duminică, 25 noiembrie 2018

IDM open-finale

Incep la 10, cu finala la B

Rezultate AICI
Regulament AICI
Transmisie LIVE

La A avem o surpriza, participa Mihai Ionescu. Deci Simut e sub linie!

Castiga Obada la A si Cristel Marinescu la B
Au fost probleme cu ungerea la primul pas de la A, fiindca se pare ca masina s-a defectat.
Sebi s-a retras cand a vazut ce se intampla. Nu s-a decis reungerea si reluarea, ceea ce pare cam surpinzator, pentru standardele IDM-ului.
Nici participarea n-a fost grozava, doar 75 de jucatori

4 comentarii:

  1. De ce reungere? Au fos aceleasi conditii de joc pentru toti participantii la finala.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. daca pe 1-2 e o ungere si altceva pecrestul pistelor si sunt 5 mutari, crede-ma ca nu.mai e la fel pentru toti. plus ca nu e ungerea anuntata a turneulu. nu ar trebui experimentat pe pielea clientilor, cel putin nu daca iti pasa de ei

      Ștergere
    2. Toate pistele au fost mai reactive decat in calificari. Nu numai 1-2. Am jucat de 2 ori pe 1-2. Nu am simtit vreun experiment ci am considerat ca astea sunt conditiile de la ora jocului, egale pentru toti. Ca nu am reusit eu sa ma adaptez sa imi inchid izolatele, si sa ma calific mai departe, asta e alta discutie...important e ca "iar" m-am clasat peste tine :)

      Dar destul despre noi aici...bafta voua acolo!!! Hai Romania! Pe ei pe mamicutele lor!

      Ștergere
  2. In mod normal, daca iti faci un regulament si nu il respecți (Am in vedere doar ungerea!), nu il mai impune!! Sau poti sa prevezi in el ca ungerea din finala vă fi diferită! (anunțată sau nu!)

    RăspundețiȘtergere