joi, 1 septembrie 2016

Am aflat ce inseamna sa fii un antrenor prost

Nu mai am niciun dubiu, sunt un antrenor prost, chiar foarte prost!

Asta fiindca:
- antrenez gratuit
- antrenez jucatori care-mi sunt ostili, ma denigreaza si ma injura
- am obraznicia sa  spun de dinainte ca supra-antrenarea si jucatul cu loft poate duce la accidentari (avand in vedere varsta, conditia fizica si antecedentele- gamba, coloana etc) si sa mai si am si dreptate
- sustin ca rezultatele nu au fost influentate de arsenal nepotrivit sau de lane play gresit.
dovada  prostiei mele e ca s-a dat si medie de peste 220, ca s-au dat si 8 strikeuri pe joc, dar scor de 198 ("asta era o pista de 300!!!")
- il ajut cand e in stare fizica proasta (EMC 2016) sau cade psihologic (World Cup 2014) si singura  recunoastere e ca i-am carat bilele.
- sa constat ca are nevoie de ochelari, dar sa nu-i poarte

Exemplu de mai jos a fost repetat de Romeo non-stop de luni incoace, ca uite dom'le ce inseamna un antrenor bun, nu ca al nostru.
acum l-a pus si pe Facebook.

Constat ca echipa Danemarcei (locul 1 pe medalii la EMC 2016),  cu  un antrenor fantastic, senzational (Michael Bai, care e chiar foarte bun, fara discutii), da medie 220 in acest joc, iar Romania (fara niciun Top 10 in istorie, la nicio categorie), cu un antrenor prost, a dat medie 217 .

Ma simt foarte prost ca am dat aproape cat Danemarca, mai ales cand jucatorul nostru a dat mai bine decat oricare dintre jucatorii lor.
e clar ca eu sunt prost!

Ma simt foarte prost si ca echipa Romaniei a dat mai bine decat echipa Danemarcei in primul joc de la echipe!
M-am simtit atunci extrem de prost,  fiindca am dat mai bine decat oricine din Europa, spre dezamagirea tuturor fanilor!
Am un mic comentariu, tehnic: rolul antrenorului principal, este, printre altele, sa aseze echipa intr-un mod corespunzator, dupa ce se muta pe o pereche noua de piste, dupa informatiile comunicate de antrenorul secund(scouter).

Faptul ca Danemarca a avut 8 frameuri deschise dintre primele 13 denota ca asezarea nu a fost optima (majoritatea au fost splituri)
Nu e un motiv sa lauzi antrenorul in acesta situatie, e un motiv sa constati ca au reparat bine eroarea.
Pe antrenor il lauzi fiindca echipa lui a luat foarte multe medalii.
ceea ce nu e cazul pentru noi, fiindca antrenorul e prost!

Culmea prostiei mele este ca-mi mai si platesc jucatorii, dupa ce ca-i antrenez gratuit.
Aici este Romeo, fericit ca are un antrenor atat de prost, fluturand la camera suta de Euro pe care i-am oferit-o drept premiu, la terminarea Europenelor !
Asta nu l-a multumit destul, m-a mai facut si albie de porci luni, in public si in fata echipei, dupa ce s-a terminat turneul!
N-am ce sa fac, sunt foarte prost!

si sa ma autocitez, ca se pare ca n-a ajuns cu cititul pana aici:
      "Pe scurt: imi asum acest esec (memorabil, pe alocuri)
        Le multumesc jucatorilor, care au facut eforturi incredibile  ca sa se antreneze si sa participe.
        Le multumesc sponsorilor, DCS Si M.I., fara de care deplasarea nu ar fi fost posibila.
         Singurul lucru care ma mai intereseaza,  de acum inainte, e sa cresc generatii noi, preferabil copii si tineri
         Ii felicit pe jucatorii nostri, care pentru un joc, ne-au facut pe toti sa visam ca suntem cei mai buni din Europa!
         Bravo!"

9 comentarii:

  1. Cum e vorba... Keep walking..������

    RăspundețiȘtergere
  2. Pardon: "Keep walking, stop talking."

    RăspundețiȘtergere
  3. Care din cei 5 din postarea lui Romeo e antrenorul bun?

    RăspundețiȘtergere
  4. esti atat de prost pentru unul ca Romeo, care nu vrea, nu poate, nu e capabil sa realizeze cat de mult a insemnat 'loby-ul' facut de tine sa nu fie suspendat
    sa vedem acum cine mai face loby pentru el, dar mai ales cand va urma acesta la prostie

    RăspundețiȘtergere
  5. Ar trebui sa realizezi ca in momentul când federatia va fi constituita legal, o suspendare abuziva va aduce pe cineva in fata unui tribunal.

    RăspundețiȘtergere
  6. Intr-un fel, Vali va salvat sa capatati obiceiuri proaste. :)

    RăspundețiȘtergere