duminică, 30 decembrie 2012

Fericirea de a fi antrenor!

il cheama Rares si are 10 ani si  vreo 3 luni.
lucram impreuna de vreo 6 luni, cam de 2 ori/luna, in medie, cate o ora.

el joaca, in total, cam de 4 ori/luna, fiindca e ocupat cu antrenamentele de polo pe apa, care-i lasa libera doar lunea.
uneori eu nu sunt in Bucuresti, alteori apare un dentist, sau o febra musculara provocata de prea multe abdomene facute odata (!!), asa ca ne vedem relativ rar.
acum e prima data cand ne vedem in zile consecutive, fiindca e vacanta si la polo.

a inceput prin a da cu o mana, a sarit de 160, apoi a descoperit placerea de a da cu 2 maini: e mai distractiv!
n-am putut si nici nu am vrut sa-l mai schimb: ii place asa!



e inteligent, are un talent sportiv deosebit, multa energie si e extrem de simpatic.
sunt foarte fericit ca l-am cunoscut, invat multe de la el.

mai jos e Damian, care a iesit cu familia la bowling.
vazandu-l dand numai santuri, i-am explicat 2 lucruri foarte simple, iar dupa inca un frame a dat 2 strikeuri legate.
aici trebuie sa fie si ceva magie, ca altfel  nu pot sa-mi explic...



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu