joi, 22 septembrie 2016

Au venit si romanii la Openul Karetsos

a inceput duminica la Salonic.
pentru site-ul turneului, dati click pe logo

Cristi Calagiu a dat 212 din prima(!) si e pe locul 2 al clasamentului provizoriu, cu sanse mari sa intre in finala.
Bravo!
 Lucian a dat vineri 199 media, e primul desupra liniei, dar  mai sunt multe squaduri.

La sfarsitul penultimei zile, Calagiu e bine infipt, pe locul 4, restul trebuie sa traga tare maine.

sambata Lucian da 1231, ceea ce s-ar putea sa fie suficient pentru calificare,
momentan e pe 10

Calagiu si Paraschiv se califica de pe locurile 5 si 13 in finala de 24.
sa vedem si la Desperado, ca sunt 3 locuri disponibile

iar la Desperado se califica Raluca!!!!
pe tablou vor fi un cipriot, doi bulgari, 3 romani si restul greci.

avand in vedere ca au participat 5 romani, rata de succes e incredibila, fiindca au fost 134 de concurenti...

S-ar fi calificat si Nae, daca s-ar fi inscris la B (medie anuala sub 190), dar , de data asta, a neglijat sa verifice...

Turul 1 al finalei
Lucian termina primul, cu 207 media, iar Raluca e eliminata
Lucian trece in turul 3, unde va juca alaturi de Calagiu
Calagiu termina pe 8, iar Lucian pe 9.
La dublu, Calagiu cu Nae termina pe 3
Duo

Calificari individual
 Turul 1
 Turul 2
Turul 3 
 Finala

6 comentarii:

  1. Nae, jucator de lot national, e de B?

    RăspundețiȘtergere
  2. dupa regulamentul de la open, da.
    in alta ordine de idei, depinde cum te consideri tu si unde te inscrii...
    Bogdan s-a inscris la A, Raluca la B, iar pe Nae il ineaca regretele

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu ma ineaca regretele ,dar vazand jucatori greci care au trecut la B doar pentru handicap,am zis ca pot incerca si eu,numai ca cineva de sus nu m-a lasat....nu ar fi fost"politic corect".

    RăspundețiȘtergere
  4. eu n-as inscrie niciodata la B, desi am medie 170 si ceva media anul trecut.
    fiindca stiu ca nu sunt de B.
    pentru tine, care ai fost primul roman la All Events, la Europene, mi se pare chiar absurd sa te inscrii la B.
    ar trebuiu sa joci mai bine, nu sa te agati de handicap

    RăspundețiȘtergere
  5. A fost un moment de ratacire...imi cer iertare si pentru ca am gandit !!!

    RăspundețiȘtergere
  6. Of, cum a reusit necuratul sa-si bage coada!

    RăspundețiȘtergere