joi, 6 decembrie 2012

Miraculosul David Orlanda

Impulsionat de performanta de la IBIBO, unde a fost cel mai tanar calificat de pe tablou (18 ani), a venit zilnic la antrenamente, unde l-am "terorizat"  cu exercitiile de swing si de release...

azi a venit timpul schimbarii fundamentale a drillingul-ui bilelor.

profitand de cadoul facut de catre Raluca Gindac, un Brunswick Ambush, second hand nou, am profitat si am aplicat umilele mele cunostinte de drilling, pentru a-i schimba complet spanul si pitch-ul tuturor gaurilor, trecandu-l si pe inserturi ovale.



initiativa mea a fost contestata vehement timp de vreo ora, copilul era obisnuit cu praguri si cu agatatul bilei, ca sa obtina rotatia: "N-o sa mai simt bila, n-o sa  mai pot s-o agat etc"

l-am ignorat complet, dandu-i cu flit.

profitand de manufacturarea perfecta a lui Lupica (chapeau, maestre!), David a facut, fortat de oameni si de imprejurari, trecerea la o noua filosofie.

a pus mana pe bila proaspat gaurita si a dat un singur joc de acomodare, 225, clean game, folosind bila si la spare.
din prima, fara niciun frame de proba, pe o pista necunoscuta, fara niciun fel de ajustare a bilei.

si-a bagat complet degetul mare in bila, lucru nemaintamplat in mod definitiv niciodata si a cerut insistent ca toate bilele lui sa fie regaurite la fel!

a jucat si la liga, unde i-am mai bagat 2 tapeuri in bila (lucioase, ca release-ul sa fie rapid)

227 media pe urmatoarele 3 jocuri, cu bila folosita si la spare.
2 secvente bune, 6 legate si 8 legate.

cea mai buna performanta din viata lui, dupa media de 217 realizata acum o luna si ceva, in Divizia B.

Asta demonstreaza ca are un talent urias, care continua sa surprinda in fiecare zi.

tine-o asa, prietene!

2 comentarii:

  1. Felicitari felicitari,unii dintre noi stiau deja ca esti super bun,doar putin enervant pe pista!:))))
    -Laura

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte frumos...Vali mai gaseste cativa ca el si peste ceva timp vom avea si echipa nationala!

    RăspundețiȘtergere