duminică, 28 august 2016

Agonie, extaz, agonie (1)

Ce va scriu mai jos nu reprezinta o justificare sau o scuza, ci reprezinta si o analiza proprie a experientei de la EMC 2016.
Autonaliza o pastrez pentru mine.

procesul de selectie a inceput cu 3 luni  inainte de turneu si s-a terminat cu 4 saptamani inainte.
Pregatirea in comun a lotului fost facuta pentru urmatoarele 4 saptamani (2 pentru Calagiu, dupa ce Arbi s-a retras in ultimul moment, practic, lucru care nu poate fi scuzat, stia de mult ca nu poate veni)

Dupa opinia mea, selectia a fost corecta si au selectionati cei mai buni jucatori ai momentului.
Din pacate, 2 dintre cei selectionati au declinat participarea: Catalin Gheorghe si Alex Arbanas.

Concluzia amara a fost ca nu prea sunt jucatori selectionabili in tara, care sa indeplineasca un minim de criterii: sa fie motivati, sa se antreneze si sa participe la concursuri , cu rezultate decente.
maxim 10!!!!

dintre cei 6 alesi, in perioada de selectie, unul dintre jucatori a scazut foarte mult (Cristi), iar unul a crescut foarte tare (Ioan), invers fata de evolutia lor de-a lungul sezonului.

In acesta perioada, de trei luni, i-am ajutat pe cei interesati sa-si imbunatateasca jocul, cam pe toti, in masuri diferite.

cea mai semnificativa a fost munca cu Ioan, caruia i-am si regaurit bilele, arsenal nou, timing si pozitie la linie mult imbunantatite etc.
efecte pozitive s-au vazut si la ceilalti, David a revenit oarecum la nivelul de acum un an si ceva, Cristi a inceput sa poata sa joace mai bine intreaga pista samd.

Romeo s-a mai consultat cu mine pe parcurs, pe baza ideilor pe care le avea despre cateva tehnici noi, pe care incepuse deja sa le exerseze.
Nu am avut o contributie semnificativa in pregatirea lui, am fost mai degraba consultant, el find deja la un nivel foarte ridicat.
I-am depistat o problema oftalmologica, care s-a rezolvat cu ochelari (pe care nu i-a mai folosit la turneu, considera ca vedea bine cand e e odihnit). Asta nu a fost un factor major.in jocul lui, pana la urma

Lucian a revenit pe piste, dupa o luna de absenta, cu o saptamana inainte de turneu.
la inceputul saptamanii dadea catastrofal, spre sfarsit era destul de bine, 180 -200.
Speram intr-o crestere mare de rezultate la turneu, fiindca stiam ca se concentreaza foarte bine si e foarte ambitios.

Nae a fost foarte bun si constant tot anul si in toata perioada de pregatire.
fara sa stie nimeni, pe el mizam ca fiind una dintre locomotivele echipei.
este extrem de versatil si foarte antrenabil.

In pregatirea lotului am insistat pe lane play si adaptare rapida la ungere, jucand pe foarte multe ungeri de lungimi similare si in sali diferite si insistand pe jocul din interior, la care romanii sunt slabuti si de care era de presupus ca o sa dam acolo
plus team building, fiind cunoscute animozitatile mai recente sau mai vechi.

schimbarea tehnicii de baza nu mai era posibila si nici recomandabila, atat de tarziu.

as zice ca perioada de pregatire a fost foarte buna, echipa s-a sudat, au inceput sa se adapteze repede la ungeri, sa-si aleaga cu atentie bilele samd.
atmosfera in echipa era foarte buna

in cea ce priveste alegerea arsenalului, le-am recomandat sa-si ia arsenal complet, de la uretan la cele mai agresive mate, fiindca nu stiam peste ce putem da, era sigur ca era frictie mare, dar si ca va fi mult ulei.
le-am lasat libertatea de a-si alege bilele preferate, iar unora le-am facut eu selectia

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu