joi, 8 octombrie 2020

Ce mai fac danezii?

In 2016 am avut un moment delicat in ultimul joc al echipei nationalei romanesti la europene, cand mi s-a reprosat ca sunt antrenor de doi bani, prin comparatie cu antrenorul danez, Michael Bai, cand ei au dat 220 media in ultimul joc si noi "doar" 216, "zdrobindu-ne" cu doar 16 popice, 1101 la 1085.

Noi am ramas cu amintirea fabuloasa a doua jocuri foarte bune, primul si ultimul, in care am fost pe locul 1(!) si locul 6.

Ei au luat bronzul  la echipe.

Sa vedem ce mai fac cativa dintre jucatorii danezi, ca despre antrenori ne-am lamurit.

Jesper Agerbo a iesit campion european in 2016, la individual, all events si trio, plus argint la dublu si bronz la echipe.

Mai nou a trecut in tabara Storm si a (re)devenit campion national.


Carsten Hansen a fost si el medaliat cu aur la trio, la europenele 2016 si bronz la echipe.
In 2019 a castigat primul lui titlu PBA in Suedia, la Lucky Larsen Open
Saptamana trecuta a castigat al doilea lui titlu PBA, si primul pe teritoriu american, PBA Scorpion Championship.

Finala o aveti mai jos.
Enjoy!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu