sâmbătă, 23 noiembrie 2019

Turneul CNI 3- ziua a doua. Record national.

Situatia inscrierilor
Rezultate si clasamente
Transmisie LIVE

Squadul 2
Dimineata, Romeo incepe cu 486/2
Da 287 in 3.
N-are cine sa-l invinga la turneul asta.

Pare a juca cu Brunswick Prism Hybrid, o bila very low RG and medium-high diff, foarte flippy, excelenta pentru cei cu viteza mare si pentru ungeri cu marja mare de eroare.  E cam cea mai agresiva pe care o are Brunswick.

Are 1276/5, adica 255 media!
Ne indreptam spre un nou record national, dupa stiinta mea.
Nimeni n-a dat in tara 1500/6.

Singurul de care stiu eu e al Laurei Piros, 1556, dar ala a fost dat in Germania.
Iar Romeo pare ca va da mai mult de atat!

Termina cu 278, adica 1554, record national in CN!
259 media!
Raluca Gindac-Piciu e prima la feminin, cu 193 media, urmata de Vlad Oana, cu 179.

M-am uitat prin arhive, si Laura a dat tot pe un challenge de 42 ft.
Cine mai cauta recorduri sa foloseasca ungerea de 42, challenge!!!!
Squadul 3

Au descalecat ungurii in squadul asta.
Cel mai tare dintre ei e chiar seful Lori, care da 237 in primul joc.
Ibolya da 206 media si ne arata ca e favorita la titlul de campioana.
Laurentiu Buga isi face cadou un 277 de ziua lui si o medie de 201.
Squadul 4

Nae face aproape 240 media, iar Marian Popescu da 300 si si 218 media.
De aici se vede ca tranzitia de la popice la bowling se poate face cu mult succes.
In squadul asta au fost si doi paceri, eu si Mirela, si am plecat aproape prieteni!
Hi, hi, hi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu