pe mijloc si putin la dreapta.
    cam astea sunt conditiile, rezultatul amatorismului.
    poate sa fie si cu sfori, ca mie mi-e totuna.

    dar pentru nivelul la care a ajuns bowlingul nostru este destul de suparator.

    RăspundețiȘtergere
  16. Vali, nu pot sa nu iti recunosc si admira implicarea. Te felicit! Meriti multumiri si felicitari din plin. Cat despre organizarile lui "Pit" toata lumea stie ca daca nu e ceva pentru el, nu face nimic. E pe cascaval omu'.
    Ai scris despre "nivelul la care a ajuns bowlingul". Asta e. Trist dar adevarat.
    Trebuie sa iti recunosc multele calitati. Defectele le stim deja toti.
    Noroc!

    RăspundețiȘtergere
  17. Organizarea...dupa chipul si asemanarea organizatorului. Restul...e cancan.

    RăspundețiȘtergere
  18. Deoarece voi pleca din tara Duminica si am fost ocupat cu organziarea deplasarii, imi cer scuze dar nu am avut timp sa fac regulamentul! Data viitoare nu-mi voi mai lua angajamente de acest gen!
    Regulamentul il gasiti afisat in Centrul de bowling unde sa va desfasura competitia.
    Pana acum sunt inscrisi 11 jucatori. Prezenta la sala - ora 11.00, start competitie - ora 11.30
    Toate cererile de inscrierire venite dupa data de 12 Oct ora 24.00 au fost refuzate!
    Pit

    RăspundețiȘtergere
  19. Misha, ai uitat cand il injurai pe Piros ca ti-a luat banii? Acum il dai cu miere? Vezi sa ai libuta umeda ca sa nu se irite.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stii bancul ala cu "pe unde vorbesti?"
      Nu-l dau cu miere. Observ cinstit ce a facut bine. Nu suntem prieteni insa asta nu ma impiedica sa nu fiu corect. Cunosti starea? Poti sa o incerci din cand in cand.
      Ce inseamna " libuta"?
      Poate imi spui cine esti. Te rog. Multumesc.

      Ștergere
  20. Organizarea...dupa chipul si asemanarea organizatorului. Restul...e cancan.Cat despre organizarile lui "Pit" toata lumea stie ca daca nu e ceva pentru el, nu face nimic. E pe cascaval omu'.

    RăspundețiȘtergere
  21. Pit zis si Marius Piticariu s-a suparat putin pe mine. Da' ne-am impacat acum.
    Imi cer scuze Marius. M-am luat dupa ce scrie aici Vali si te-am "atacat".
    O sa te sun data viitoare cand am nelamuriri.
    Dau o bere ca sa ne impacam si mai bine. La bere te impaci definitiv.
    Am o bila negaurita. Poate acum dupa ce iti iei si diploma de maestru mi-o faci si mie sa dau 300.
    Azi am pierdut calificarea pentru ca am inceput cu 4 minute mai devreme. Eu eram concentrat pentru alea 4 minute. Glumesc.
    M-am distrat si simtit foarte bine la joc. Mi-am dat seama ca nu sunt de PBA. Campion mondial, poate, dar PBA exclus. Si mai cred ca ungerea de azi nu a fost buna. A fost rea ungerea. Foarte rea. O bestie. Am avut o strategie de joc asa: primele 3 jocuri dau foarte prost dupa care sa dau 3 jocuri impecabil. Nu mi-a iesit. Nu e buna strategia asta.
    noroc

    RăspundețiȘtergere
  22. Tot ce am spus e adevarat.
    Cu ocazia discutiei tale de "impacare" cu Piticu am aflat toti ca el nu a plecat intentionat la Cupa Mondiala de acum 3 ani, ca era dreptul lui, daca voia pleca, daca nu, nu.
    Atunci sustinea ca n-a avut banii, ca i-a promis sponsorul si nu i-a dat etc.
    Asadar neplecarea lui si a lui Odette a fost premeditata.
    Asta mai spune cate ceva despre felul lui de a fi (banii i-a incasat, dar n-a plecat).
    Era locul lui, nu al Romaniei.

    Si azi a fost la fel de preocupat de concurs, stand la computer, in timp ce tehnicienii scurtasera ei ungerea de capul lor, pe pista 6 au sters uleiul pe primii 40 de cm, spalarea s-a facut mai scurt cu vreo 4-5 picioare, fiindca baietii lasau masina sa plece, apoi o trageau inapoi si ea pleca de la 5 picioare, in loc de 0 samd.
    Ungerea fost grea, iar marea majoritate au jucat cu rotatie in pocket,fiindca dreptacii si-au compromis trasele reciproc, mutarea la stanga fiind limitata datorita cantitatii mari de ulei de pe mijloc.

    Scorurile au fost oarecum ridcate datorita popicelor AMF si montajului high-scoring al pin-deck-ului- o gramada de popice sarite din canal, pe sant, mesageri samd.
    Tare cu rotatie in pocket si gata.

    Eu nu sunt deloc suparat, fiindca am fost racit, n-am putu juca normal, dar cei doi jucatori antrenati de mine au castigat.

    Sunt cat se poate de fericit!

    Viorel, Patronul de la Tequila, s-a angajat sa preia toate diferentele de cheltuilei aferente transportului si a acordat premii locurilor 2 si 3.

    Jos palaria!

    RăspundețiȘtergere
  23. Vali cand faci ceva bine si faci multe lucruri bune, te apreciez la adevarata valoare. Cand Piticu' face ceva bine e de apreciat. Cand se intampla cele rele e nasol dar nu e dramatic. Nu suntem sfinti. Si eu sar prea repede la scandal. Si nu de ieri de azi. Poate ar fi mai bine sa ne calmam putin. Suntem o mana de oameni care joaca bowling. Mai bine construim. Se pare ca suntem prea impulsivi. Cred ca r fi mai bine sa bem niste beri sa nu vorbim despre bowling, daca se poate si sa ne imprietenim.
    Nu e nimeni perfect si incercam sa supravietuim care cum poate. Eu aveam in calcul sa dau 3 de 300 azi. Nu mi-a iesit. Acum beau o bere.
    Daca Pit e sau nu pe cascaval e de fapt problema lui. Il admir. Eu nu sunt interesat dar nu zic ca e bine, ca nici banii nu sunt interesati de mine.
    Hai mai bine sa bem beri sau spritz si sa ne veselim. E destul cacat in jurul nostru sa mai participam si noi. Aia "batrani" (e doar un fel de a spune) parintii bowlingului romanesc se certau mereu. Poate invatam de la ei sa nu facem la fel.
    Marius se chinuie la el in Oxygen, tu te chinui si ajuti mult prin cunostintele tale despre sportul nostru. Amandoi sunteti de admirat. Si IDM-ul face lucruri minunate. Si la Cernavoda sunt chestii tari. Si prin tara pe la Miercurea Ciuc sau Sf Gheorghe.
    Dar.
    Ion Grecu e de vina ca nu imi da si mie 100.000 de euro. De asta nu am dat 3 de 300 azi. Altfel joci cu 100. 000 de euro in buzunar. Glumesc.
    Gata. Hai ca suntem tovarasi de bile! Va pup cu efectul nostru al tuturor astora pasionali si pasionati.


    RăspundețiȘtergere
  24. Pt Aka. Te rog sa te opresti sa mai arunci cu noroi. Eu am tinut legatura cu Dl Armanu atunci cand ar fi trebuit sa plecam in Mexic si nu am incasat niciun ban. Am toata corespondenta pe mail si pot sa dovedesc oricand ca spun adevarul. Odette

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. niciun ban de la Armanu, dar ati primit din incasarile concursului o suma care permitea cel putin unuia dintre voi sa plece la momentul respectiv
      iar adevarul nu reprezinta "noroi".

      Ștergere
    2. Bani au luat cei care au iesit pe locurile 2 si 3.Premiul nostru era plecarea in Mexic.Din nou vorbeste gura fara tine.Odette

      Ștergere
  25. Felicitari Arpad, felicitari Alina. Vali esti un idiot.

    RăspundețiȘtergere
  26. Cum ar spune Caragiale :"al dracului dom' Mitica ,pardon Pirosica".Ti-am mai spus acum un an ,doi,cum ti-a spus spus si M.Anton ca nu faci mereu totul cum ar trebui sau cum ar vrea cetatenii,cateodata esti enervant din cale-afara,alteori esti de admirat, dar imi place ca oricum ar fi ...NU TE LASI ,DA' NU TE LASI DELOC,ai shoricu' tabacit,hahahahah,Bravo!
    Pe romaneste esti dat dracu' bai Pirose!! Cu ultima replica te-am laudat...

    RăspundețiȘtergere
  27. cautam sponsori pentru deplasarea la Cupa Mondiala!

    diurna jucatorilor nu e asigurata si ma duc si eu cu ei, fiindca au insistat, fiind antrenorul si colegul/prietenul lor
    asa ca avem cam 1.500 de euro deficit.

    orice ajutor e binevenit!

    Banii nu pot sta in calea pasiunii noastre, dar ar ajuta mult...

    numele sponsorului va aparea pe echipamentul nostru.

    de plecat plecam oricum, confirmarile sunt trimise, biletele si cazarile le rezervam azi.

    RăspundețiȘtergere