miercuri, 24 februarie 2010

Miercuri

13 comentarii:

  1. Mi-e greu sa inteleg de ce tre' sa luam parte si noi, cei mai putin initiati cu acest sport la razboiul de gherila pe care il duceti intre voi.Nu vreau sa fiu nici rautacios si nici lipsit de respect dar nu-mi convine sa vin si sa arunc banii pe fereastra doar pentru ambitiile unora sau altora ,era normal..era 'COLOSAL' de normal in aceste circumstante sa optati pentru 2 tipuri de ungere -una pentru voi 'Profii' de la "A" unde sa dezbateti si sa cautati cu lupa aruncarea lung de linie pe board-ul 1-5 cu directia pocket (eu unul am reusit doar jgheab-uri) si o alta ungere ceva mai usoara,pentru amatorii de la "B".Am citit undeva ca scopul acestor Open-uri este acela de a incuraja cat mai multi doritori sa imbratiseze acest sport insa in aceste conditii cu siguranta ii puneti pe fuga.

    Cu parere de rau

    Gigi

    RăspundețiȘtergere
  2. nu stiu despre ce razboi de gherila vorbesti tu.
    e o singura ungere pentru toata lumea, ca in orice concurs de bowling de pe planeta asta.
    nu stiu cine te-a sfatuit pe tine sa joci intre 1 si 5, toata lumea joaca din partea opusa a pistei.
    iar jgheabul il vizitam toti, mai rar sau mai des.
    daca vrei sa dai scoruri mari, asteapta un concurs cu o ungere mai favorabila pentru tine, sau intreaba si tu pe cineva care chiar se pricepe care sunt solutiile indicate pentru lovitura si bilele tale.
    stii ca unii joaca cu spare-ul pe ungerea asta?
    si nu sunt jucatori de doua maini.
    dar la concurs, ca la concurs - unii dau mai bine, altii mai putin bine.
    asa se face clasamentul...

    RăspundețiȘtergere
  3. Mai bine te duci tu in A-uri si creezi singur "C".Sa nu uiti sa ne tii la curent cu evolutia ta:))

    RăspundețiȘtergere
  4. E greu sa ai un comentariu inteligent la varsta ta nu ? hohoh ce haios esti ::)) si ca sa-ti dau ...satisfactie,da ma,ma duc in 'A'uri si o te tin.. la curent cu evolutia mea ca a ta sa oprit..de mult.

    PS-te simti bine sub 'fusta' anonimatului ?

    Gigi

    RăspundețiȘtergere
  5. Giurca Florin ma cheama,ti-as spune si cnp-ul dar nu il stiu;)) Poate unii dintre noi,cei care facem parte din categoria "B" dorim sa jucam in aceleasi conditii ca sa putem progresa.Sugestia mea consider ca a fost buna,sa se faca si divizia "C" pentru cei nemultumiti ca tine,nimic mai mult.

    RăspundețiȘtergere
  6. 'Romanisme' draga Florin,(cnp-ul,daca il afli, il poti trece pe tichetele de masa) era un coment adresat exclusiv lui Vali de la care am primit un raspuns corect si echilibrat,din pacate, cum se obisnuieste pe la 'noi' apar tot felul de inteligenti sa-si dea cu parerea sau sa arunce cu sugestii.Din respect eu nu-ti pot sugera ca alta data sa te abtii de la a da sugestii altora , tine doar de educatia ficaruia si cu asta am incheiat subiectul .

    RăspundețiȘtergere
  7. Draga Gigi, dar tu cine esti? Nu te-am vazut la sala, nu te stie nimeni, dar ai niste idei care pe langa faptul ca sunt aberante, se duc putin spre zona umorului. Cand incepi sa scrii pe un site de razboi de gherila, de ungeri diferite pentru cei de la B fata de cei de la A, poate ar trebui sa te apuci de alt sport, lasand la o parte faptul ca si de bowling daca te-ai apucat vad ca te-ai apucat degeaba. Vali sa stii ca e si antrenor, deci te poate ajuta si cu notiuni teoretice referitoare atat la bowling ca sport, cat si la bowling ca fenomen. O seara buna!

    Cu drag, Bogdan P :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Draga Bogdan ,scuza-ma ca am indraznit sa imi spun punctul de vedere si cum am explicat mai sus acest comment era adresat lui Vali de la care am primit raspunsul corect.Daca citeai toate comment-urile te lamureai,ma bucur ca te-a amuzat cele spuse de mine dar totusi tine-ti parerile pentru tine ,cat despre "tu cine esti ?""nu te-am vazut " pai..nu ai cum sa ma vezi,sunt insipid -incolor si aproape inodor (iz de Fahrenheit) Toate cele bune

    RăspundețiȘtergere
  9. Ai dreptate, din fericire nu stiu cum este cu bonurile ca nu mananc la cantina..dar te cred pe cuvant ca asa e.Nu imi plac discutiile astea din fata calculatorul, multi sunt viteji.pe alta data

    RăspundețiȘtergere
  10. Hai ca va facut ala praf,daca erati asa inteligenti cum vreti sa pareti il lasati sa vb singur,dar sunteti varza, faptul ca va puneti la minte oricui denota ca ii sunteti inferiori si mai vorbiti si de altceva ca ne-ati plictisit.

    RăspundețiȘtergere
  11. Prietene anonim, daca tot suntem noi varza si inferiori, tu de ce nu te semnezi sa stim si noi cu cine vorbim? Nu de alta, dar daca tot suntem prosti, macar sa stim cine ne compatimeste... Si cu ce ne-a facut praf ca nu am inteles? Daca tot te plictisim eu iti propun sa ne vedem fata-n fata sa ne spui ce subiecte te-ar interesa, poate reusim sa-ti satisfacem dorintele. Cat despre Gigi, parerile mi le voi tine pentru mine, cand tu iti vei spune aceste puncte de vedere acolo unde te poate ajuta cineva, nu pe site-ul lui Vali, care nu are nimic de-a face cu organizarea turneelor din IDM. Asadar si prin urmare, astept cu nerabdare sa ne convoci prietene anonim la o intrunire in care iti vom putea relata si altceva in afara de aceste subiecte plictisitoare. Cu drag si vorbind ca un pensionar pentru a ma ridica la nivelul dvs, Bogdan P.
    Asteptam si un raspuns pertinent si o dovada de bun simt si tupeu ca acel raspuns sa vina si cu o semnatura.

    RăspundețiȘtergere
  12. as prefera sa nu va certati, toti suntem inferiori si superiori in diferite aspecte ale vietii noastre.
    si nu cred ca merita bowlingul atata pasiune razboinica, mai ales ca il practicam doar de placere.

    RăspundețiȘtergere
  13. Nu ne certam Vali,( Nu subscriu si nici nu inteleg ce a vrut sa spuna la comment Anonim) doar ca unii se aprind prea tare si dau sfaturi in zeflemea.Greseala mea, de azi inainte,tinand cont de situatia creata o sa postez doar la superlativ .Toate bune All

    Gigi

    RăspundețiȘtergere