duminică, 27 ianuarie 2013

Restantele din divizia B: David Orlanda stabileste un nou record!

ieri si azi au avut loc meciuri restante din Divizia B.
David a reusit sa dea, cu noua lui bila DV8 Nightmare (Cosmarul), 1352, adica 225,33 media.
reprezinta cel mai bun scor din actualul campionat, cu 2 popice mai mult decat reusise Marius Piticariu, cu o saptamana inainte.

ambii sunt, incepand de saptamana asta, jucatori "oficiali" Brunswick, David la brandul DV8, iar Marius la brandul Brunswick

Rezultatul lui David este cu atat mai impresionant, cu cat a trecut prin mari schimbari in jocul fizic.
performanta lui a facut ca IDM 2 sa obtina victoria in meciul cu Septimia.



in celelate meciuri, Oxygenatele au invins Septimia, iar Miercurea Ciuc 2 a obtinut prima victorie, in fata celor de la Vinci.



3 comentarii:

  1. Stmați cititori! ...și poate cu timpul îmi veți permite să spun Dragi prieteni!

    Eu sunt foarte tânăr în lumea bowlingului și nu am avut curajul să scriu, în primul rând neavând experiență nici în bowling, nici în a scrie pe bloguri și în al doilea rând deoarece nu vreau ca din cauza limbii sau al greșelilor gramaticale pe care voi scrie aici, toată esența gândurilor mele să evapore în zadar. Acum am decis că încerc totuși săprezint gândurilor mele.
    În anul 2011 a fost construit în Odorheiu Secuiesc 4 piste de bowling din fonduri privmate. Cinci colegi ai mei și cu mine, în total șase voinici după vreo 1000 de aruncări am decis că vrem să învățăm bowling, vrem să călătorie în țară, vrem să avem un altfel de spirit de echipă decât la firmă și vrem sa arătăm nouă însumi că vom fi capabili să și învingeri.
    Ne-am cunoscut cu Bonifer Gábor deal M. Ciuc cine ne-a ajutat mult să începem să învățăm despre bowling și sub umbrela clubului din M. Ciuc am intrat in Campionatul național 2011-2012.
    In anul trecut bineînțeles nu am avut parte de nici un meci câștigat, dar ne-am cunoscut cu mulți oameni deosebiți, care pentru mine personal m-au ajutat mult să-mi crească sentimentul de dragoste față de Bowling. Între timp am decis că vreau să fac, entuziasmul nu sa stins la sfârșitul anului trecut și am decis că inființăm propriul nostru club sportiv și continuam competiția. La începutul acestui an competițional din echipa veche am rămas doar 2 persoane, dar am găsit noi fantastica care sunt dornici să învețe ceva nou și cărora le place să lupte. Popicari, oameni în vârstă care au început din propria inițiativă să învețe bowling adevărat și alți tineri harnici, în total suntem 14 jucători legitimați.

    In momentul de față scriu deoarece vreau să știe toată lumea că eu ca căpitanul echipei ACS Septimia sunt foarte mândru de echipa mea, sunt mândru pentru că am reușit împreună să aducem clubului 2 victorii notate în primul semestru în care jucăm împreună, sunt mândru că in totdeauna fiecare foarte un comportament adevărat sportiv.
    In aceste două zile am avut două meciuri restante, amândouă foarte dificile (pentru noi cel puțin). La IDM am fost învinși de un singur jucător, un jucător foarte bun, care împreună cu echipa lui și-a dat dovada că este un adevărat sportiv și deșii noi eram învinși, ei au venit la noi pentru salut. Am avut parte de un meci foarte frumos. MULȚUMIM!
    Al doilea meci am avut la OXYGEN, cu fetele, 5 fete și un băiat contra 5 băiat și o fată. Am fost aici surprinși cu o pistă foarte ciudată, care după ultimele trei meciuri ale noastre unde am avut rezultate la nivel competitiv unde bilele întorceau controlabil, aici totul mergea pe dos. Pe lângă faptul că noi nu prea am fost capabili, în afară de un singur jucător de al nostru, să ne adaptăm la această pistă, vreau tot aici să menționez că a fost foarte deranjant pentru noi, musafirii, ca au dat la club muzica foarte tare, că pe pistele libere 20 de copii au țipar de odată, că fundul unui părinte care arăta la un copilaș cum să dee cu bila era pe pista noastră unde noi ne chinuiam cu loviturile noastre.
    Pe pista aceasta m-am simțit eu așa ca acum un an, când dădeam drept si nu știam nici sa țin corect bila.
    Asta e, ne-au bătut cu handicapuri+22 puncte. Nu asta contează. Contează că am avut experiențe bune. M-am simțit, cred că la fel la această ungere, cum au simți la primul meci din Odorheiu Secuiesc, cei de la Sfântu Gheorghe din anul trecut, doar că ei au avut norocul atunci că noi nu prea puteam să jucăm. :)
    Sper că nu v-am plictisit.
    Cu tot respectul,
    Verzár Loránt

    RăspundețiȘtergere
  2. Bravo Lori, si felicitari si echipei, ati evoluat foarte mult si deja au inceput sa se vda si rezultate:) Asa mai departe...
    Sz.Kinga

    RăspundețiȘtergere
  3. Salut Lori,

    iti scriu cu mult respect fata de initiativa voastra precum si cu deosebita admiratie pentru ca ati imbratisat acest sport cu toata dragostea cuvenita lui. Pot sa-ti raspund vis-a-vis de conditiile de pista care au parut ciudate ca fata de arena IDM ungerea noastra house este diferita nu numai ca structura dar si datorita masinilor de uns diferite, in IDM pistele sunt mai uleioase iar in Oxygen sunt mai uscate. Am asistat si eu la meci si am vazut ca la un moment dat Csabika si Gabos gasisera solutia de joc. Referitor la partea cu persoanele care mai joaca de regula pe pista 1, din pacate este un aspect care loveste deopotriva si echipa gazda cat si echipa vizitatoare, nici noua nu ne convine acest aspect insa il acceptam ca facand parte din regulile clubului in care jucam (aici nu ma refer la clubul sportiv ci la entitatea comerciala). Aceasta problema ne-a fost semnalata si noua dupa meciul cu IDM2, astfel si pentru noi este frustrant ca oameni pe care nu-i consideram neaparat adversari ci prieteni in acest sport sa plece din Oxygen cu un gust oarecum amar.

    Sper sa ne revedem cu bine Lori,
    Sebastian Arcusi - Oxygen 2

    P.S. - David, in cel mai scurt timp vei fi Nightmare-ul (Cosmarul) multor jucatori de A :)))


    RăspundețiȘtergere