joi, 31 ianuarie 2013

Medii individuale din campionat

Clasamentele sunt facute de Marius Piticariu, dupa datele furnizate de Andra Mehes.
Eu am mai adaugat jucatori si meciuri lipsa, am adaugat restantele disputate, i-am tras o mica verificare etc
jucatorii cu rosu activeaza in Div A(ungeri sport), ceilalti in B(ungeri house).
in mod normal, mediile pe sport sunt cu 10-15 pct mai mici.


Feminin
versiunea 2


Masculin
(inca incomplet, lucrez)


Va rog insistent sa semnalati erorile, sunt facute manual!

7 comentarii:

  1. Erori la numarul de jocuri, si ma refer la jocurile intregi!

    RăspundețiȘtergere
  2. Neata!
    Mie- adica Raluca Gindac- si Mariei ne lipseste etapa a 2 a in care sigur am jucat.

    RăspundețiȘtergere
  3. si mie (A.V) imi lipseste o etapa intrega si scuzati-mi necunostinta, dar cine este Reti Hajnalka si la ce echipa joaca? la fel si Oltean Corina?

    RăspundețiȘtergere
  4. salut !
    la POPESCU CRISTIAN sunt, dupa calculele mele , 20,5 jocuri si nu 21,5 , jocul de 76 de puncte este din ultimele 3 frame-uri si nu joc intreg
    cu stima !

    RăspundețiȘtergere