duminică, 29 noiembrie 2009

Sofia- tabloul final


Surprize frumoase de la Sofia- avem trei romani pe tablou.

Piticariu a dat senzational-239 media , cu doua jocuri legate de peste 270.

A fost la trei popice de locul 8, care-i asigura prezenta direct in turul 2.

Scorul reprezinta cel mai mare scor reusit de un roman la un open international!

Balan a dat foarte bine si ieri si azi , cu trei squaduri consecutive peste 210, dar a fost absolut criminal in desperado, unde a inceput cu 7 legate, 9 strike-uri in total, terminand cu 268, primul.

Amandoi au jucat lung de linie!!!

Calagiu a mai dat si el un squad de antrenament-230 fara un popic!!!

Telejman si-a imbunatatit rezultatul din calificari, ajungand la 202 media.

Eu si cu Tariceanu ne-am tot batut pe cola la totale, ramanand 2-1 pentru mine, dar 223 a fost un scor prea mare pt noi, ramanand in zona lui 200 .

Tariceanu  a fost singurul din toata sala care a jucat de langa santul din stanga..

Tusz a dat si el foarte bine, in jur de 190 si cu 214 in desperado- insuficient insa- trebuia minim 244!

Avem asteptari mari maine de la toti trei...

Un comentariu:

  1. Scorurile ca scorurile...poate mai importanta e compania in care au fost ele realizate.Probabil ca, din punctul asta de vedere, e cel mai tare turneu din cate au fost la Sofia.Asa incat, socotind 3 calificati si alte 3 scoruri foarte bune, obtinem un plus.Plus pt. bowlingul din Romania - e clar ca suntem pe drumul cel bun.M-am inclus si eu in acest "suntem" deoarece, chiar daca sunt constient de problemele de tehnica pe care le am, simt ca fac o treaba mai buna in ultimul timp.....
    Revenind la Sofia(ce rau imi pare ca n-am fost si eu) ma gandesc ca, daca va castiga Cristi, Marius P. sau Marius B., va fi ceva grozav dar nu bomba anului.Astept vesti bune.

    RăspundețiȘtergere