luni, 29 octombrie 2018

Adunarile generale ale FRB

Au loc azi, la ora 16 si ora 17, la sediul MTS.
E vorba de o Adunare Generala extraordinara, de la 16, si de una ordinara, de la 17.

Textul convocarilor il gasiti AICI.

sunt multe puncte importante:
- alegerea a 5 membri ai Biroului federal, inclusiv Secretarul general si Vicepresedintele
- modificari de statut
- afiliere membri noi
- aprobare de bilanturi si bugete anuale
- modificare formate competitionale (sau nu)

Adunarea(rile) s-a desfasurat azi:

pe scurt:
- campionatele se desfasoara toamna-iarna, ca si pana acum
- 6 jucatori la ambele divizii, ca si pana acum
- taxele s-au majorat cu 10%
- 7 turnee la Divizia A, in cele 7 sali active, cate un meci direct la fiecare etapa, plus playoff, unde se vor pastra jumatate din punctele dintre meciurile intre calificatele de la playoff, sistemul de punctaj se va decide de catre BF, de principiu puncte pt., victoria directa a jucatorilor plus victoria echipei
- organizarearea va apartine FRB, cluburile vor plati o suma fixa pentru ele
- la divizia B se va stabili formatul de catre BF, dupa ce aflam nr. de inscrisi
- pot participa si echipele cluburilor in curs de afiliere
- media jucatorilor se calculeaza ca si pana acum(!)
-alesi in BF: Raluca Gindac, Tavi Babiciu, Robert Nicolau, eu-Secretar general
-Vicepresedinte nu avem, Bogdan Piciu si-a retras candidatura

aici eu am plecat, spun de la altii:
- s-a aprobat bilantul 2017 si bugetul de venituri si cheltuieli 2019
- unele puncte n-au mai fost abordate, trecusera peste 4 ore de la inceperea sedintei, incluzand schimbarea/pastrarea sediului



10 comentarii:

  1. Cum ai reușit să-l învingi pe Stamatescu care și-a adus forte și de la popice?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. habar n-am, eu doar am candidat, nu mi-am facut "campanie" electorala, nici macar nu stiu cine a votat pentru mine, a fost vot secret.

      Ștergere
  2. Eu pot sa confirm ca nu am primit nici ulei nici faina in zona. Eu abia duminica am aflat de candidatura lui. Lori

    RăspundețiȘtergere
  3. Exact ca PARLAMENTARII! Marire de taxe si salarii votate in BF. Cred ca suntem prima Federatie care platim membrii P.F.intr-o Federatie care are 12 cluburi afiliate legal!!!!!? Asta e o intrebare pentru cum a luat Nitu buget de la MTS .cand avea nevoie de minim 15 cluburi cu CIS. A mai venit nepregatit si la AGA. unde vroia sa intoarca votul pentru Secretarul General.Vrem si noi filmarea de la AGA ,sa vedem cum au decurs lucrurile: fara reprezentantul MTS,fara notar,sedinta o conducea Pavel,voturile erau numarate de catre un candidat ETC.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. o gramada de falsuri: nu s-a votat niciun salariu in BF, reprezentantul MTS nu e obligatoriu pt. AG, e optiunea MTS-ului,iar acum delegatul era bolnav, notarul nu e necesar, sedinta nu a fost condusa de Pavel, iar candidatul nu a numarat, ci a constatat ca pierdut.
      Singura persoana cu salariu e Presedintele, iar salariul e platit de catre MTS.
      cam atat.
      alte minciuni mai ai?

      Ștergere
  4. Ceilalți au bonusuri și prime, nu?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu, nimeni n-are niciun leu, in afara de Presedinte.
      doar Adunarea generala poate vota pentru remunerari.

      Ștergere