vineri, 28 aprilie 2017

Adunarea Generala a Federatiei Romane de Bowling

ANUNT CONVOCARE ADUNARI GENERALE ALE MEMBRILOR FRB

Va anuntam ca Biroul Federal al Federatiei Romane de Bowling a hotarat in sedinta din 20.04.2017, ca for de conducere al unei persoane juridice legal infiintata, sa convoace Adunarea Generala Ordinara si Adunarea Generala Extraordinara a membrilor sai in data de 24.05.2017, la Bucuresti.

In urmatoarele 7 zile Biroul Federal va anunta membrii FRB, viitorii membri afiliati si comunitatea, privind locul exact si ora de incepere a desfasurarii adunarilor generale, ordinea de zi si documentele specifice, conform Statutului FRB. Va rugam sa parcurgeti mai jos cateva prevederi importante ale Statutului FRB privind adunarile generale:
- Participantii la Adunarile Generale sunt in principal membrii fondatori ai FRB; prima Adunare Generala Ordinara trebuie sa aprobe in primul rand afilierea altor membri, care vor putea astfel sa participe si sa voteze in continuare in cadrul adunarilor generale.
- Membrii fondatori ai FRB vor putea sa propuna alte subiecte decat cele mentionate pe ordinea de zi propuna de BF, cu cel mult 10 zile inaintea Adunarii Generale Ordinare/Extraordinare.

- Pentru a putea fi membri afiliati, este necesar ca structurile sportive cu personalitate juridică sa fie legal constituite şi recunoscute oficial, respectiv cluburile sportive, persoane juridice de drept public si privat şi asociaţiile judeţene şi ale municipiului Bucureşti de bowling, sa aibă specificat în Certificatul de Identitate Sportivă secţia de bowling (sau popice-bowling), precum şi să desfăşoare activităţi specifice sportului de bowling sau să aibă sportivi care practică bowlingul.
- La afiliere, cluburile trebuie să prezinte o cerere-tip emisă de federaţie, care conţine, sub sancţiunea nulităţii:
a) număr de identificare; b) certificatul de identitate sportivă – numărul şi data emiterii; c) denumirea structurii sportive; d) sediul – judeţul, localitatea, adresa, telefon, fax; e) organele de conducere şi administrare; f) culorile clubului de care aparţine secţia; g) data, semnătura şi ştampila; h) lista cu sportivii legitimaţi.
- La cerere se ataşează următoarele înscrisuri doveditoare:
1. actul constitutiv şi statutul autentificat; 2. copie după hotărârea judecătorească definitivă de acordare a personalităţii juridice a structurii sportive; 3. copie legalizată după certificatul de identitate sportivă; 4. copie legalizată după certificatul de înscriere în Registrul naţional al persoanelor juridice, în cazul structurilor sportive, persoane juridice fără scop patrimonial;
5. copie legalizată după certificatul de înmatriculare în Registrul comerţului, în cazul societăţilor comerciale pe acţiuni; 6. dovada sediului; 7. dovada patrimoniului.
- Cluburile sportive, persoane juridice de drept public vor anexa la cererea de afiliere, în afara celor prezentate la art. 19 şi următoarele înscrisuri doveditoare: 1.actul de dispoziţie prin care au fost înfiinţate şi/sau organizate; 2.actul de dispoziţie prin care se aprobă regulamentul de organizare şi funcţionare.
- Afilierea la Federaţia Română de Bowling înseamnă totodată cunoaşterea, însuşirea şi respectarea Statutului Federaţiei Române de Bowling şi a regulamentelor sale.
- Adunarea Generală poate fi publică numai cu acordul membrilor cu drept de vot prezenţi (jumătate plus unul).
- Adunarea Generală se compune din membrii afiliaţi, câte un reprezentant al fiecărui club sportiv sau asociaţie sportivă judeţeană afiliată, fiecare membru care are toate obligațiile financiare achitate la zi având dreptul la un vot in Adunarea Generală. Cei care au obligații financiare restante le pot achita pe loc, altfel neavând drept de vot. Ei pot particpa la Adunarea Generala, contribuind la formarea cvorumului de participare, dar prezența lor nu e luată in considerarea la vot.
- Numele reprezentantilor trebuie comunicate la secretariatul general al federaţiei cu minimum 5 zile înainte de data desfăşurării Adunării Generale. Acestia se vor prezenta la Adunarea Generală cu delegație scrisa, în original, emisă de membrul afiliat respectiv, şi cu actul de identitate.
Numai reprezentantii prezenţi şi abilitaţi să voteze vor putea să decidă asupra chestiunilor supuse la vot. Votul prin corespondenţă sau prin împuternicire (procură) nu este admis.

- Convocarea Adunării Generale ordinare se va realiza pe baza de corespondență in format electronic, email sau fax, de către Biroul Federal, cu cel puţin 20 de zile înainte de data desfăşurării acesteia.
- Adunarea Generală extraordinară poate fi convocată oricând de Biroul Federal prin hotărârea (majoritatea plus unul) membrilor sai sau ca urmare a solicitării scrise semnate de cel puţin 1/2 din numărul membrilor afiliaţi. Adunarea Generală extraordinară trebuie să aibă loc în termen de maxim 15 zile de la data când s-a hotărât convocarea acesteia.
- Convocatorul va cuprinde data, ora şi locul desfăşurării, precum şi ordinea de zi, menţionându-se explicit temele (problemele) de dezbătut. Pot fi introduse propuneri pe ordinea de zi a Adunarii Generale numai de către Biroul Federal şi de către membrii afiliaţi, cu condiţia ca acestea să fie înaintate Secretariatului general al federaţiei cu cel puţin 10 de zile înainte de data desfasurarii Adunării Generale. Numai acele propuneri şi cereri transmise la timp şi incluse pe ordinea de zi vor putea fi discutate în cadrul Adunarii Generale.

- Adunarea Generală este statutar constituită în prezenţa a 2/3 din numărul delegaţilor cu drept de vot desemnaţi. În situaţia în care nu se întrunesc 2/3 din numărul delegaţilor cu drept de vot, Adunarea Generală va fi reconvocată în termen de cel mult 15 zile. În acest caz Adunarea Generală se va desfăşura şi va avea putere de decizie indiferent de numărul delegaţilor cu drept de vot.
- Prezidiul Adunării Generale este format din Preşedintele federaţiei, Vicepreşedintele şi Secretarul general; Adunarea Generală este condusă de Preşedintele federaţiei. Dacă Preşedintele lipseşte, acesta deleagă o altă persoană din Biroul Federal să conducă Adunarea Generală.
- Hotărârile Adunării Generale se iau cu jumătate plus unul din voturile membrilor cu drept de vot prezenţi.

- Ordinea de zi a Adunării Generale ordinare va include, cel puţin următoarele puncte: 1.Alocuţiunea preşedintelui FRB, verificarea indeplinirii conditiilor de cvorum şi adoptarea problemelor de pe ordinea de zi. 2. Raportul Biroului Federal privind activitatea pe perioada parcursă de la ultima Adunare Generală (respectiv cea din 14.11.2015). 3.Prezentarea bilanţului contabil pe perioada precedentă şi aprobarea, prin vot, a acestuia; deoarece activitatea oficiala a FRB a fost initiata de-abia din luna ianuarie a anului 2017, nu se poate face un bilant pentru 2016. 4.Prezentarea şi aprobarea raportului Cenzorului şi aprobarea planului de activitate şi a bugetului de venituri şi cheltuieli pe perioada următoare; deoarece activitatea oficiala a FRB a fost initiata de-abia din luna ianuarie a anului 2017, cenzorul nu poate face un raport pentru 2016. Presedintele FRB va prezenta un plan de activitate si un buget de venituri si cheltuieli pentru perioada urmatoare.
Pentru orice alte informatii va rugam sa studiati Statutul FRB.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu