joi, 14 februarie 2013

La IDM se vinde Ferrari!

adica Vise Ferrari, ceea ce inseamna un sistem premium de suport pentru degetul mare (interchangeable thumb), care se poate schimba de la o bila la alta, prin infiletare,  ceea ce face ca feelingul sa fie identic pentru toate bilele!

Ferrari este ultimul racnet in materie de drilling!
din pacate, trebuie sa va dezamagesc: e un Ferrari, dar nu e scump!



in curand vine si noul transport de bile DV8, cu ultimele noutati lansate!
preturile par de dumping, dar bilele sunt exceptionale!

Diva si Brutal Nightmare trebuie sa apara...



miercuri, 13 februarie 2013

Liga de iarna IDM-surprize, surprize!

Bam le-o trage original First-ului, aflati la a doua infrangere consecutiva.
Surpriza o face Sniper, care invinge Angry Birds, medie 222 la 216!!!

medii de 220-230 face cam oricine care joaca bine, indiferent cat are handicapul.
atmosfera e fantastica, iar competitia extrem de stransa.





Proiectul Federatiei Romane de Bowling

asa cum il vad eu, pentru un posibil mandat de Presedinte FRPB
vor trece numai comentariile semnate.
pe toti ne intereseaza opiniile cluburilor, ce sugestii, propuneri de modificari aveti, cu ce nu sunteti de acord, astfel incat proiectul final sa corespunda dorintelor voastre.
astept si propuneri pentru cele 3 locuri  libere din Prezidiul FRPB,(primul propus  fiind Vali Fatu).
cei propusi trebuie sa nu aiba interese comerciale in bowling (ca de ex: Constantin Ardeleanu, Marius Piticariu, Catalin Gheorghe)
nu este o idee noua, separarea federatiilor a fost si aprobata de o Adunare generala a FRPB, dar a murit in fasa, din lipsa de interes si mijloace.


PROIECTUL FEDERATIEI ROMANE DE BOWLING

SCOPURI

-         Dezvoltarea bowlingului in Romania, atat la nivel de amatori, cat si la nivel competitional
-         Creerea unei federatii romanesti de bowling active, moderne, cu reputatie pozitiva si cu activitate intensa
-         Pregatirea activa a dezvoltarii ulterioare, prin creearea de instrumente si instruirea de specialisti
                                 
CONCEPTUL

-         Dezvoltare
-         Marketing
-         Educatie

Dezvoltarea se bazeaza in principiu pe Liga Nationala, care va promova bowlingul ca mijloc de petrecere a timpului liber, intr-un cadru organizat, contingent sportului. Va fi folosita ca o resursa pemanenta pentru bowlingul de competitie
Alte directii  de dezvoltare vor fi rezultatele strategiei de marketing, bazata pe facilitati oferite membrilor.
Preconizez realizarea unui parteneriat cu cvasi-majoritatea salilor din tara, astfel incat membrii federatiei sa beneficieze de servicii si tarife preferentiale.

Marketingul se va face cu specialisti, membrii ai comunitatii de bowling. Mijloacele vor fi clasice si electronice.
Scopul este marirea accelerata a numarului de membri si creearea unei imagini publice puternice si pozitive, ca baza pentru atragerea de resurse.
Prin creearea bazei de date cu toti jucatorii din Romania, amatori sau competitionali, putem ajunge usor la mii de clienti potentiali pentru campaniile de promovare si marketing.

Educatia se va face pe mai multe niveluri:
- jucatorii amatori vor fi initiati/instruiti de antrenorii actuali- minim in toate salile in care se va desfasura Liga. Prezenta reprezentantilor federatiei in sali e esentiala!
- jucatorii de competitie vor fi incurajati sa devina antrenori prin organizarea a cate unei clinici anuale ETBF level 1 si 2 (unde putem invita si bowleri din tarile vecine, pentru a putea acoperi cu succes costurile)
- instruirea cel putin a doi sportivi care sa devina tehnicieni de pista atestati ETBF
- instruirea a 2-3 persoane in activitatea de secretariat de federatie
- organizarea unei intalniri anuale cu patronii de sali- cursuri anuale de perfectionare  pentru arbitri
- crearea unei baze de informatii publice, care sa contina carti, cursuri, videouri, gazduita de site-ul federatiei
- creearea unui forum online, in care membrii comunitatii sa poata face schimb de informatii.
- invitarea de parteneri straini, care sa tina seminarii in Romania (in colaborare cu firmele internationale de pe piata de profil si cu ETBF): 1-2 pe an

ACTIUNI

-         creearea unui colectiv de voluntari, care sa implementeze strategia prevazuta in acest document. Pana acum s-au aratat interesate circa 10 persoane, care acopera complet aria necesara de competente.
-         organizarea activitatii federatiei astfel incat sa implice cat mai putin lucrul cu hartiile. Imi doresc cat mai multa activitate electronica si activitate in sali.
-         realizarea unui site modern, cu rezultate si clasamente pentru toate activitatile de bowling: ligi si competitii oficiale, forum, baza de date, scoring si transmisii live
-         PR corespunzator- o legatura puternica cu mass media clasica si cu media online
-         refacerea statutului si regulamentelor, pregatirea lor in vederea splitarii federatiei
-         inceperea activitatii de strangere de fonduri- taxe si cotizatii, inclusiv de la ligi (5 lei/jucator ar fi o idee buna); cautarea de sponsori, direct sau prin comisionari; monetizarea siteului, prin atragerea de parteneri din industria de bowling; atragerea de parteneri pentru federatie, in vederea participarii la evenimentele cu baza larga (Liga nationala) sau internationale.
-         loturile nationale: alegerea cate unui antrenor-selectioner pentru fiecare lot, cu  mandat limitat. Antrenorul de lot trebuie sa fie posesorul unei licente interne sau internationale si sa aiba o experienta semnificativa. El va efectua selectia si isi va asuma intreaga raspundere pentru alegerile facute.

PRINCIPII

-         prezentul proiect de bazeaza pe voluntariat, exceptand zona de programe si site, unde vor trebui semnate contracte pentru softuri, gazduire si promovare
-         daca e nevoie, cei implicati vor avea un salariu simbolic (1 leu), astfel incat sa li se poata deconta cheltuielile de deplasare si de comunicatii
-         persoanele implicate in industria de bowling nu vor face parte din functiile de conducere ale FRPB si nici (ulterior) ale FRB. Daca vor sa utilizeze imaginea si mijloacele federatiei in scopul realizarii de profit, vor trebui sa incheie contracte comerciale cu ea.
-         toata informatia trece doar prin federatie. Regulamentele, comunicatele, imaginile oficiale si toate rezultatele referitoare la competitiile de bowling organizate de federatie vor fi tratate ca si drepturi de copyright, nimeni nu va mai avea dreptul sa preia gratuit, fara autorizare expresa, exceptand fiecare sala/club/organizator pentru competitiile organizate de ei.
-         personalul existent la FRPB ramane asa cum este (exista contracte de munca in vigoare). Avem nevoie de ei, datorita experientei, dar activitatea lor va fi mult eficientizata si modernizata. In plus, sunt utili pentru instruirea viitorilor functionari ai FRB
-         din bugetul acordat FRPB de catre stat, vor trebui platite taxele de afiliere pentru bowling si costurile unei participari internationale/an la europene/mondiale a unui lot complet.
-         la popice va fi un status-quo. se asigurs obligatoriu participarea la competitiile europene/mondiale.

CALENDAR

Martie 2013: alegerile FRPB
      
Martie- aprilie 2013: definitivarea cadrului necesar desfasurarii Ligii Nationale de Bowling pentru amatori si pornirea ei

Martie- aprilie 2013:creearea colectivului de lucru al FRPB  (pentru bowling) si definirea atributiilor si indatoririlor fiecaruia

Aprilie- septembrie 2013: efectuarea de modificari substantiale in activitate- proceduri si regulamente schimbate, site modern si activ care sa reflecte intreaga activitate din bowling, soft de scor pentru toate competitiile din Romania- amatori si jucatori de competitie, cu baza de data aferenta
-         definirea strategiei de marketing si imagine a FRPB
-         inceperea activitatii de promovare  multichannel si de strangere de fonduri

 Octombrie- iunie 2014: desfasurarea sezonului complet, cu schimbarile complet implementate

Ianuarie – decembrie 2014: desfasurarea procedurilor administrative si legale pentru creearea Federatiei Romane de Bowling

Ianuarie 2015: inceperea activitatii noii Federatii


Inscrierile la individuale 4

se fac pana pe data 28.02, ora 24, pe mailul comisiacentralabowling@yahoo.com.
squadurile vor fi sambata si duminica, de la 10.00, 13.30 si 17.00
costul inscrierii este de 60 de lei (provizoriu)
tot pana atunci, trebuiesc anuntate duo-urile la juniori
ungerea va fi Montreal 41 ft, realizata cu Kegel Phoenix cu 6 paduri.
nu sunt squaduri separate la feminin si masculin.

situatia inscrierilor este online AICI



marți, 12 februarie 2013

IDM open februarie

are loc intre 18 si 23 februarie, dupa regulamentul obisnuit, pe care il gasiti in dreapta, la regulamente (versiunea desktop a siteului).

ungerea va fi de 45 ft- Road 66- ungere challenge.
turneeele open vor puncta, ca si anul trecut, pentru Masters, care va avea loc in ianuarie 2014.