joi, 14 noiembrie 2013

IBIBO categoria B

Deoarece au iesit discutii anii trecuti cu jucatorii de categoria B, anul acesta se cer adeverinte de medie anuala.
Primii care au cerut adeverinte sunt Raluca Gindac si Bogdan Piciu.

Criteriul pentru IBIBO este media anuala sub 180.
Am evidente complete pentru anul trecut si se pot furniza informatiile corespunzatoare.
Mediile sunt cele din campionatele nationale- individuale si echipe.

Asa ca adresati-va federatiei pentru adeverinte.


PS: conform regulamentului IBIBO, Raluca e de A si Bogdan de B.

2 comentarii:

  1. Salut Vali,
    am discutat cu domnul Stamatescu si mi-a transmis ca de la tine se pot obtine aceste adeverinte tip.
    Mi-am rezervat 2 squad-uri miercuri si doresc sa intru in posesia acestui document...spune-mi te rog cum procedam, pot sa trec pe la IDM?

    Multumesc
    Sebi Arcusi

    RăspundețiȘtergere
  2. exista formularul in alb de la FRPB, iar eu o sa furnizez mediile.
    se va rezolva la inscriere, pentru toti romanii care odresc sa joace la B.
    ceilalti nu au nevoie de nimic.

    RăspundețiȘtergere