marți, 2 august 2016

Despre lotul masculin, europene, sponsorizari....

Federatia Romana de bowling nu a dat un leu!
nu stiu de ce am mai facut-o.
Banii  de legitimatii si taxe nu s-au strans la inceputul campionatului, asa ca nu avem ce da la loturi.
De ce nu s-a facut asta, nu stiu sa va spun, modalitati existau.


In rest au contribuit (cronologic):

- Cristi Orlanda (transport bagaje) - putine sute de Euro
- DCS, curier care ne transporta bilele (printr-un prieten de-al meu)- mai multe sute de Euro
- M.I. (IDM), pentru 3 jucatori, Romeo, David si Arbi- cam 1500 Euro + piste gratuite antrenamente, trial
- Const... SRL, 1000-1500 lei (alt prieten de-al meu), pentru David si Arbi

Eu am platit absolut tot, cazare si avion si astept sa se stranga suma, ca sa-mi fie inapoiata.

Am facut in asa fel incat costurile sa fie minime, hotelul este sub jumatate din pretul celui oferit de organizatori si este un Best Western de 3 stele, aproape de centru, mergem cu Wizz-ul etc

Nu pot spera sa ma sponsorizeze si pe mine cineva, dar tin neaparat sa merg.

Tricourile vor fi imprimate in Italia, saptamana asta, ar trebui sa le avem.
Le voi plati eu si pe acelea.

Antrenamentele decurd normal pentru David si Arbi, intensiv pentru Romeo, Ioan si Nae, in curs de normalizare pentru Lucian.
Pistele sunt puse la dispozitie gratuit de Club 69 (IDM).

Asteptam in continuare iubitorii de bowling sa ne sprijine!
Macar pe cei tineri....

Niciunul dintre componentii lotului nu are toate cheltuielile acoperite, in momentul de fata...

14 comentarii:

  1. Nu era aia cu fiecare pe banii lui, merge cine isi permite?

    RăspundețiȘtergere
  2. "Eu am platit absolut tot, cazare si avion si astept sa se stranga suma, ca sa-mi fie inapoiata."

    De catre cine ?

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu inteleg de ce atata plans si jale in cazul lotului masculin, caci aceleasi cheltuieli le-au avut si fetele (mai mult de 1000 E de pers) si nu a cerut nimeni nici 1 leu, nici de la Federatie, nici de la iubitorii bowlingului. Exact asa s-a pus problema, merge cine poate....

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. niciun moment nu s-a pus problema ca merge cine poate, caine ca merge cine merita. in niciunul dintre loturi banii nu au facut nicio diferenta.
      eu "ma ocup" de lotul de baieti si ma intereseaza ce se intampla aici.

      la fete am avut alt sef de delgatie si alt selectioner

      Ștergere
  4. Vali pana cand FRB nu va avea CIF, facturier, chitantier si stampila, nu se poate incasa nici un ban de la Cluburi. Daca gasesti tu modalitati de incasare te rog sa strangi tu banii si sa-i folosesti cu placere pentru performanta bowlingului romanesc.
    In rest te rog sa nu mai fii ironic la adresa FRB.

    Bafta la EMC 2016 !
    Hai Romania !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. modalitatea de incasare a si fost votata de BF, dar neaplicata.
      exista mai mult modalitati, nu numai una.
      pe de alta parte, poti sa- mi spui cum de suntem afiliati si participam la competitii internationale, desi n-avem nimic din ce spui tu mai sus?
      de cheltuit se poate, nu?
      sau poate sunt unii care au idei si solutii...

      Ștergere
    2. "modalitatea de incasare a si fost votata de BF, dar neaplicata".
      Neaplicata de cine ? Cluburi sau BF ?

      "pe de alta parte, poti sa- mi spui cum de suntem afiliati si participam la competitii internationale, desi n-avem nimic din ce spui tu mai sus"?

      Pe promisiuni si interventii la WB si ETBF

      Ștergere
    3. sper ca eforturile depuse de cativa dintre noi, intern si international, ca bowlingul sa-si continue activitatea normala este apreciata de marea majoritate a jucatorilor.

      se pare ca nu realizezi eforturile imense facute voluntar de catre putini dintre noi ca aceste lucruri sa fie posibile.
      dimpotriva, vad si chiar ceva ironii in ceea ce spui.
      "promisiuni si interventii" e un concept pentru Romania, la World Bowling e cu acte.

      ma bucur ca avem relatii exceptionale, de multi ani, cu conducerea World Bowling si ETBF, de ele beneficiaza toti.

      daca nu faceam federatia, muream odata cu FRPB, fiindca acum se pregateste o lege a sportului prin care doar sporturile olimpice vor primi, practic, finantare de la stat (sau minim 30 cluburi/600 sportivi)

      Ștergere
    4. Si eu fac parte din marea majoritate a jucatorilor.
      Eu nu sunt ironic, sun doar suparat ca unii dintre noi nu se implica mai mult in realizarea obiectivelor propuse (constituirea noii federatii si intrarea ei in legalitate). Eu am pus niste intrebari la afirmatiile tale si atat, fara nici o tenta de ironie.
      "Promisiuni - ca in scurt timp o sa trimitem toate actele necesare afiluerii
      "Interventii - datorita relatiilor tale cu conducerea WB si ETBF
      Daca nu este asa eu i-mi cer scuze.
      Daca am fi avut inca vreo 5-6 Pirosi in bowlingul romanesc, cred ca ar fi crescut si performanta (parerea mea pe PF)
      Sa auzim numai de bine

      Ștergere
  5. Hai ca o dam pe gramatica
    Sigur ca e apreciata eforturile
    :-) i-mi zic....

    RăspundețiȘtergere
  6. Gramaticaaaaaaa.......mama ei de limba romana

    RăspundețiȘtergere
  7. Bai prutenilor ,dati niste euroi pentru nationala,lasati analiza pe text .

    RăspundețiȘtergere