sâmbătă, 20 aprilie 2013

Meciuri decisive in CNE

Azi se joaca restanta Elcomex- IDM, de la 10.
Meciul se presupune ca va fi echilibrat, ambele echipe avand cei doi antrenori straini prezenti- Juha Maja si Dimitris Karetsos.

maine se joca Oxygen - Elcomex, CFR- MiercureaCiuc si Split- Galati.
Oxygen ar putea sa faca surrpriza, dar nu stiu daca vin popii, sau daca vin in timp util, fiind duminica e cea mai lucratoare zi pentru ei.
Amica-IDM e amanat.

la Constanta, Sport's Palace si Constructorul joaca intre ele jocul decisiv pentru promovare in Divizia A.

Incerc sa va tin la curent cu scorurile live

jocul 1- Elcomex ia 98 de popice 1118- 1020.
Ion Grecu e lider, cu 265!

jocul 2: 1194-1135.
diferenta a facut-o Simut, cu 146 si 125...

jocul 3: 1187- 1081.
diferenta (cu tot handicapul Luminitei) e de 285 de popice.
Catalin Gheorghe 254.
a iesit Marius Briciu in frameul 7 si a intrat Balan.
acum a dat Obada 144.
Simut si-a revenit, peste 190

jocul 4
Elcomex mai ia 18 popice. Ioan Ionescu a dat 264

jocul 5
Elcomex castiga si jocul asta si, practic, meciul.
s-au ratat foarte multe spareuri de ambele parti, datorita mizei, probabil.
intre Elcomex si titlu mai poate sta doar Oxygenul



Bobowling invinge Vinci cu peste 1000 de popice.
La Vinci sunt 2 debutanti: Cristi Dumitrascu si Razvan Lungu, care vad popice cu sfori pentru prima data in viata.



Constructorul invinge Sport Palace si e ca si promovata, daca nu se faulteaza singuri in ultimele etape.


sambata seara Marcel Tarase a dat pe practice 13 strikeuri consecutive, echivalentul unui 300 sau a unui 300 Varipapa - pe 2 jocuri diferite, performanta care a mai reusit-o si Marius Balan in trecut, cu 15.

Elcomex- Oxygen

Elcomex are peste 500 de popice in jocul 4, cu medii foarte mari



23 de comentarii:

  1. Nimic nu ma mira.Ce importanti am devenit noi POPII. Pana si cea care se da amica e foarte interesata de noi la Federatie.Poate reusiti sa trimiteti arbitru la Oxygen pe cineva de la Amica sa vada ca incepe jocul la ora fixa. Mik

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu-i nimic rau in a fi important. toata lumea te baga in seama...

      Ștergere
  2. Buna dimineata! Imi pare rau sa va dezamagesc domnule Mik, dar va flatati singur, noi nu va consideram deloc importanti. Nu cred k am intrebat la federatie ceva despre dvs, doar ca mi se pare corect sa respectati calendarul competitional cu tot ceea ce implica el: ore, data etc, cu care ati fost de acord odata cu inscrierea in campionat. In alta ordine de idei nu o sa imi stric ziua de duminica pentru a va arbitra, nu este o placere sa va vad. Raluca

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. P.S. A se intelege ca este vorba doar de cei doi "POPI" nu de toata echipa Oxygen 1. Raluca

      Ștergere
  3. Voi sunteti importanti? Pentru echipa voastra poate, in rest nu-mi amintesc sa fi avut vreo performanta in bowlingul romanesc...

    OC

    RăspundețiȘtergere
  4. BA SA STII CA SE DESCURCA BINISOR, DECAND JOACA IN BOWLINGUL ROMANSC....FATA DE MULTI ALTII CARE CAUTA, DE CAM MULTI ANI.

    UN CREDINCIOS (CARE NU II CUNOASTE PREA BINE DAR I-A VAZUT JUCAND )

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iubesc acest sport la fel cum sunt convins toti cei care il practica ,dar mai mult decat atat iubesc pe Dumnezeu la fel cum toti ar trebui .Nu voi lasa vreodata ca orice altceva sa ia locul lui Dumnezeu in viata mea .Din partea mea cred ca nimeni din cei ce cred cu adevarat in Dumnezeu nu ar trebui sa joace in timpul sfintei liturghii.Imi pare rau ca s-a ajuns la asemenea discutii .Imi cer iertare eu in numele lui Mik si sper ca odata (nu stiu cand ,Dumnezeu stie) sa intelegeti ce este cu adevarat important in viata .
      Parintele Nicolae.

      Ștergere
    2. jucam mai mereu duminica, avem o restanta (a voastra cu Splitul) programata de Florii, a fost Open (si europene de juniori) de Pastele Catolic samd.
      cred ca nu ar trebui sa incurcam domeniile.
      sportul e una, religia e alta.

      Ștergere
  5. Pentru cei care nu stiu de spre ce este vorba, Domnita Raluca are uneori atitudini nesportive fata de membrii echipei Oxygen,dovada este si P.S. domniei sale. Mai anonimus OC, nu era vorba de performante, dar la varsta mea si cu aproape 3 ani de bowling sigur am mai multe performante decat tine. Atitudinea ta de taran venit la Bucuresti nu are nimic cu acest sport. Du-te la fotbal frate ca acolo e de tine. Mik

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stimate domnule Mik, dupa cum bine cunosteti in afara de "buna ziua" nu cred ca v-am adresat alte cuvinte, asa ca nu stiu de unde aceasta atitudine nesportiva de care ma acuzati sau poate pur si simplu nu cunosteti definitia atitudinii nesportive. Pe viitor am rugamintea ca afirmatiile la adresa mea sau a vreunui membru al echipei noastre sa fie fondate. Nu stau sa intru intr-o polemica cu dvs. Daca aveti ceva de discutat cu mine cu mare drag va astept sa o faceti live. O zi buna in continuare, Raluca

      Ștergere
  6. Vai dar ce a dat si Vinci, atat de nasoala este sala aia de la Sf. Gheorghe?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. la sfori e o tehnica diferita.
      in plus au "beneficiat" de o ungere de 33 de picioare.
      nu-mi aduc aminte sa-i fi batut cineva la ei in sala pe cei de la Bobowling.

      Ștergere
    2. Sa intelegem ca la Boboling va fi al doilea Galati ?

      Ștergere
    3. sa vedem.
      Toth Geza promite a fi un jucator bun, cu rotatie.
      e posibil si altii sa treaca la jocul cu rotatie, fiindca vor fi nevoiti sa joace in alta sala, fara sfori.

      Ștergere
  7. Nu cred ca ce s-a jucat astazi se poate numi bowling. Cristi

    RăspundețiȘtergere
  8. Mik,
    Imi dau seama ca pe pista esti jucator si in afata bisericii esti om,dar main job e preot si dupa parerea mea ar trebui sa fie dominanta aceasta trasatura .

    Faptul ca intri intr o polemica "ca la fotbal" nu ti face deloc cinste.

    RăspundețiȘtergere
  9. Si alea "33 de picioare" sunt cam subtiri si cracanate in acelasi timp! Deh, uleiul e cam scump indeosebi pe centru !!!
    Igelu

    RăspundețiȘtergere
  10. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  11. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  12. Parinte Nicolae!
    Apreciez faptul ca cereti scuze in numele cuiva care se exprima oricum numai crestineste, nu. Si nu este prima data ! As fi curios sa stiu daca domnul cu pricina este bucurestean, asa, pentru informatia mea.
    Marturisesc ca sunt ortodox si sigur aveti dreptate in legatura cu prezenta la Sfanta Liturghie. Dar va intreb (nu sunt deloc ironic) in ce spirit se desfasoara aceasta cand cel ce o oficiaza se grabeste sa ajunga la meci ???
    Cum sa interpretez eu ca cel ce slujeste in numele Domnului vine intr-o fuga la meci dupa Sfanta Liturghie, in sutana, si in urmatoarele 5(cinci) minute injura de 3 ori , se mascareste in stil Gangnam Style (cred ca stiti despre ce vorbesc) si se comporta ca un clown ?
    Considerati ca asta ma ajuta pe mine (sa nu vorbesc despre cei mai tineri) ca si crestin, ca ortodox ?
    Ca daca ma gandesc ca cel la care eu merg pentru un sfat duhovnicesc este cu gandul la meciul cu Amica , ca ma injura ca-i tin calea cand el se grabeste la meci, ca-n capul lui flutura nu stiu ce melodie, ca inainte cu cateva zile de Paste el se comporta ca un "taran venit in Bucuresti" , va intreb , ma mai gandesc eu sa merg la liturghie ? Va marturisesc ca parca n-as vrea sa gandesc in sensul "Fa ce zice Popa, nu ce face el..."

    Pe de alta parte , in toata lumea duminica dimineata sunt sute, mii de intreceri sportive ; in toata lumea milioane de oameni merg la serviciu duminica (cred ca pentru unii din bowling-ul nostru este similar cu a merge la serviciu, ca din asta traiesc). Cum consideram asta ?

    Si va mai intreb ceva : faptul ca ati fost partasi la incalcarea regulamentului, la amanarea cu rea credinta a unui meci, fapt care a dus la aceste discutii si incordari , constituie un exemplu de urmat ?

    Eu personal nu vreau sa-mi raspundeti aici. M-as multumi sa-mi spuneti cand ne vom vedea daca am macar un pic de dreptate sau capul meu a luat-o razna.
    Cu parere de rau ca aceste lucruri sunt posibile !
    Florian Popescu

    RăspundețiȘtergere
  13. Vai dar ce a dat si Vinci, atat de nasoala este sala aia de la Sf. Gheorghe?

    Poate VINCI mai mult indiferent de sala?

    Si bineanteles Vali iar ascunde mesajele...da accept numai la ce ii convine...Traiasca Romania!!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vinci i-a batut pe Bobowling in tur, dand 184 media. acum au avut multi titulari absenti.
      mesajele agresive sau de scandal tb semnate




      Ștergere
    2. Sala nu e deloc nasoala. Diferenta este la modul de a aborda jocul. Majoritatea jucatorilor echipei Bobowling joaca drept si cu viteza mai mare a bilei. Acest lucru impreuna cu ajutorul divin a sfoarelor da un avantaj. Toth Geza totusi juca cu efect si din nou cu medie peste 190 (asa a jucat si in IDM) dovedeste ca poti face performanta si poti gasi solutii in orice sala.
      Majoritatea echipelor vor pierde in sala respectiva daca nu vor juca cu viteza mare si pe popicul 1. Asadar cred ca omologarea de catre federatia da un avantaj enorm echipei Bobowling. (Aproape imposibil sa piarda 50% a jocurilor adica jocurilor jucate "acasa") Totusi de la inceputul sezonului presupun ca toti am acceptat acest lucru asadar nu avem dece sa comentam contitiile.
      Un mare multumim pentru ospitalitatea lor si pentru fair play (am avut si noi strike-uri norocoase :))
      A fost o mare placere sa ne revedem.
      Bravo si deputantilor nostri!!! Au ramas calmi si au incercat tot ce a fost posibil.
      Dimos Karagiannis

      Ștergere