marți, 27 mai 2014

Liga IDM de luni- penultima etapa

S-a disputat in seara aceasta si a definitivat clasamentul la echipe, Red Zone, Stoehr si Bowling Kings fiind pe primele 3 locuri, ordinea nemaiputand fi schimbata de ultima etapa.

Nu acelasi lucru se poate spune despre competitia individuala, unde 4 jucatori sunt in lupta directa, iar inca 3 au sanse matematice semnificative.

Astazi ungerea a fost mai "lunga" ca deobicei, ceea ce a creat probleme unor jucatori si scoruri mari altora.
Performera etapei a fost Raluca Gindac, cu 713 (212 fara handicap, 237 cu), cu noua bila gaurita special pentru europene.
Vesti bune, carevasazica

eu, intr-o "obraznicie" fara margini, i-am luat fata lui Romeo in clasamentul individual, dand tot 713, ca si Raluca.




2 comentarii:

  1. Nu te mai lauda atata Vali... vad ca toti pe care ii antrenezi tu sunt exceptional, in rest suntem toti varza... daca tot te lauzi atat creeaza un blog special si lasa-ne pe noi in pace

    RăspundețiȘtergere
  2. nestind cine esti, mi-e teama ca n-am cum sa te las in pace.
    asta presupunand ca am ceva cu tine.
    blogul e o publicatie personala, unde fiecare isi expune subiectivismul.

    daca tu vezi doar pasajele in care eu ma mandresc cu elevii mei si nu si pe cele imi care deplang lipsa de performanta si esecurile, inseamna doar ca esti la randul tau subiectiv sau nu ma placi, pur si simplu.

    iar cu blogurile e ca la "TV": poti sa schimbi "postul", nu te obliga nimeni sa citesti, e plin netul de oferte.

    RăspundețiȘtergere