marți, 23 februarie 2010

Cum a devenit Vicky crancker intr-o jumatate de ora




de fapt a durat mult mai mult...
a inceput acum aproximativ un an, pe cand mergeam impreuna la Fantastico Open, Sofia.
stia de mult ca are nevoie de reactie puternica, alta decat cea care ti-o da matuirea extrema a bilei.
cu tot acest neajuns, a castigat Masters-ul 2007 si s-a clasat pe locul 6 la Sofia International 2008.
asta inseamna un singur lucru: ca este un talent exceptional, cu o tehnica ce se poate imbunatati.
am tot incercat de-a lungul timpului sa-l determin sa-si modifice aruncarea.
cand si-a luat un Black Widow nou l-am ajutat sa descopere jocul cu hook.
prin camera de hotel de la Sofia ne jucam cu bila pe parchet, ca sa exersam release-ul.
la Europene l-a apucat criza, vrand si el sa joace ca si ceilati- din interior- pe ungerea lunga, dand de nenumarate ori in sesar si in treiar, spre disperarea mea si a lotului, care vedeam cum Vicky devenise un jucator de 170, dintr-unul de 190-200.
m-am tot "gudurat" pe langa el, incercand sa gasesc un moment prielnic.
a venit ieri, cand Vicky a venit sa joace de placere...
avusesem de curand un moment intens de concurenta prieteneasca, la nationalele de la Cernavoda, unde ne-am duelat strans pana in ultimele frameuri, el castigand intrarea in finala, eu ramanad primul sub linie.
aveam deja o prietenie serioasa, si ne respectam reciproc.
l-am rugat sa incerce balansul mare, ca sa regleze simultan viteza mica si lipsa de reactie a bilei.
ceea ce a urmat ne-a uimit pe amandoi.
tehnica s-a lipit de el imediat.
singura lui grija devenise bila, care acum ajungea "prea sus", cand credea ca era la nivelul umarului, era, de fapt, deasupra capului!
filmarile astea au fost facute chiar la inceput, ca sa vada cat de sus ridica bila.
a jucat in total 4 ore si jumatate.
cand a terminat era obosit, dar fericit ca un copil.
bucurie de crancker!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu