vineri, 12 aprilie 2013

CNE- etape in A si in B

se anunta meciuri interesante la Cernavoda:  Elcomex- Split si CFR- Oxygen.
la Miercurea Ciuc, IDM  va avea meci usor, iar Galatiul e de asteptat sa bata Amica.

sa vedem.

IDM castiga cu doar 33 de popice la Miercurea Ciuc!!!

Split castiga cu peste 200 de popice in fata Elcomexului, lideri fiind cuplul Piticariu si Calagiu!
medie de echipa aproape 200...



Oxygen 1 castiga in fata CFR-ului cu vreoo 600 de popice, 180 si ceva medie de echipa.



BoBowling mai face un pas catre promovare:


nici Constructorul nu ramane mai prejos:


Oxygenatii si oxygenatele s-au batut pe bune, diferenta fiind de doar 99 de popice in favoarea primilor.


Sports's Palace nu are nicio problema cu IDM 2.


Amica a castigat cu 184 la 180  media la Galati!!!
pam, pam!

nu se stie cine castiga campionatul, nu se stie cine retrogreadeaza!


17 comentarii:

  1. ce s-a intamplat cu "parjoliti campiile si otraviti fantanile"?

    RăspundețiȘtergere
  2. Felicitari Split!!!!! Fff bun meci. Anul viitorne antrenam mai bine, bem si mai mult si la sfarsit........ rupem tot.... Lucian Paraschiv

    RăspundețiȘtergere
  3. Era sa uit!!!!!!! Felicitari colegilor si pritenilor de la Oxygen. Sper ca ultima etapa sa o jucam cu berea pe masa fara emotii!!!! Lucian

    RăspundețiȘtergere
  4. Adevarat,foarte bun meciul,o echipa sufletista,sau mai bine spus ,o echipa insufletita de Marius.Felicitarile mele,daca ve-ti creste la anul va fi un campionat si mai consistent.Bravo sincer echipei Split dar mai ales "piticilor"!I.G.

    RăspundețiȘtergere
  5. Va multumim frumos! echipa Split

    RăspundețiȘtergere
  6. Da,chiar ciudat ca M Ciuc a pierdut cu numai 33 popice, iar tu Dl Piros sa dai 164 medie! In tot campionatul nu ai reusit performanta de a scadea sub 170 media! Poate ne explici cum ai reusit.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. am fost nervos, timing prost, am tras de bila, strikeuri putine, multe splituri si multe ratari la spare.
      e mai usor sa explic cand joc bine, acum am fost foarte nervos si am jucat extrem de prost.
      as fi vrut sa fiu diabloic si sa cedez meciul, dar am vrut sa castigam, iar pierderea ma face foarte nefericit.
      cu o etapa inainte am jucat foarte bine si am pierdut, acum am jucat foarte prost si am pierdut.
      viata e ciudata.

      pe de alta parte, joc foarte slab la Miercurea Ciuc, nu cred ca am trecut de 190 media niciodata acolo.

      pe de alta parte ati vazut media IDM-ului ?
      toti au jucat slab, mai putin Obada.

      mergem inainte si sper sa castigam ce mai avem de jucat.

      Ștergere
    2. Oricum sunteti de infarct : castigati cu 27 pierdeti cu 33 numai la "poza " jucati.stii ,ca la finishul de 100 m.cine baga pieptul castiga.asta e.....

      Ștergere
  7. DIN ETAPA a 14-a A DIVIZIEI B IMI LIPSESTE CASETA TEHNICA A MECIULUI SEPTIMIA - IDM2! ATI SPUS CA NU O AVETI! TOTUSI, CU SCUZELE DE RIGOARE PENTRU INSISTENTA, POATE REUSITI SA FACETI ROST DE EA! MULTUMESC! GABRIEL DUMITRASCU (DUMI56)!

    RăspundețiȘtergere
  8. Lipsesc rezultatele meciului dintre Oxygen 3 si Sport's palace.

    RăspundețiȘtergere
  9. Rugam frumos publicarea restantelor care mai sunt de jucat si data acestora.
    Cand te uiti la clasament nu intelegi nimic facand comparatia intre popicaveraje si pozitia in clasament. Asta inseamna ca mai sunt de jucat meciuri in afara programului afisat.
    Le putem vedea sau sunt secrete de stat ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Elcomex-IDM se joaca sambata, OXYGEN -SPLIT parca week-end-ul viitor, Miercurea Ciuc -Galati pe 19 mai.

      Ștergere
  10. MA REFER LA ETAPA DIN 6 APRILIE! OXYGEN3 si SPORT'S PALACE AU MECI PE 19 MAI!GABRIEL DUMITRASCU

    RăspundețiȘtergere