joi, 25 august 2016

EMC 2016- concursul pe echipe

Dati click pe logo si ajungeti la site-ul turneului.

Romania joaca vineri, de la ora 10.00. Rezerva va fi Ioan
Echipa pare pregatita, toti au solutii si executie.
Ramane de vazut ce facem maine, la o ora atat de matinala.

Am inceput fantastic, cu 229 media (locul 1), apoi am dat de o pereche infernala, unde jucasera cele mai slabe 2 echipe si unde am dat 181 media. 
Pe ultima pereche 197, cu multe ratari.

cu 202 media suntem pe 12 in squad si probabil undeva pe 20 dupa prima zi.
performerii zilei sunt David, cu 223 media, Romeo, cu 208 si Nae, cu 207.

se poate mai bine.
echipa am pastrat-o la fel, tot cu Ioan rezerva
Sambata jucam de la 14.30, iar Ioan de la 9.00
Sambata am jucat similar ca scor si am terminat comcursul cu 202 media, probabil locul 22 la echipe (din 36).
Un turneu extrem de tare (record de tari si sportivi participanti), care ne arata pe unde suntem.
Pana acum Romania nu facuse nici macar 190 media la echipe, deci rezultatul e meritoriu. 

Primul joc de la echipe a fost fenomenal, cu 229 media, reprezinta un record romanesc.
Primul clasat la All Events a fost Nae, pe locul 65, cu 210,6 media, iar Romeo pe 72, cu 210.

David a avut 202, Lucian 197, Calagiu 185 si Ioan 182.
daca ar fi fost si Catalin Gheorghe si Arbi, probabil am fi putut spera la o calificare.
asa, cu doar 3 jucatori decenti, niciunul de Masters, si inca 3 de 180-190, am fost departe.

3 comentarii:

  1. Vreau sa aratam maine ca o ECHIPA !!! Va tine pumnii strinsi buga laurentiu.

    RăspundețiȘtergere
  2. Bafta baieti !
    Jucati pentru Romania !
    Hai Romania !

    RăspundețiȘtergere
  3. Dupa primul joc, suntem pe locul 1 cu 229 medie
    Hai baietii!!! :)

    RăspundețiȘtergere