joi, 19 martie 2020

Sunt dezamagit, din nou!

Welcome in my world!

Sunt obisnuit ca am o viziune minoritara in bowlingul romanesc, dar asta e, mi-am asumat-o.

Faptul ca un jucator are COVID-19 si ca o echipa intreaga e izolata acasa a trezit emotii foarte puternice in randul jucatorilor , mai ales in ale celor care au fost posibile contacte directe in saptamana cu pricina.
Multi m-au sunat sa ma intrebe de cine e vorba si daca sanatatea lor e in pericol.

Celor carora stiu ca au fost la sala in perioada respectiva le-am spus, enormei majoritati nu.
Din cate stiu eu, IDM-ul a dezinfectat cu substante care asigura o protectie de lunga durata, asa ca doar contactul direct cu jucatorul/jucatorii in cauza putea fi o sursa de contaminare.

Altceva ma nemultumeste pe mine!
De ce clubul implicat nu a dat un comunicat: uitati, fraierilor, pe data de .... s-a intamplat asta, pe data de ...  am aflat, care stiti ca ati fost prin sala in perioada asta si v-ati apropiat de x sau y, stati dracului acasa, preventiv!

Nooo! Secretul e maxim, ba ma mai si suna sa ma intrebe: tu de unde stii?

Eu zic ca e normal sa fie public, echipa si liderul ei sa anunte, nu eu!

Nimeni nu a incalcat nicio lege, dar fiecare are dreptul de a fi prevenit, ca sa ia masurile pe care le considera, nu sa traim asa, intr-o nebuloasa cu accente de cover-up!

Si mai e vorba si de o limitare intelectuala aici, oamenii nu pricep raspandirea unei epidemii.
Daca X s-a antrenat cu Y la data de..., intr-o saptamana contactele lui (care puteau deveni pozitive, intre timp)  au intrat in contact cu altii, pe care ii puteau infecta, in acea saptamana, asta nu pricep ei.
Intr-o saptamana poti sa diseminezi in lant la zeci de insi, vreo 10 direct si cine stie la mai cati indirect.
Toti pot fi asimptomatici!!!!

Eu am fost aproape de unul cu care el a stat in birou acelasi birou o saptamana, adica pot fi  un posibil contact indirect (succesiv, in lant), in perioada aia.
La fel si altii.
Ca la politaiul de la Gerota, intr-o saptamana avut un numar de contacte directe, iar aia au avut, la randul lor, sute altele.

De federatie nu mai zic nimic, ca aia a intrat prima in izolare, e in moarte clinica.

4 comentarii:

  1. Exact. Parca e vorba de sida. Nu este ok sa se procedeze asa.

    RăspundețiȘtergere
  2. Iti multumim de grija Federatiei. Te anunt ca nu este in moarte clinica, tocmai am terminat o sedinta de Birou Federal. Pentru ca Federatia sa poata face un anunt oficial, ar fi trebuit sa fie anuntata de catre Club, ceva, orice, oficial. De ce nu a anuntat Clubul, nu as putea sa-ti spun. Comunicatele oficiale legate de COVID-19 le poti gasi pe facebookul sau site-ul federatiei. Din informatiile primite “pe,persoana fizica” sau “pe surse” stiu ca s-au respectat toate indicatiile si procedurile DSP-ului. Sanatate tuturor si sa ne vedem cu bine! Raluca

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, nu va mai sesizati de comentariile aparute online,acum trebuie sa va sesizeze clubul?
      Daca il intrebati pe membrul lui din BF va incurcati aiurea nu?

      DSP-ul nu e autoritate morala, ca sa-i invete pe X si Y, care vin din tari cu peste 1000 de bolnavi sa stea dracului acasa, si sa nu mai umble aiurea pe la antrenamente, iar daca apare un caz sa-l anunte, ca sa nu dau eu bot in bot cu el sau cu unul care s-a infectat de la el.
      Cand esti mic e foarte usor sa te ascunzi dupa degete!

      in problema asta v-ati spalat pe maini inca de la inceput, ati decis foarte tarziu amanarea etapelor si doar ati preluat comunicatele oficiale ale MS si ale guvernului.
      Nicio atitudine proactiva, preventiva sau altceva.
      Trebuia sa spuneti clar: stati acasa, nu mai veniti pe la sala, lasati dracului antrenamentele, ligile si ce faceti voi deobicei, ca e groasa.
      Dar pentru asta trebuie decizie, coloana vertebrala, tarie de caracter.
      Nema , taica!

      Ștergere
  3. Ce dracu e atat de greu sa gandesti mai departe de “nu l-am vazut eu”. Pai tu nu dar poate ai vazut pe altul care s-a vazut cu el. Puneti-va si mintea la lucru. Ce dracu sa faca dsp-ul cand aia abia raspund la telefon? Fiecare contact la randul lui sa-si contacteze contactii. E greu de gandit?

    RăspundețiȘtergere